Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות לבאי הפורום.

 

משימה בשליחות האישה בפורום המקובל בארץ 8).

 

אז השאלה בכותרת - מי מכיר את השיטה? רשמים חיוביים\שליליים?

 

חיפוש בגוגל מוביל לשלל עסקים ומרפאות,שכל אחד כותב כאוות נפשו,הבטחות מפה לירח.

 

נשמח לכיוון\המלצה\וכל עזרה בנושא.

 

תודה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אף אחד בקהל לא מכיר\יודע מעט?

נראה כמו תחום חדש (יחסית) שכל אחד עושה מה בא לו,מבטיח הרים וגבעות,שוק פרוץ לכל דכפין.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אז די ענית לעצמך, לא? זה כמו שתשאל ״איזו עסקת פירמידה הכי משתלמת?״

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מה זה הקפאת שומן בקור, ולמה זה טוב?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה זה הקפאת שומן בקור, ולמה זה טוב?

 

פות"ש התכוון המסת שומן בקור,

שיטה חדשה לקצר תהליכים בהקשר של הרזייה,

למי שלא מסוגל לסתום את הפה ולהזיז את הגוף.

יום טוב גם לך

פורסם

הרזיה זה הרבה מעבר ל"לסתום את הפה ולהזיז את הגוף".

 

כל אלה ש"סתמו את הפה והזיזו את הגוף" שאתה רואה בתוכניות ריאליטי, בהרבה מקרים חוזרים למשקל הקודם שלהם אחרי סיום התוכנית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

התשובה היא שאין קיצורי דרך.

רק שינוי באורח החיים, תזונה ופעילות לאורך זמן יניבו תוצאות טובות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

קיצורי אכן אין.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא מכיר את השיטה ולא שמעתי עליה.

אני כן יכול להגיד לך שכל מי שניסה לקצר תהליכים בלבד בצורה מכנית בלי שינוי אמיתי במוח, לא רק שלא הצליח בתהליך, אלא גם לאורך זמן , הרע את מצבו ההתחלתי.

פורסם
הרזיה זה הרבה מעבר ל"לסתום את הפה ולהזיז את הגוף".

 

כל אלה ש"סתמו את הפה והזיזו את הגוף" שאתה רואה בתוכניות ריאליטי, בהרבה מקרים חוזרים למשקל הקודם שלהם אחרי סיום התוכנית.

סורי, לא רואה תוכניות ריאליתי אז אין לי שמץ על מה מדובר..

בסופו של יום מדובר במאזן קלורי בגוף.

או שתכניס פחות קלוריות או שתפתח מפעלים ששורפים קלוריות (מסת שריר). אני לא מכיר אפשרות שלישית.. השילוב של שתי הפעולות הללו נקרא לסתום את הפה ולהזיז את הגוף.

 

אגב לסתום את הפה לא אומר למות ברעב. תוריד סוכר ולחם מהתפריט שלך ותראה איזה פלאים מתרחשים לגוף שלך תוך זמן די קצר

יום טוב גם לך

פורסם

קוראים לזה coolsculpting, זאת שיטה חדשה בארץ וגם בעולם.

להבנתי מדובר בטיפול באיזורי שומן קטנים ומציקים כמו הצדדים של הבטן, מתחת לזרוע וכל מקום שניתן ״לתפוס עם היד״

לא מדובר בניתוח ורואים תוצאות אחרי מספר שבועות

פורסם

עדיף סייקל קלן.

 

וברצינות, זה רק לשמור על תזונה ואני לא מדבר על תקופה של חודשיים-שלושה אלא לכל החיים.

 

לא שמעתי על השיטה הנ"ל, מניח שאם הייתה יעילה הייתי כבר שומע עליה דרך אנשים מעולם הספורט ובעיקר בילדרים מהמקומות בהם אני מתאמן.

פורסם

זו לא שיטה המיועדת לאנשים שמנים, זו שיטה המיועדת לכאלה שכבר שינו את אורח החיים שלהם, אוכלים בריא ועושים ספורט אך לצערם יש להם מצבורי שומן קטנים ומעצבנים שפשוט לא מוכנים לרדת, כמו באיזור המותניים, ירכיים, ישבן וכו'.

ממה שאני יודע, מצמידים מכשיר מסויים לאיזור "הבעייתי", הוא בעצם מבצע שאיבה עדינה של כל האיזור ובמשך חצי שעה מקפיא אותו.

תאי השומן בפנים מתפרקים ואז פשוט מסולקים מהגוף באופן טבעי. לאחר כמה שבועות כבר רואים את התוצאות.

ממה שקראתי זו שיטה שכבר הולכת חזק מאד בחו"ל והרבה כוכבנים הוליוודים משתמשים בה.

פורסם

לפי מקורות זרים, השיטה אכן עובדת (הייתי מאוד סקפטי... Spot reduction זה כמעט פיקציה בד"כ) אבל מאוד יקרה ודורשת שמירה על תזונה תקינה לאחר הפרוצדורה, אחרת התוצאות נעלמות.

 

לא מציאה גדולה, אלא אם יש לך מחר צילומי ביקיני ואין לך פוטושופ.

Leasingfahrzeug oder nichts

×
×
  • תוכן חדש...