Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - וולוו S90


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק להיות פדנט, התחרות מאאודי זו הA6.

 

ה-A5 זה המתחרה הקרוב ביותר שבדקתי, בכל מקרה, הגיר הוא אותו הגיר.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ה-A5 זה המתחרה הקרוב ביותר שבדקתי, בכל מקרה, הגיר הוא אותו הגיר.

 

והגיר הוא זה שקובע שהן מתחרות?

הוולוו מתחרה ב A6 במרצדס E, ביגואר Xf ובסדרה 5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אין עניין מיוחד להשתמש דווקא במערכת הניווט המובנית (ולא בווייז) וכך לאפשר למכונית לנהוג בעצמה ליעד?

-- או שהפיצ'ר הזה לא עובד עדיין בדגם הישראלי?

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אין עניין מיוחד להשתמש דווקא במערכת הניווט המובנית (ולא בווייז) וכך לאפשר למכונית לנהוג בעצמה ליעד?

-- או שהפיצ'ר הזה לא עובד עדיין בדגם הישראלי?

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

 

המערכת ניווט שהייתה ברכב המבחן כ״כ איטית ומבולבלת שאפילו כשאני נהגתי ורק הקשבתי להכוונות לא היה אפשרי להגיע איתה ליעד. להפעיל אותה ביחד עם נהיגה אוטונומית זו התאבדות.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזון כתבי הרכב המובטלים, אותו היום שבו המושג 'מושב נהג' כבר לא יהיה קיים, ונהיגה עצמית תתקיים רק בשטח ובמסלולי מירוץ, אני מקווה שאני אספיק ליהנות ממנו.

בינתיים הוולוו נותנת פה משהו נחמד; להרגיש את האוטו בולם כמו תימני עצבני זה מה זה מצחיק..

בכבישים איכותיים ודי ישרים אפשר לשבת ישיבה מזרחית, לחטט באף, והרכב עושה את העבודה.

בכבישים מפותלים, ועם סימונים פחות ברורים, צריך לתפקד על ההגה, אבל בדוושות אין צורך לגעת.

כמו שנאמר, טעימה מהכיוון העתידי, אבל יש עוד דרך ארוכה..

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה מדדים שלא מתאימים? זה דגם ה T5!

 

לאן בעצם מכווין ה T5 את ה S90 הרגילה אם לא לכיוונים ספורטיביים?

 

וכאמור, ספורטיבי זה לא רק "התגרזנות".

אני לא חושב שT5 ושות' בעבר פנו אי פעם לכיוונים ספורטיביים. תאוצות בהחלט. לתת בראש לנהגי אימפרזות שלא העבירו הילוך מספיק מהר-בהחלט. אבל ספורטיבי? אמממ...אולי ה-T4(מיצו כריזמה) שהייתה קומפקטית...אולי.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, ליל שבת ומצ׳עמם לי, אז אני אכתוב עכשיו את ההתרשמות המלאה שלי מהוולבו(סאחימוביל גרסת 2017) פלוס חפירה קלה בסגנון היו זמנים..

 

לפני כ-13 שנים חבר טוב שלי התחתן. שכרנו ליום החתונה S90 שנת 96' מאיזה חאפר שמשכיר בשחור..בכל אופן האוטו נסע נחמד מאד, 3.0 כמובן, עשה את העבודה. הנישואים החזיקו 8 חודשים. כיום הוא נשוי בשנית עם 6 ילדים. לך תבין..

זו בעצם הייתה הסבתא של הS90 הנבחנת. אבל מה, כשאני חושב על זה, באותה תקופה בערך, או קצת אחרי, החזקתי לזמן מה את הסבתא של הסבתא, דהיינו 164 שנת 71', מוט הילוכים בהגה. גם 3.0L, הרבה פחות חזקה מה-S90, צריכה ממוצעת 5 קמ"ל...אבל היה לה קטע. העיצוב המיוחד מקדימה עשה משהו. הבעלים לפני השתיל בה כורסאות של ביואיק, מה שהפך אותה לרכב מיזמוזים קלאסי.

