Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

בקרוב נכנסים לבית החדש ואני צריך את עזרתכם בבחירת מזגן מיני מרכזי.

מדובר בדירה בגודל 95 מ"ר כ- 3.5 חדרי שינה, קומה 2.

אין אפשרות להרכיב יותר מדי מנועים במסתור הכביסה, יש כבר הכנה של צנרת.

 

שוחחתי עם איש מזגנים אחד שהמליץ לי לקחת לפחות מזגן בעל 4 כ"ס ולא לקחת מזגן מולטי.

גם המוכר בחנות שרכשתי ממנה את מוצרי החשמל המליץ לי לקחת לפחות 4 כ"ס.

המוכר טוען שלא כדאי לקחת 3.5 כי לדעתו זה לא יקרר לנו את הבית וגם הדירוג האנרגטי שלו הוא F

בכל מקרה זה מה שהוא הציע לי:

3.5 כ"ס תדיראן דגם wind 35 דירוג אנרגטי F עולה 6500 כולל משלוח

4 כ"ס תדיראן דגם silent wind 40 דירוג אנרגטי E עולה 7200 כולל משלוח

ויש תדיראן silent wint 47/3p דירוג A בעל 4.5 כ"ס שעולה 7800 כולל משלוח

ויש את האלקטרה Electra EMDV SQ40T ‏4.3 ‏כ''ס גם ב 7800 כולל משלוח

 

למישהו יש ניסיון עם הדגמים הללו? האם הדירוג האנרגטי באמת חשוב?.

 

תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
שלום לכולם,

 

בקרוב נכנסים לבית החדש ואני צריך את עזרתכם בבחירת מזגן מיני מרכזי.

מדובר בדירה בגודל 95 מ"ר כ- 3.5 חדרי שינה, קומה 2.

אין אפשרות להרכיב יותר מדי מנועים במסתור הכביסה, יש כבר הכנה של צנרת.

 

שוחחתי עם איש מזגנים אחד שהמליץ לי לקחת לפחות מזגן בעל 4 כ"ס ולא לקחת מזגן מולטי.

גם המוכר בחנות שרכשתי ממנה את מוצרי החשמל המליץ לי לקחת לפחות 4 כ"ס.

המוכר טוען שלא כדאי לקחת 3.5 כי לדעתו זה לא יקרר לנו את הבית וגם הדירוג האנרגטי שלו הוא F

בכל מקרה זה מה שהוא הציע לי:

3.5 כ"ס תדיראן דגם wind 35 דירוג אנרגטי F עולה 6500 כולל משלוח

4 כ"ס תדיראן דגם silent wind 40 דירוג אנרגטי E עולה 7200 כולל משלוח

ויש תדיראן silent wint 47/3p דירוג A בעל 4.5 כ"ס שעולה 7800 כולל משלוח

ויש את האלקטרה Electra EMDV SQ40T ‏4.3 ‏כ''ס גם ב 7800 כולל משלוח

 

למישהו יש ניסיון עם הדגמים הללו? האם הדירוג האנרגטי באמת חשוב?.

 

תודה רבה.

 

לך על ה- WIND 47/55 של תדיראן. הוא עשוי להתאים למידות שציינת ונחשב כמזגן חזק וחסכוני בחשמל (בעל דירוג אנרגטי A)

ככל שהדירוג האנרגטי יתקרב יותר ל-A, כך המזגן יחסוך יותר בחשמל ובאנרגיה מיותרת.

פורסם

מזגן לא קונים לפי כ"ס, אלא לפי BTU, מאפייני הדירה ועוד כמה מאפיינים. כדאי לקבל ייעוץ מקצועי עכשיו, כדי לא לקנות מזגן לא מתאים ולבזבז כסף בטווח הארוף.

פורסם

תודה רבה.

הזמנתי את ה silent wind 47/3p האספקה כמובן תגיע כאשר אני יודיע לחנות כרגע אין צפי למסירה.

מה שכן יש לי בעיה שהצנרת והניקוז במקלחת ואני לא רוצה שהמאייד יותקן במקלחת.

כמה עולה חציבה של 6 מטר בערך כדי להעביר את הצנרת? ניקוז הבנתי שצריך שיהיה בשיפוע אז זה בעייתי, אבל יש לי כיור לנטילת ידיים ליד הפרוזדור שאני חושב שאפשר לחצוב לשם ולחבר את הניקוז.

פורסם

חשוב לציין ש:

ה SILENT לא מדבר על יחידה פנימית שקטה או מזגן שקט בתוך הדירה- אלא על מנוע (מעבה) עם בידוד משופר להפחתת רעשי המדחס (בחוץ).

 

שנית, אני רואה באופן חיובי מזגנים מיני מרכזיים שמגיעים עם מרכזיית אויר (מחלק אויר) אינטגרלי, ולכן תמיד מעדיף את ה SUPER WIND או ה WAVE של תדיראן - או ה ELD של אלקטרה.

