שלום לכולם,
אני חדש פה אז קודם כל נעים מאוד
קיבלתי לפני כשבוע את הרכב החדש שהזמנתי - toyota aygo 2017
הרכב מגיעה עם מערכת מולטימדיה מקורית של טויטה הנקראת x-touch.
המערכת נחמדה מאוד וקלה לתפעול והרכב מגיע עם 4 רמקולים סבירים+ המספקים איכות שמיעה נחמדה.
עם זאת חסר לי קצת באס איכותי ומשמעותי ובווליון גבוה מתחילים לאבד את האיכות.
אשמח להמלצות על אפשרויות שיפור המערכת עם התחשבות במקום איחסון מאוד מינימלי.
ראיתי באינטרנט סאב וופרים קטנים מכל מיני סוגים כמו jbl basspro sl שניתן לשים מתחת לכיסא וכו'.
תודה מראש לכל העוזרים!