אוטו עמוס זיכרונות הוא היה, אני מקוה שהקונה שיפץ אותה בסוף ולא פירק אותה לחלפים..

כשאני חושב על ה-S90 הנבחנת, אני חושב שהיא קצת חוזרת לרעיון של פעם, שאומר: צריך גם עיצוב. לא מספיק להיות מכונית טובה, נוחה, מהירה, אבל מרובעת, כמו הS90 של שנות ה-90', או הS80 הפנסיונרית להחריד. צריך משהו מעניין עיצובית.

כשאני רואה את הפנסים האחוריים המפוקפקים, אני חושב על הפרונט המוזר של ה-164. מטופש, אבל תופס ת׳עין. אני אוהב את הפנסים האלו. נראים כמו המחווה ה'שטנית' של מטאליסטים עם האצבעות. סקנדינבים או לא..

דווקא החלק הקדמי די משעמם בעיני.

הצללית היא לגמרי אאודי A7. שזה סבבה, A7 אחת המכוניות היפות.

אם נעבור קצת לקטע הענייני, הייתה לי בעיה אחת עם הוולוו הזו. היא מכונית סלון, וטובה מאד, אבל על כביש שכונה מצולק היא פשוט הרגישה כאילו אין לה איך להתמודד. כמו מנכ"ל סאחי-על שכזה שצריך להתדיין עם ערסים שכונתיים ופשוט אין לו איך להבין אותם או לגרום להם להבין אותו..ובמילים אחרות: הB4 בת ה-15 של אחי מגהצת יותר טוב בתנאים כאלו..

מעבר לנקודה הזו, אין לי הרבה ביקורת. מנוע חזק, אחיזה גבוהה, בידוד מעולה, עיצוב פנימי נקי ופונקציונלי.

את הגיר הצלחתי לבלבל פעמיים-שלוש ביציאה מסיבוב, אבל סך הכל רוב הזמן הוא עובד כמו חמאה.

בהאצה מכל הלב במהירויות נמוכות יש קצת לוחמת הגה, הנעה קדמית בכל זאת..

בשורה התחתונה, אין בעיה להרביץ מטולה-אילת הלוך חזור בכל יום, והגב ישאר תקין. וגם הישבן. וגם השפיות. וולוו קלאסית בסופו של דבר. בגירסת 2017.

אה, ויש מצלמת רוורס HD.[emoji14]

 

בעיני רוחי האוטו הזה מתלבש בול על אותו מנכ"ל סאחי-על מהאלגוריה קודם, ורצוי עם כיפה סרוגה קטנה, כי הם הכי סאחים.

המנכ"ל הקצת פחות סאחי(לפחות בעיני עצמו) מן הסתם יעדיף ללכת על גרמניה כזו או אחרת, ולו בגלל הפוזה ה--אממ--פחות סאחית..

ואני הקטן, אם היו לי 400K ש"ח לקניית רכב, לא הייתי מתלבט לרגע וקונה C63-AMG משומשת. כלומר בהנחה שגם הייתה לי היכולת לתחזק אותה..

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מעניין אותי לשמוע את התרשמותכם לגבי מערכת הנהיגה האוטונומית של וולוו לעומת זו של אאודי (כמו זו שב-Q7 או A5 החדשות).

במבחן על ה-A5 כתב פבל שהמערכת האוטונומית שלה היא "הטובה בתעשייה". האם צריך לעדכן את המבחן לאחר הנסיון עם פיילוט אסיסט או שהאאודי לא פחות טובה ממנה (ואולי יותר).

מניסיוני האישי על האאודי, המערכת שלה מרשימה מאוד אבל על הוולוו טרם התנסיתי.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להתעלם מהנוכחות של הוולוו הזו, אני חושב שאיפשהיא תעבור כולם יסובבו ראש לראות :shock:..

 

לגרמניות אין את האיפקט הזה!

