Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לחברים הנכבדים,

 

לאור הצפיפות ברכב הנוכחי (מאזדה 3) וגידול במספר הנפשות מחפשים המלצה לרכב. שלושה מאפיינים שחשוב לציין:

מרווח ונוח: ביום יום יסיע מבוגר ו-3 כסאות ילדים (2 בוסטרים וכיסא תינוק). פעם בשבוע יסיע 2-3 מבוגרים ואת שלושת הילדים. תא מטען עם מקום לעגלת תינוק.

נסועה שנתית ממוצעת: רכב יחיד. הרבה נסיעות עירוניות במשך השבוע אבל בסופ"שים יסיע לטיולים. נסועה שנתית ממוצעת של כ-15,000 ק"מ.

מזגן: חשובה לנו מערכת מיזוג יעילה. ישראל וזה...

 

הסתכלנו על טויוטה ורסו ומאזדה 5 (שנתון 2012 ואילך). שמענו המלצות על פורד SMAX אבל התקציב גבולי. נשמח לעזרה!

עריכה אחרונה על ידי deed
פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=639142

 

את מזדה 5 אני ממליץ להוריד מהרשימה מחמת המבנה של השורה השניה אשר מחולקת ל 2.5 מושבים.

על טויוטה ורסו אני ממליץ בחום לצרכים שלכם (יש לי רכב כזה כבר שנה ). המזגן מעולה, למרות שאין פיצול לשורה השניה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שלושה מבוגרים + שני בוסטרים וכיסא תינוק יהיה מאוד מאתגר בכל אחד מן הרכבים שהזכרת כאן.

אתה צריך מיניוואן ולא מיקרוואן, משהו כמו קיה קרניבל יכול להתאים.

אם לא אכפת לך מצריכת דלק (ותכלס עם 15k ק״מ בשנה זה לא צריך להיות גורם מכריע בשבילך) אז אתה יכול לשקול גם שברולט טרוורס.

אופציה נוספת היא קיה סורנטו דור קודם.

אולי אפשר להצטופף גם באאוטלנדר אם תחלק את הילדים על שתי השורות (כיסא תינוק + בוסטר בשורה הניה ועוד בוסטר בשורה שלישית) ובמקרה של שלושה מבוגרים אז לנסות לדחוף מבוגר בין הכיסא תינוק והבוסטר בשורה השניה, אבל זה יהיה מאוד לא נוח..

ורסו לדעתי ממש לא תתאים למסימה.

פורסם

באאוטלנדר באמת קשה מאוד להושיב מבוגר + כיסא תינוק+ בוסטר בשורה השניה בגלל המבנה של הספסל. בוורסו זה לא קשה - שלושה מושבים נפרדים שכל אחד זז על המסילה קדימה/ אחורה.

ואין שום בעיה בוורסו להושיב ילד על בוסטר בשורה השלישית ועגלת תינוק מעל המושב השני המקופל אל תוך הריצפה באותה השורה .

נכון, צריך להזיז קדימה שני מושבים בשורה השניה לטובת הנוסע בשורה השלישית, אבל אם זה ילד, עדיין נשאר מספיק מקום לרגליים לכולם.

אני מניח גם שעם 3 בוגרים נוסעים לפעמים.

עכשיו יש להם מזדה 3, רכב צפוף מאוד לחמישה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלושה מבוגרים + שני בוסטרים וכיסא תינוק יהיה מאוד מאתגר בכל אחד מן הרכבים שהזכרת כאן.

אתה צריך מיניוואן ולא מיקרוואן, משהו כמו קיה קרניבל יכול להתאים.

אם לא אכפת לך מצריכת דלק (ותכלס עם 15k ק״מ בשנה זה לא צריך להיות גורם מכריע בשבילך) אז אתה יכול לשקול גם שברולט טרוורס.

אופציה נוספת היא קיה סורנטו דור קודם.

אולי אפשר להצטופף גם באאוטלנדר אם תחלק את הילדים על שתי השורות (כיסא תינוק + בוסטר בשורה הניה ועוד בוסטר בשורה שלישית) ובמקרה של שלושה מבוגרים אז לנסות לדחוף מבוגר בין הכיסא תינוק והבוסטר בשורה השניה, אבל זה יהיה מאוד לא נוח..

ורסו לדעתי ממש לא תתאים למסימה.

 

תודה אלון !

מאחר ו-80% מהזמן נהיה רק שני מבוגרים ו-20% האחר שלושה מבוגרים אנחנו מבינים שיכול להיות פחות נוח להסיע מבוגר שלישי אך עדיין רוצים שיהיה אפשרי (על חשבון קצת מנהלות בסידור האוטו לפני הסעה כזו). מחפשים אמינות של טויוטה, נקרא לגבי קיה סורנטו (לפני 2015?)

פורסם (נערך)
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=639142

 

את מזדה 5 אני ממליץ להוריד מהרשימה מחמת המבנה של השורה השניה אשר מחולקת ל 2.5 מושבים.

על טויוטה ורסו אני ממליץ בחום לצרכים שלכם (יש לי רכב כזה כבר שנה ). המזגן מעולה, למרות שאין פיצול לשורה השניה.

