Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי בכביש ופתאום ההגה נהיה קשה והרכב התחיל להתחמם ל 120 מעלות ונהיה לי שגיעה של המצבר בלוח שעונים. והרחתי ריח של פלסטיק שרוף. עצרתי את הרכב בצד הרמתי את מכסה המנוע וראיתי שנוזל מים. ברגע שאני מניע את הרכב ושהרצואה ליד המנוע שמסובבת את הגלגלים בצד עפה מהמקום ונקרע מה הנזק ?

  • ספונסר פורום
פורסם

היי

הנזק יכול להתחיל רק מרצועה ולהגיע עד לנזק גדול יותר.

אם הרכב רתח והמשכת לנסוע, עלול להגרם נזק למנוע.

אם עצרת בזמן - מנעת את הנזק ויש לתקן את הגורם לכך.

מה הסטטוס של הרכב כרגע?

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

הרכב מניע הכל בסדר לא מתחמם פשוט נוזל מים מהמנוע. או מהמערכת קרור. אין לי מושג מאיפה. אבל יש נזילה של מים רצינית והרכב מניע רק מופיע על הלוח שעונים ציור של מצבר. וההגה מסתובב קשה רצח ונוזל מים מהמנוע או לא יודע מאיפה.

פורסם

אל תניע ללא רצועה גם לא לשם בדיקות למיניהם. קנה רצועה חדשה, תרכיב אותה, תמלא נוזל קירור כמו שצריך עם ניקוז אויר ותניע ואז ספר לנו מאיפה בדיטק נוזלים המיים ותמונות יעזרו יותר.

פורסם

פותח הנושא,אם אין לך רקע טכני,אל תניע את הרכב בשום אופן וגרור את הרכב למוסך.

הרצועה שנקרעה היא רצועת אביזרים שככל הנראה מניעה גם את משאבת המים.

נזק ? החל מהחלפת רצועה ומשאבת מים ועד לראש מנוע חלילה (אם נסעת זמן רב כך והמנוע בעצם היה ללא נוזל קירור).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

נקרעה לי רצועת תיזמון שמחברת בין האלטרנטור למזגן ולמשאבת מים הורדתי אותה והנעתי את הרכב ונוזל לי מים מתחת לרכב כל פעם שאני ממלא מים הם נוזלים כנראה מי כיוון המנוע מה הבעיה ואני מחכה למוסך שיתפנה לו הזמן כדי לשים רצועה פשוט אני רוצה לדעת ליפני מה הבעיה למה נוזל מים כדי שלא יעקצו אותי במוסך תודה

פורסם (נערך)
היי

הנזק יכול להתחיל רק מרצועה ולהגיע עד לנזק גדול יותר.

אם הרכב רתח והמשכת לנסוע, עלול להגרם נזק למנוע.

אם עצרת בזמן - מנעת את הנזק ויש לתקן את הגורם לכך.

מה הסטטוס של הרכב כרגע?

 

הרכב מניע ונוסע והתחמם לי עד הסוף של המד חום ואז ירד ולא התחמם לי אפילו רק אני ממלא מים במיכל של המים והכל נוזל מי למטה מזה ?

עריכה אחרונה על ידי fordmondio
  • ספונסר פורום
פורסם
הרכב מניע ונוסע והתחמם לי עד הסוף של המד חום ואז ירד ולא התחמם לי אפילו רק אני ממלא מים במיכל של המים והכל נוזל מי למטה מזה ?

 

תגרור את הרכב למוסך כלשהו, אין כאן מקום להימורים בהתכתבות.

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

×
×
  • תוכן חדש...