Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל הפראנקופילים

התחדשתי/התיישנתי בסיטרואן C4 , לא מכיר במיוחד

אשמח אם יש למישהו היינס או משהו מקביל על הרכב

אם יש למישהו דיאגבוקס או לקסיה

מדובר בC4 2008 מנוע 1600 אוטומט

 

עצות ( לא כמו - תמכור תמכור ) לתחזוקה עצמית או בכלל יתקבלו בשמחה

ב נוסף - צריך לשכפל מפתח נוסף - המלצות בצפון ואם כדאי פשוט או עם כפתורים ולמה

 

תודה מראש

עפר

פורסם

תתחדש,

 

למכוניות אלו הייתה בזמנו הנחיה להחליף טיימינג על 10 שנים/150 אלף ק"מ. היו מקרים שרצועות לא החזיקו את הזמן נזה ולכן אם לא בוצע טיימינג, תעשה.

 

חיקוי של לקסיה אפשר לקנות בערך ב 100 דולר, בשביל מה אתה צריך אותו?

 

את השאלה לגבי מפתח לא הבנתי. עדיף כמובן לשכפל עם השלט של נעילה מרכזית. אבל זה יקר.

 

אם מדובר בפתח רזרבי, תשכפל בלי. עולה בערך 200-250 ש"ח.

 

 

פורסם

תודה רבה,

הלקסיה היה בשביל המפתח בעיקר , אבל תמיד טוב שיש משהו שמראה מה קורה בדיוק בקרביים

שמעתי ששכפול מפתח כולל שלט - מה שדורש התחברות למחשב יכול לגרום לבעיות ולכן השאלה

ההבדל בעלות ברור

טיימינג בוצע וגם שיפוץ שסתומים בעבר של הרכב

 

עפר.

פורסם

בשביל לסנכרן מפתח חדש צריך pin code, אני לא יודע האם יבואן ימסור לך את הקוד אם אתה לא מבצע את השכפול אצלו.

 

 

אלא אם כן מישהו שמר את הכרטיס שהיה מצורף לצרור מפתחות שהגיע עם האוטו, הקוד אמור להיות שם.

 

 

פורסם

לא :(

אין כרטיס קוד

חשבתי שלקסיה תוכל להתגבר על זה

או שתוכל לקרוא את הקוד על המפתח הנוכחי ולשכפל

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
חח :roll:

אז מה הציוד קסם המתאים ?

לנובו אל תשאיר במתח ..... :)

יש לי ציוד כזה. עולה כמה עשרות אלפי אירו. מוזמן לפנות בה"פ אם מעניין אותך.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...