Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

נשבר לי האוזן שמחזיקה את הפנס הקדמי למרכב הרכב.

איזה דבק ייתן לי חוזק גבוה (עמידה ברעידות הנסיעה) ?

שטח ההדבקה הוא כ-0.5 מ"מ על 20 מ"מ, אשמח לאופציה אסתטית ככול הניתן (המליצו לי על דבק "נקניקיה שחותכים ממנה כמה שצריך,מקמטים שיתערבב ומדביקים").

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

הנקניק חזק יותר מדבק אפוקסי נוזלי רגיל, ובעיקר יותר נוח לעיצוב.

נקרא ״פרופוקסי״, יש מתחרים דומים, קיים בכל טמבוריה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בוקר טוב,

נשבר לי האוזן שמחזיקה את הפנס הקדמי למרכב הרכב.

איזה דבק ייתן לי חוזק גבוה (עמידה ברעידות הנסיעה) ?

שטח ההדבקה הוא כ-0.5 מ"מ על 20 מ"מ, אשמח לאופציה אסתטית ככול הניתן (המליצו לי על דבק "נקניקיה שחותכים ממנה כמה שצריך,מקמטים שיתערבב ומדביקים").

 

תודה מראש.

אל תאמין לכול הפרסומות על דבקים שמחזיקים טרקטור בתלייה או גשרים.

 

לייצרן VAG יש קיט ייעודי לתיקון אוזנים של פנסים. בדוק במחסן של צ'מפיון.

איזה כייף לי :)

פורסם
אל תאמין לכול הפרסומות על דבקים שמחזיקים טרקטור בתלייה או גשרים.

 

לייצרן VAG יש קיט ייעודי לתיקון אוזנים של פנסים. בדוק במחסן של צ'מפיון.

 

שיחה לצ"מפיון לא תוביל לשום מקום חוץ מעצבים כנראה:lol:.

פנס חדש "תחליפי" עולה 400 שקל.

 

חבר טוען שהדביק עם

"פרופוקסי" מראות של ג"יפים שטחנו שטח והחזיקו שנים רבות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
תחליפי של DEPO שנפוץ בארץ לא ממליץ עליו.

 

שלי עם המנוע כיוון אורות המובנה (נדמה לי שזה DEPO),

בדקתי על הקיט של התיקון, יש לכל הדגמים מלבד שלי.:evil:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני ביצעתי מספר פעמים הלחמת פלסטיק, התכתי את הפלסטיק אחד לתוך השני וגם התכתי לבפנים חוט מתכת לחיזוק, אחרי זה הייתי מוסיף פרופוקסי ליתר ביטחון.

פורסם

כדאי לבצע בשני שלבים.

 

א - הכנת השטח בעדינות, שיפשוף קל עם נייר זכוכית למגע.

ב - הדבקה ראשונית עם דבק מהיר, בנקודה קטנה או שתיים, לקיבוע ראשוני.

ג - הדבקה ראשית - בעזרת אפוקסי, נקניק או הכנה משני חומרים נוזליים.

 

כך בשני שלבים :wink: א-ג מצליחים להדביק.

כדאי להשאיר בצד ולא לחבר עד שהחיבור יתקשה - לפחות ל 24 שעות.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...