Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מבקש המלצות לטיפול/תיקון לוח שעונים מניסיון אישי בלבד.

שעון הזמן בלוח השעונים "רץ" במהירות ללא הפסקה, לעתים קדימה ולעתים אחורה.

מחווני איתות ימינה/שמאלה (החיצים הירוקים) פועלים לסירוגין (האיתות לכשעצמו פועל ללא דופי).

 

תודה לעונים.

פורסם

ניכר שמדובר בקורוזיה על המגעים של הלחצן שעון , או שהוא תקוע מסיבה כלשהי , ניסית לשחק עימם קצת ולראות האם זה משנה משהו ?

 

בנוגע לעניין האיתות, ממליץ לפרק את הלוח ולנקות מגעים של הקונקטור המרובע.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

בגלל שהרכב שלך ישן , יש סיכוי דיי טוב שתוכל למצוא לוח שעונים מפירוק באיביי.

לוח שעונים מאיביי יד שניה יעלה לך גג 300-400 שקל , לפני חודשיים ייבאתי לוח שעונים לאאודי טיטי שנת 2007 מפירוק באיביי יד שניה ב-650 שקל.

אם תוכל למצוא מפירוק באיביי מישהו מוכר אני ממליץ לך לרכוש ולהחליף בלי לחשוב פעמיים.

ההתעסקות הזאת עם לוח שעונים יכולה רק לדפוק עוד דברים בלוח שעונים , זה ישן , החום , הפלסטיקה , הכל יכול להישבר כשתנסה לפתוח אותו.

תחשוב על ההצעה שלי.

גם תיקון מן הסתם יעלה לך כבר יותר מ-300-400 שקל אם תצליח לתקן אצל אדם שמתעסק עם זה.

×
×
  • תוכן חדש...