Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UNIDEN R1-הגלאי המוביל בשוק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש!

חבר גם הזמין עכשיו מאמזון, אעדכן אם יהיו בעיות

תודה

ועם אמאזון אין בעיות כי בגלל שהמיסים גם דרכם אין סיכון ועובדה שגם לא התעכב במכס בכלל.

מחר אחבר לנסיכה החדשה שקיבלתי היום ואבדוק

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

קובי

:-)

  • תגובות 1.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממה שקראתי באתר של מיצו, האיירוד עושה שימוש באותו בסיס הנתונים של הצ'יטה.

פורסם

אני התנסתי עם 2 המכשירים, כרגע עם הציטה וגם לאחר עדכונים יש 2 עמדות גאטסו פעילות שהגלאי לרוב לא נותן התראה עליהם(המצלמות מוזנות במסד הנתונים אבל מסיבות לא ברורות לא תמיד ניתנת התראה).

איירוד אונו אולי בעל ממשק פחות מתקדם אבל בשורה התחתונה עושה את העבודה מעולה.

אגב, נצפתה היום דבורה סמויה בירושלים בשעות הלילה המוקדמות, לדעתי מדובר בעליית מדרגה משמעותית בנושא האכיפה, הבעיות עם הגאטסו ממש דוחקות בהם.

פורסם
וגם לאחר עדכונים יש 2 עמדות גאטסו פעילות שהגלאי לרוב לא נותן התראה עליהם

.....

נצפתה היום דבורה סמויה בירושלים בשעות הלילה המוקדמות

חבל שאתה לא מציין מיקומים. תודה.

פורסם
חבל שאתה לא מציין מיקומים. תודה.

 

לא חסר. יש מצלמה במגדל העמק שהצ'יטה לא מתריעה, יש אחת בצומת הצ'ק פוסט, יש עוד שאני לא מכיר.

עומר :-)

פורסם
חבל שאתה לא מציין מיקומים. תודה.

כביש בגין לכיוון קניון מלחה, מתקבלת התראה אך ורק אם אתה מגיע למצלמה מהתניב השמאלי, תגיע מהנתיב האמצעי או הימני ולא תקבל התראה.

ירידה מעל קניון פסגת זאב לכיוון נווה יעקוב, יש בצומת עמדת גאטסו, ובנוסף מדובר בעמדת ממלז חביבה מאוד על המשטרה(מאויישת כמעט על בסיס יומי), שם מתקבלת התראה של "תיתכן מלכודת מהירות", שום איזכור למצלמה.

פורסם (נערך)

אני לא מבין איך יש לכם "אומץ" לתת אמון במכשירים שהפגינו חוסר אמינות בפעולה כ"כ פשוטה. זה יכול להיות הבדל של שלילה או לא לכמה אנשים.

 

בתאכלס אין על הוויז. גם מתריע על מארבי לייזר (לרוב) - מה שמשתמשי R1 ירוויחו ממנו כי אין גילוי לייזר טוב בR1, רק במשבשים למינהם, וגם יש לו ממשק נהדר. רואים את הכבישים, איפה יש שוטרים, וכו'.

 

לקנות סטנד ומטען לרכב, לחבר את הפלאפון, להריץ וויז + R1 ואתם מוגנים, סוג של. הדבר היחידי שיכול לקרות הוא שמישהו לא דיווח על שוטר על ממלז או שאתם הראשונים שרואים אותו.

עריכה אחרונה על ידי Turbulence
פורסם
אני לא מבין איך יש לכם "אומץ" לתת אמון במכשירים שהפגינו חוסר אמינות בפעולה כ"כ פשוטה. זה יכול להיות הבדל של שלילה או לא לכמה אנשים.

 

בתאכלס אין על הוויז. גם מתריע על מארבי לייזר (לרוב) - מה שמשתמשי R1 ירוויחו ממנו כי אין גילוי לייזר טוב בR1, רק במשבשים למינהם, וגם יש לו ממשק נהדר. רואים את הכבישים, איפה יש שוטרים, וכו'.

 

לקנות סטנד ומטען לרכב, לחבר את הפלאפון, להריץ וויז + R1 ואתם מוגנים, סוג של. הדבר היחידי שיכול לקרות הוא שמישהו לא דיווח על שוטר על ממלז או שאתם הראשונים שרואים אותו.

 

 

אין שום בעיה בגילוי הלייזר עם ה- R1, בין הטובים ביותר. הבעיה היא שאם זה לא משבש, אז ברגע שגלאי (כל גלאי) מתריע כבר יכול להיות מאוחר מידי.

 

נגד לייזר, זה רק משבש או ערנות וראייה גבוהות מאוד.

Finger's gonna kill me.

פורסם
תתחדש קובי.

 

מעניין לדעת איזו נסיכה חדשה קיבלת.. :)

קופרה ? GTI חדשה ?

תודה :)

כן הלוגו נשאר זהה GTI

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

אם מישהו יוכל לעדכן כשימצא משלוח מאמאזון אני אשמח. כרגע האופציה היחידה משם עולה 414 דולר פלוס 200 דולר משלוח. כל ה- 299 דולר לא מגיעים לארץ.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם (נערך)

חברים מניסיון אישי עם ייבוא של 2 מכשירי R3, מזמינים לכתובת שלכם בשיפיטו, מבקשים מהם להוציא את המכשיר מהקרטון המקורי ולהשאיר בתיק שזה מגיע איתו ולארוז מחדש, לאחר מכן בוחרים שיטת שילוח אווירית הכי זולה ובתיאור המוצר בהצהרת מכס רושמים שזה GPS Receiver וזה הכל.

יוצא לכם משלוח באזור ה 35 דולר עד הבית וסיכוי אפסי שייעצר במכס.

הזמנתי מפה:

http://www.bestradardetectors.net/Uniden-R1.html

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אם מישהו יוכל לעדכן כשימצא משלוח מאמאזון אני אשמח. כרגע האופציה היחידה משם עולה 414 דולר פלוס 200 דולר משלוח. כל ה- 299 דולר לא מגיעים לארץ.

תעקוב אחרי המלאי של המוכר הזה

https://www.amazon.com/s?marketplaceID=ATVPDKIKX0DER&me=A8F0Y73KSD9TS&merchant=A8F0Y73KSD9TS

הוא זה שקניתי ממנו - והכי חשוב נתמך ע"י אמאזון

קובי

:-)

פורסם

בעקבות ההמלצות מצד החברים באתר לפיהן האיירוד אונו עדיף על פני הצ'יטה, פניתי לשני משווקים מורשים של איירוד באיזור גוש דן. הראשון ניסה לשכנע אותי לרכוש את הצ'יטה, והשני טען שמזמן שלא מחזיק בסטוק דגם זה ואף הוסיף ואמר שכמעט ואין עדכונים שוטפים לדגם זה :conf::mm_eek::conf:

×
×
  • תוכן חדש...