Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

לפני כמה חודשים קניתי אוונסיס שנת 2013.

לאחרונה, אחרי כל נסיעה, אפילו קצרה, מרגיש כשאני יוצא, כאבים בגב התחתון והמושב ממש לא נח לי, למרות שמרגיש גדול ואיכותי. ניסיתי שעות למצוא תנוחת ישיבה נוחה ללא הצלחה (הזזתי לגובה, מרחק, מה לא, אפילו יש לו כוונון לגב התחתון שממש לא עזר לי ועשה אפילו להיפך).

אני די מיואש וחושב ממש להחליף את האוטו בגלל זה, האם יש מה לעשות?

עוד דבר - כשאני בא לשבת במושב, אני מרגיש שהוא נוטה קצת לאחור (הכוונה במושב התחתון ולא בגב)

עריכה אחרונה על ידי שי.א
פורסם

בדקת איך ההרגשה במכונית אחרת?

 

בגדול ישיבה זה לא תנוחה טובה לגב

 

אולי זה הגב שלך בלי קשר לדגם הרכב

פורסם

ברכבים אחרים שהיו לי ועדיין יש לי לדוגמת פוקוס שנת 2007, באף רכב לא היתה לי הבעיה הזו, רק ברכב הזה, משהו לא מובן לי...

פורסם

אם קיים ברכב שלך... אולי זה הכיוון של הגב התחתון.

בחלק מהרכבים יש אפשרות לכוון את התמיכה לגב התחתון (מין בליטה כזאת בחלק התחתון של המשענת)

פורסם

הייתי מחפש אוונסיס זהה לשלך, היו לא מעט בליסינג ואם המושב מרגיש אחרת, הייתי מחפש תורמת איברים שהגיעה לפירוקית עם מושב נהג תקין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם,

לפני כמה חודשים קניתי אוונסיס שנת 2013.

לאחרונה, אחרי כל נסיעה, אפילו קצרה, מרגיש כשאני יוצא, כאבים בגב התחתון והמושב ממש לא נח לי, למרות שמרגיש גדול ואיכותי. ניסיתי שעות למצוא תנוחת ישיבה נוחה ללא הצלחה (הזזתי לגובה, מרחק, מה לא, אפילו יש לו כוונון לגב התחתון שממש לא עזר לי ועשה אפילו להיפך).

אני די מיואש וחושב ממש להחליף את האוטו בגלל זה, האם יש מה לעשות?

עוד דבר - כשאני בא לשבת במושב, אני מרגיש שהוא נוטה קצת לאחור (הכוונה במושב התחתון ולא בגב)

 

היי,

קניתי קיה נירו חדשה וקיבלתי אותה לפני שבועיים

ואני נמצא באותה בעיה שציינת, המושב ממש לא נוח לי לא משנה איך אני יושב וניסיתי את כל הפוזיציות האפשריות

גם אני שקלתי להחליף את הרכב אבל זה לא משתלם כלכלית מן הסתם.

מה הפתרון שמצאת בסוף לבעיה (או שלא..)

אשמח להצעות

תודה!!

×
×
  • תוכן חדש...