Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברוב אתרי המכירות באינטרנט את הרדיו דיסק של ג'נרל.

אומרים שזה דגם חדש, הוא נראה די טוב, אבל השאלה שלי אם למישהו יש ניסיון איתו ומה דעתכם, האם כדאי לבן אדם שמחפש רדיו דיסק זול ובינוני לרכוש אותו??

הנה דוגמא למכירה שלו:

http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=955957

אני יכול להשיג אותו בקצת פחות... מה אתם אומרים??

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם

חרא של מכשיר (יש לדוד שלי כזה) הוא קנה אותו בוואלה ועוד התלהב שעלה לו בזול (המחיר מתאים לאיכות)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זהו , אני גם רציתי לקנות מוואלה, ראיתי שמלא אנשים קנו את זה ובגלל זה אפילו העלו את הכמות המוצעת למכירה!!

למה זה חרא, רק האיכות של השמיעה לא משהו או מה??

"כל המצב רוח שפתאום עולה, כל המצב רוח בגלל הצינגלה"

http://members.cardomain.com/zingale

פורסם
זהו , אני גם רציתי לקנות מוואלה, ראיתי שמלא אנשים קנו את זה ובגלל זה אפילו העלו את הכמות המוצעת למכירה!!

למה זה חרא, רק האיכות של השמיעה לא משהו או מה??

 

גם בנטאקשן קורה אותו דבר עם הפירלס....

זה לא אומר שהם שווים משהו....

פורסם
ראיתי שמלא אנשים קנו את זה ובגלל זה אפילו העלו את הכמות המוצעת למכירה!!

quote]

 

ומלא אנשים קונים אפילו היום לאנטאיכס, זה אומר שזה רכב טוב ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...