Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכולם, שאלה לגבי מנועים של סוברו B4.

אני יודע שקיימים 2 סוגי מנוע לרכב הנ"ל שאחד בא עם הספק 165 כ"ס ושני רק 150.

אני רוצה להבין הבדלים בינהם ומה רמת קושי טיפולים בהם כי הבנתי שמנוע עם 165 כ"ס מאוד מורכב בטיפולים פשוטים, שאלה נוספת היא לגבי גיר האם כולם זה רציף או בדגם 165 זה אוטומט רגיל? וכיצד ניתן להבדיל בין מנועים כי רכבים נראים לי זהים חיצונית

תודה מראש ובכוונה פירסמתי בפורום טכני כי שאלה היא בעיקר בנושא טיפולים ואמינות

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

מדובר בעצם באותו מנוע שעבר כיול ותוכנה שונים.

המנוע עם ה 165 כ"ס נמצא ב B4 בין השנים 2006 עד 2007 (שתי צורות מרכב).

ה 150 בין 2008 ל 2013. שים לב שב 2009 נמכר דגם חדש (דור 5) עם אותו מנוע אבל עם תא מרווח משמעותית שמקל על הגישה לפלאגים ולטיימינג.

תיבת הילוכים פלאנטרית בת 4 מהירויות בדור הרביעי, ורציף מ דור ואילך.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

משנת 2004, יש מספר מנועים:

138 כס 2004-5

165 כס 2006-7

150 כס 2008-9

150 כס 2009-12 (צורה חדשה)

 

על האחזקה וכו׳, קרא פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?581142-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-B4-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2007-%D7%A2%D7%9D-165-%D7%9B-quot-%D7%A1-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99

 

אם יש שאלות נוספות, בכיף

שלומי

פורסם
משנת 2004, יש מספר מנועים:

138 כס 2004-5

165 כס 2006-7

150 כס 2008-9

150 כס 2009-12 (צורה חדשה)

 

על האחזקה וכו׳, קרא פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?581142-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-B4-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2007-%D7%A2%D7%9D-165-%D7%9B-quot-%D7%A1-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99

 

אם יש שאלות נוספות, בכיף

תודה רבה :)

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

×
×
  • תוכן חדש...