Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שתי המכוניות האלה,שתיהן חזקות מהירות והמאזדה מאובזרת,מאמין שגם האיביזה ב 100 אלף תהיה מאובזרת.



הפחד שלי מהאיביזה הוא בגלל הגיר dsg האם הגיר החדש יותר טוב או שעדיין יש בעיות?

 

 

מי שיכול לעזור לי ולהכריע מבחינת הנאה/איבזור/בטיחות/כוח/אמינות/ירידת ערך/נוחות נסיעה.

 

או מי שיש לו רכב כזה בבקשה תעזרו לי בבחירה זה רכב ראשון שלי ואני רוצה ליהנות ושיהיה לי שקט נפשי.

פורסם

אני מתלבט בין שתי המכוניות האלה,שתיהן חזקות מהירות והמאזדה מאובזרת,מאמין שגם האיביזה ב 100 אלף תהיה מאובזרת.



הפחד שלי מהאיביזה הוא בגלל הגיר dsg האם הגיר החדש יותר טוב או שעדיין יש בעיות?

 

 

מי שיכול לעזור לי ולהכריע מבחינת הנאה/איבזור/בטיחות/כוח/אמינות/ירידת ערך/נוחות נסיעה.

 

או מי שיש לו רכב כזה בבקשה תעזרו לי בבחירה זה רכב ראשון שלי ואני רוצה ליהנות ושיהיה לי שקט נפשי.

 

בשורה התחתונה בשביל השקט הנפשי מאזדה 2- זה שווה יותר מאולי טיפה יותר הנאה של האיביזה אבל,רכב כמו איביזה,שמוניטין הגיר שלו די שנוי במחלוקת ולאחר שיצא מאחריות בת שנתיים יהיה גם לא קל למכור לא יכול להיות עדיף על המאזדה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם אתה קונה מאזדה 2 רק רמת אבזור דיינאמיק ומעלה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

הייתי בודק את הקקטוס והc3.

זירזות,נוחות עם איבזור טוב. וגיר פלנטרי יפני אם כי לא מהיר וחלק כמו ה dsg.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

מאזדה, אמינה וגם יותר איכותית.

 

התשובות שקיבלת על הגיר בלאון לא יהיו שונות באיביזה כי זה אותו הגיר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635081-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-3-2-0-%D7%90%D7%95-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9F-1-4

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

×
×
  • תוכן חדש...