Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

תקנו אותי אם אני טועה שהסיטרואן עדיפה?

יש איזושהי יתרון ל 208?

 

ובנוסף שאלה קשה...יש לי אפשרות לקנות את ה 2008 שנת 2014 ב 70 אלף.

השאלה האם כדאי להוסיף את ה 25 אלף לרכב חדש C3?

 

תודה על כל הארה.

פורסם

לפיגו יתרון במרווח מאחור וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מצאתי את כיול המתלים בפיג'ו כמתאים יותר לטעם שלי. היא נוחה אבל מרוסנת ולא נוטה להתפזר.

הסיטרואן רכה מדי לטעמי, נוטה הצידה בחדות בפניות וסובלת מתנועות חרטות מעט מוגזמות בבלימות והאצות.

אם תתחבר לזה היא בחירה מצוינת שכן מעבר לזה מקבלים רכב זריז, מאובזר, המחיר אטרקטיבי והיא נראית מצוין.

 

מינוס נוסף שמשותף לשתיהן הוא תיבה שלא ששה להוריד הילוכים וגורמת למנוע להישאר בסל"ד נמוך מדי ולהעביר וויברציות לא נעימות אל תא הנוסעים.

פורסם

 

ובנוסף שאלה קשה...יש לי אפשרות לקנות את ה 2008 שנת 2014 ב 70 אלף.

השאלה האם כדאי להוסיף את ה 25 אלף לרכב חדש C3?

 

מודל 2014 רק נראה דומה.

בפועל זו מכונות די שונה כי יש לה את המנוע הישן 1.6 בלי טורבו (1.2 טורבו בחדשה) וגיר ישן 4 הילוכים (6 הילוכים בחדשה).

 

למרות שיש למנוע הישן יותר כ"ס על הנייר, המנוע החדש עדיף משמעותית - יותר מומנט, יותר חסכוני, יותר שקט. גם הגיר הישן זה גיר שתוכנן לפני 20 שנה כמעט, במהדורות אחרונות הוא עובד סביר אבל לא משתווה לתיבות מודרניות.

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם
אני מצאתי את כיול המתלים בפיג'ו כמתאים יותר לטעם שלי. היא נוחה אבל מרוסנת ולא נוטה להתפזר.

הסיטרואן רכה מדי לטעמי, נוטה הצידה בחדות בפניות וסובלת מתנועות חרטות מעט מוגזמות בבלימות והאצות.

אם תתחבר לזה היא בחירה מצוינת שכן מעבר לזה מקבלים רכב זריז, מאובזר, המחיר אטרקטיבי והיא נראית מצוין.

 

מינוס נוסף שמשותף לשתיהן הוא תיבה שלא ששה להוריד הילוכים וגורמת למנוע להישאר בסל"ד נמוך מדי ולהעביר וויברציות לא נעימות אל תא הנוסעים.

 

כל אחד וההתרשמות שלו... אחרי שבדקתי את שתיהן משך כמה ימים, ה-208 לדעתי לא יכולה לתת פייט ל-C3. ה-C3 היא רכב חדש לגמרי, והדגם המאובזר הוא פשוט כיפי. מי שההילוך ארוך לו קצת והסל"ד נמוך יכול לשים על מצב נהיגה ספורטיבי זה פותר את הבעיה לחלוטין. הישיבה בפנים היא כמו ברכב פרימיום וסובייקטיבית, מרווחת יותר מהג'אז, מקדיצמ מרגישה קרוב יותר למשפחתית. בים של מכוניות ללא ייחוד ה-C3 מנסה להות משהו אחר ומצליחה לדעתי. תוסיפו ניטור שטחים מתים, בקרת סטייה מנתוב, מצלמת רברס טובה, הכל הכל מקורי ללא שום התקנה מקומית (היבואן מציע איתוראן בחצי מחיר אבל אין שום סיבה לקחת את זה). מסך הפעלה שבניגוד לחחשותי יעיל ופשוט. ניחשתם על מה אני הולך?

לגבי 2008 - האמת שהזמנתי אחת (הדגם הפשוט) ושילמת מקדמה וביטלתי. ההתלבטות היתה בינה למוקה וה-2008 לוקח. אבל המודל הקודם הוא רכב פשוט ולא מיוחד. הסוף נראה לי חבל לקנות רכב חדש סתמי כשיצרנים מנסים סופסוף ליצור איזה ייחוד. היתררון של ה-2008 הוא במחיר, האקסס הידני נמכר בזמנ חדש במחיר של פיקנטו. האוטומאט החדש אותה יחידת הינע-גיר (מוצלחת מאוד) כמו ה-C3 על מרכב כבד יותר, שניהם נוסעים חזק.

ב-C3 אין המון מקום לרגליים מאחור אבל אני מסיע ילדים , שלושה, והם אוהבים את הרכב. אה, 5 שנים אחריות.

סליחה על החפירה...

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...