Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה אני נתקל בבעיה שקורית קבוע באותו זמן ובאותו מקום.

כל בוקר כשאני עומד ברמזור בירידה (ביציאה מהשכונה) נדלקת לי נורת בלם ונותנת צפצוף 3 פעמים, ואיך שאני משחרר את הרגל מהברקס ונוסע אז הנורה נעלמת.

חשוב לציין שהדבר קורה רק בבוקר איך שאני יוצא מהשכונה אחרי שהאוטו מונע בערך דקה-דקה וחצי, ושמדובר בירידה די תלולה.

 

השאלה אם זה אומר שיש בעיה כלשהי עם הבלמים? או שזה קשור לעניין שהאוטו והבלמים אולי עוד לא התחממו וזה התראה כלשהי..?

מדובר בסיאט איביזה 2015 אוט' 1.2 TSI .

המון תודה!

פורסם

בהמשך ל-over,

 

מפלס בלמים נמוך יכול להצביע על נזילה או סתם על רפידות שחוקות. רוב הסיכוים שמדובר ברפידות.

Stay Dirty

פורסם

תודה על התגובות חברים.

קצת קראתי על נוזל הבלמים עכשיו ולפי מה שראיתי מומלץ להחליף נוזל בלמים אחרי שנתיים או כל 30,000 ק''מ.

האוטו כרגע בן שנתיים וחצי עם 37,000 ק''מ אז יש מצב גדול שבאמת הבעיה בנוזל בלמים והגיע זמנו.

כמו כן, גם הבלמים עדיין לא הוחלפו ואלה הבלמים הראשונים של האוטו אז יכול להיות שמדובר ברפידות.

אני אקפוץ השבוע למוסך לבדוק תעניין.

פורסם

האוטו כרגע בן שנתיים וחצי עם 37,000 ק''מ אז יש מצב גדול שבאמת הבעיה בנוזל בלמים והגיע זמנו.

 

 

אין קשר בין זה לנורה. הנורה מצביעה על מפלס נוזל בלמים. היא לא תדלק כל עוד המפלס תקין, גם אם נוזל בלמים לא הוחלף 20 שנה.

 

 

אצלך היא נדלקת (כנראה) בגלל שירד מפלס באופן טבעי עקב שחיקת רפידות + שיפוע באותו מקום.

 

תבדוק במשטח ישר את המפלס בכוסית נוזל בלמים.

 

נוזל בלמים אכן צריך להחליף כל שנתיים אך אצל חלק מהיצרנים החלפה ראשונה אחרי שלוש שנים ואז כל שנתיים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...