Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לך pioneer ts-305c {שים לב שיש גם דגם DVC שכאן ההמלצה תהיה אחרת}.

אז כל מגבר 4 או 2 ערוצים חזק שיעבוד בגישור יכול להתאים ,השאלה היא מה התקציב.?

פורסם

תודה על התגובה המהירה

לא ראיתי שרשום עליו dvc

זה מה שיש לי:

20170530_102532.jpg

 

אשמח להמשך עזרה... תקציב למגבר עד 1000 שח

פורסם

אתה יכול ללכת על מגבר מונובלוק {ערוץ 1 מיועד לסאב בלבד}

JBL CLUB 5501

או ללכת על מגבר 4 ערוצים בגישור {מה שישאיר לך עוד זוג ערוצים עבור רמקולים}

Pioneer GMD8604

פורסם
אתה יכול ללכת על מגבר מונובלוק {ערוץ 1 מיועד לסאב בלבד}

JBL CLUB 5501

או ללכת על מגבר 4 ערוצים בגישור {מה שישאיר לך עוד זוג ערוצים עבור רמקולים}

Pioneer GMD8604

 

תודה רבה רבה על תשובות ענייניות ומקצועיות!

פורסם
אתה יכול ללכת על מגבר מונובלוק {ערוץ 1 מיועד לסאב בלבד}

JBL CLUB 5501

או ללכת על מגבר 4 ערוצים בגישור {מה שישאיר לך עוד זוג ערוצים עבור רמקולים}

Pioneer GMD8604

 

ושאלה נוספת (כמו שאמרתי אין לי כלכך מושג בנושא)

 

יש לי טויוטה אייגו 2017 שמגיעה עם מערכת מולטימדיה ו4 רמקולים קידמיים מהיצרן... האם יש משמעות להתקנת המגבר השני שרשמת ולחבר את הרמקולים בנוסף לסאב?

פורסם

אתה יכול לחבר את הרמקולים המקוריים למגבר אם אתה רוצה

רוב הסיכויים שהם יתנו לך תוצאה טובה יותר תחת הגברה ,כמובן שאם תרצה שינוי מהותי

תצתרך להחליף גם את הרמקולים לכאלו שמתאימים יותר להגברה ,אבל זה כבר לשיקול דעתך.

×
×
  • תוכן חדש...