 

באאוטלנדר באמת קשה מאוד להושיב מבוגר + כיסא תינוק+ בוסטר בשורה השניה בגלל המבנה של הספסל. בוורסו זה לא קשה - שלושה מושבים נפרדים שכל אחד זז על המסילה קדימה/ אחורה.

ואין שום בעיה בוורסו להושיב ילד על בוסטר בשורה השלישית ועגלת תינוק מעל המושב השני המקופל אל תוך הריצפה באותה השורה .

נכון, צריך להזיז קדימה שני מושבים בשורה השניה לטובת הנוסע בשורה השלישית, אבל אם זה ילד, עדיין נשאר מספיק מקום לרגליים לכולם.

אני מניח גם שעם 3 בוגרים נוסעים לפעמים.

עכשיו יש להם מזדה 3, רכב צפוף מאוד לחמישה.

 

במאזדה 3 הנוכחית אנחנו כבר לא מצליחים להסיע שלושה מבוגרים ו2 כסאות בטיחות. אז עם הגידול העתידי במספר הנפשות אין ספק שנצטרך כלי קיבול אחר.

 

לגבי מאזדה 5, איך הפורמט הבא:

שוטף (שני מבוגרים) - כיסא בטיחות בשורה שלישית, כיסא בטיחות ותינוק בשורה שניה.

שלושה מבוגרים - שני כיסאות בטיחות בשורה שלישית וכיסא תינוק ומבוגר בשורה שניה?

 

תודה על העזרה!

עריכה אחרונה על ידי deed
פורסם (נערך)

טויוטה ורסו לא השתנתה גם עכשיו. תפנה לך קצת זמן ותיגש לאחת הסוכנויות של טויוטה עם כיסא תינוק + בוסטר , אל תתבייש, תכניס את המושבי הבטיחות , תחגור אותם ותשב גם בפנים. אחרי זה תסדר את המושבים ( כולל הזזת מושב הנוסע מקדימה ובשורה השניה ), בצורה שתהיה אפשרות לילד על בוסטר לשבת בשורה השלישית .

רק תבדוק מראש שיש באולם התצוגה וורסו, לא בכולם יש.

אם זה מסתדר לך והמצב מקובל עליך, אז בסיטרואן פיקאסו, פורד אקס מקס ורנו גרנד סניק המצב עוד יותר טוב.

אותו הדבר תוכל לעשות לגבי מיצובישי אאוטלנדר.

ככה תראה מה נראה לך יותר - מיני וואן או ג'יפון.

אני לא חושב שצריך להחזיק מפלצת כמו קרניבל, מסורבלת, צמאה ויקרה בשביל פעם ב..להסיע נוסע שישי.

 

במאזדה 5, כאשר יושבים ברכב שישה נוסעים, יש בעית מקום לעגלה - לא נשאר בגאז' בכלל ( 155 ליטרים ).

המקום האמצעי בשורה השניה ברוחב 30 ס"מ שאולי מתאים לילד רזה שכבר יושב ללא בוסטר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה מתכוון להסיע פעם בשבוע שלושה מבוגרים + שלושה ילדים?

אם כן אז זה לא מעט ואני אישית הייתי מחפש רכב שיכול להכיל את כולם ללא בעיה, ולא ידרוש ממני פעם בשבוע לבצע שינוי של סדר ההושבה ואי נוחות בנסיעה.

לחבר בעבודה יש ורסו ובאמת שאני לא רואה איך ניתן להכניס בו שלושה מבוגרים + שלושה ילדים בכיסאות בטיחות.

השורה השלישית נראית צפופה מאוד, במקרה הטוב מתוכנן הרכב להסיע שני מבוגרים + 4-5 ילדים כאשר חלקם כבר ללא כיסאות או בוסטרים.

 

הסורנטו תהייה מרווחת הרבה יותר ולא תזדקק לסדר מחדש את כל הכיסאות בכל פעם שתרצה להסיע מבוגר נוסף.

(אגב סידור בכל פעם של כיסאות יכול להיות משימה מאוד מבאסת ומוציאה את החשק מהנסיעה)

סורנטו דור קודם עבר מתיחת פנים קלה בשנת 2014 והוא לדעתי עדיף על פני הדגם לפני מתיחת הפנים (קוסמטיקה, בידוד רעשים וכו)

אם תתאמץ תוכל למצוא אחד שמור מודל 2014 ב-100K ש"ח.

ממה שבדקתי הרכב אמין ואין בעיות ידועות.

צריכת דלק קצת גבוהה אך לדעתי זה לא צריך לעניין אותך.

 

סיטרואן גרנד פיקאסו גם יכול להיות שיתאים למשימה, אבל אם אני צריך לבחור בין גרנד פיקסו 2015 ב-90-100K לבין סורנטו 2014 ב-100K אז ברור לי שאבחר בסורנטו ללא צל של ספק.

הוא גם מרווח יותר, ככל הנראה יהיה אמין יותר ואני דיי בטוח שבעוד מספר שנים גם יהיה סחיר יותר כרכב מתיישן מה שלא ניתן להגיד על הסיטרואן.

 

על מאזדה 5 באמת שאין לך מה לחשוב אפילו.

×
×
  • תוכן חדש...