Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

אתמול חזרתי משטיפה (שאני מחבב אותה והולך אליה בקביעות מדי פעם). אחרי השטיפה שמתי לב לכתמים האלו באמצע:

20170528_164736 (1).jpg

 

במציאות זה נראה חומר לבן לגמרי.

המכסה מנוע לא מקורי ומובן לי איכות הצביעה הירודה כנראה, אבל השאלה אם זה לא מחומר שטיפה?

תודה...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפי התמונה זה נראה כמו "שריפה" של השפכטל מתחת לצבע כתוצאה מעודף מקשה בחומר. במצב כזה חייבים לצבוע שוב.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?631012-%D7%9B%D7%AA%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%A9-%D7%90%D7%95-%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A8-%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%A9%D7%A0%D7%A9%D7%90%D7%A8-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%9B%D7%A1%D7%94-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2

 

אז כמובן שעכשיו יש כתם צהוב ענק מרובע וכמובן בחלק העליות הקרוב לשמשה כולו כבר שרוף+חלודה.

המכסה לא מקורי, הצבע המקורי במכסה מנוע המקורי נשמר יותר מ12 שנה.

(המכסה תא מטען כבר מקולף מזמן, הגג אין לו צבע כבר מזמן) אז זה עוד יותר מעצבן שגם המכסה מנוע העלוב הזה קיבל את הנגיף צהבת השמש.

 

עכשיו לא יכול, ולא רוצה לצבוע את כל המכסה. האם יש דרך נקודתית לטפל בזה?

×
×
  • תוכן חדש...