 

שאפו לוולוו!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנוררתי סיבוב קצר ב T6 כפולת ההנעה, ואני מסכים עם כל מה שכתבו קודמיי, ובכל זאת עוד כמה נקודות;

בדיוק כמו ב V40, לא אהבתי את עיצוב החלק האחורי, שנראה מאולץ ולא טבעי, וזה מקלקל את המראה ההרמוני.

אהבתי מאד את עיצוב הפנים הסקנדינבי, את הנדסת האנוש ופתחי האיוורור הענקיים.

אם ל V40 ול S60 יש מושבים מושלמים, אלו של ה S90 עושים את הלא יאומן ונוחים אף מהם, וכבונוס מקבלים תנוחת נהיגה מושלמת.

ל T6 יש מנוע 2.0 עם מגדש טורבו ומגדש על עם הספק של 320 כ"ס, שזה די קרוב לשיא שאפשר להוציא ממנוע בנפח כזה, ובאמת מגיע שאפו גדול לוולוו על כך.

המכונית מהירה מאד, מאד מאד אפילו, אבל יש לה "רק" מנוע 2.0, וכזה שצריך להניע משקל של 1817 ק"ג, לא קל לכל הדעות, ודי הפוך למגמה השלטת כיום של הפחתת משקל.

ה S90 מהירה אבל היא לא "חיה רעה", מה שעוד 1000 סמ"ק יכלו לעשות אותה.

בשל הזמן הקצר לא התעמקתי בכל הגאג'דטים של הנהיגה האוטונומית, אבל אהבתי את מסך המגע האיכותי ואת מערכת הקול הנפלאה, וחבל מאד שהיא לא זכתה להיתייחסות מאף אחד כאן.

לעומת זאת לא התפעלתי מנוחות הנסיעה העירונית, בייחוד במהירות נמוכה, וזו תופעה שמאפיינת את כל מכוניות הדור החדש של וולוו.

וכמו בכל וולוו מקדמת דנא, הבלמים מושלמים; עצמת הבלימה מדהימה והתחושה בדוושה טבעית.

בסך הכל מדובר במכונית מצויינת, ופעם ראשונה עומדת וולוו כמעט כשווה בת שווים מול הטריו הגרמני - A6, סדרה E וסדרה 5, ובמובנים רבים עולה עליהן.

הבעיה שוולוו, לפחות בארץ, נתפסת כפרימיום "בעייתי" - אין לה קהל מעריצים, היא תסבול כנראה לנצח מתדמית זקנה ודגמי תחילת שנות ה 2000 יצרו להן מוניטין של מכוניות בעייתיות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על האיחור, נהגתי גם.

 

היא בהחלט מהנה ועונה על הציפיות שלי היו יכולות להיות מרכב כזה. המראה של פנים הרכב נעים ואלגנטי, כולל גימורי מתכת יפים ולא גרנדיוזיים. תצוגת הGPS על לוח המחוונים והתמרורים הרלוונטים לקטע הדרך הם בונוס שימושי ומוצלח, בעיניי.

 

מערכת המולטימדיה טובה, למרות שלטעמי לא מספיק אינטואיטיבית. ראיתי מערכות נגישות יותר.

חווית הנהיגה לא פחות ממעולה. ההגה מגיב מצויין והרכב לא מפחד ממהמורות, נפלא. עושה חשק לנהוג למרחקים - גם הנוחות של הישיבה הוסיפה.

 

ולפיצ'רים הנוספים שלה - גילוי נאות, אני לא סובלת את הפיילוט אסיסט (בקרת שיוט אדפטיבית קצת יותר אוטונומית) אולי זה בגלל שאני קונטרול-פריק, ואולי בגלל שלא התחברתי לבלימות הקצרות והעצבניות. לא כיף בכלל.

 

הרכב די ארוך, מה שיכול להקשות על חנייה. אבל עם החנייה האוטומטית של ה-S90, אין הרבה מה לדאוג, כנראה.

 

בקיצור, בהחלט רכב שהייתי שמחה לשמור לעצמי לעוד כמה שעות. או ימים. או יותר...

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...