 

בנוסף - ה ELD מצוייד במשאבת ניקוז אינטגרלית וגובה המאייד הוא 28.5 ס"מ בלבד- מה שמבטיח הנמכת תקרה מינימלית. ה WAVE מציג גם כן גובה יחידה נמוך אבל אין לו משאבת ניקוז אינטגרלית (מה שאומר שתצטרך "לסדר לו" ניקוז בשיפוע מהיחידה עצמה ועד לניקוז בקיר עצמו).

הדירוג של ה WAVE 50/3P הוא A והדירוג של ה ELD 50T הוא B.

 

מחירים רלוונטיים אליך (באיזור ה 4 כ"ס)-

 

האלקטרה ELD 40T מופיע ב ZAP הכי זול באיזור 6900 ש"ח. דירוג אנרגטי B לדגם זה.

התדיראן WAVE 40/3P בעל מחיר זהה (ב ZAP). דירוג אנרגטי F לדגם זה.

 

ממליץ בחום לשנות את ההזמנה לאחד מהדגמים הנ"ל.

 

לפני ההזמנה יש לוודא שיש מקום מבחינת רוחב ואורך למקם יחידות כמו ה WAVE וה-ELD מאחר והן אומנם דקות אבל רחבות (מתאים לדירות חדשות עם רוחב פרוזדור לפי התקן)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

תודה רבה!.

הדירוג האנרגטי של המזגן שהזמנתי הוא A, עלה 7800 כולל משלוח.

אני יכול עדיין לשנות, יש זמן עד קבלת המפתח (יהיה כנראה באוגוסט, חברת חשמל עדיין לא סיימה את העבודות אבל הבית מוכן).

שאלות נוספות:

 

1. כמו ששאלתי קודם, אני צריך פתרון לצנרת וכניראה זה יהיה חציבה, אז מה המחיר למטר חציבה בבלוק עבור צנרת (כ 6 מטרים) וניקוז (כ 3 מטרים)

 

2. מה זה דאמפר למזגן והאם זה יכול לחסוך בחשמל או שהוא רק מאפשר לשלוט בטמפרטורה בכל חדר בנפרד?.

 

3. זו הצעת מחיר שקיבלתי ממתקין שחבר המליץ לי עליו, רציתי לדעת אם היא טובה:

 

myjnyyjyxnmz.jpeg

 

 

מצרף תמונות של ההכנה ושל תכנית הדירה עם סימון של מיקום רצוי למאייד:

 

wn1zgcje3n2j.png

 

imm5wtcndo2l.jpg

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

לעניין הצנרת כמה פתרונות:

1. חציבה וסגירה

2. הנמכת גבס על כל האמבטיה

3. קרניז מינימאלי באמבטיה עם צנרת חדשה למזגן עד המסתור כביסה.

 

לכל אחד יתרונות וחסרונות הן ברמת הביצוע, העלויות והפרקטיקה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

משאבת מים מרעישה מעצם פעילותה. הדבר מורגש בעיקר בשעות הלילה ולכן לא בטוח שמדובר ביתרון.

נכון שהסיילנט שקט בעיקר ביחידה החיצונית, אך גם היחידה הפנימית שלו שקטה מאד.

פורסם

אגב, לגבי הרצת צינור - ממליץ שהמתקין יגיע לראות פיזית את מיקום ההתקנה, כי החלטות כאלה מתקבלות בשטח.

לגבי השיפוע - מדובר בשיפוע קל מאד של 1-2 ס"מ כדי שהמים ירוצו בירידה.

פורסם

הסיילנט מדבר אך ורק על היחידה החיצונית. אתה יכול לוודא את זה מול המחלקות הטכניות של אלקטרה ותדיראן במידה ואתה לא מאמין - וזה גם מה שהם אומרים בהדרכות הטכניות שלהם.

בנוגע למשאבה, היא מוטמנת בתוך המזגן והיא בלתי נשמעת בעליל, אפילו לא בלילה (לפחות בדגמים שאני מכיר).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עדכון:

נפגשתי אתמול עם הבחור שנתן לי את הצעת המחיר שהעליתי כאן.

הוא מציע שלא לחצוב ולקבור את הצנרת במיוחד בגלל שיש הלחמות וגם בגלל שקשה לכופף אץ הצנרת ב 90 מעלות. ההצעה שלו היתה לעשות סינר גבס ובאמת להתחבר לכיור מחוץ לשירותי אורחים.

כולל גבס, התקנה של המזגן עם תריסים סטנדרטיים, כולל חציבה וטייח עד לניקוז של הכיור, הארכה של הצנרת ומע"מ יוצא בערך 6000 שקלים.

ניראה לי מחיר טוב לא?.

אחרים ביקשו ממני רק עבור התקנה בלי תוספת של צנרת ובלי גבס 3000-4000 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...