Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - וולוו S90


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא חושב שנשאר לי הרבה להוסיף על האוטו , חפרו אותו כמעט מכל פינה.

הפעם הראשונה שראיתי את הS90 החדשה , הייתה מחוץ למשרד החוץ (לוחיות זרות) , שם היא התאימה לסצנה כמו כפפה.

אני דיי התחברתי לעיצוב החיצוני, גם של החלק האחורי השנוי במחלוקת.

מבפנים ניכרת הירידה לפרטים , אם זה בחומרים בקונסולה, המתג התנעה המעוצב ,המיקום של המולטימדיה ועוד.

מושבים באמת נוחים רק שמאחור יש נפילה בדמות בסיס מושב קצר, פשרה שלא ציפיתי למצוא באוטו כזה ארוך.

מבחינת חומרים הרכב מורכב היטב ורוב החומרים מרגישים איכותיים, כשרק הפלסטיק השחור הפשוט שניתן למצוא מתחת לבקרת אקלים האחורית ובמחזיק כוסות מאחורה מעיבים על האווירה (לא מתיישר עם שאר הרכב).

הצבע השחור בתא הנוסעים משרה אווירה קצת קודרת.

מבחינת אבזור לא הספקתי לעבור על הכל, המולטימדיה מגיבה מצוין ומתממשקת עם הפלאפון , וקיים גם המסך בלוח השעונים עם התצוגה המתחלפת.

מאחור קיימת בקרת אקלים עם ארבעה פתחי אוורור (שניים בקורות B ועוד שניים במרכז מתחת לבקרה שנשלטת ע"י לחצני מגע).

איך נוסע? אישית באתי עם ציפיות לנוחות גבוהה והתאכזבתי חלקית מהתגובה לשיבושים גדולים בכביש( לא שובר גב אבל יותר מורגש ממה שציפיתי) , במהירות גבוהה כבר לא בא לידי ביטוי וכנראה אמור לעודד להזמין גרסה עם מתלי אוויר שאני מקווה שהם מגהצים כנדרש.

תנוחת נהיגה טובה לא קשה למצוא והנסיעה מתנהלת כמעט ללא מאמץ ודיי בנינוחות.

הוולוו מאיצה היטב ולא מעורר רצון עז ללחוץ אבל גם לא ממש מתנגדת לאלה שירצו לנסוע מהר.

הסתפקתי בלנסות רק את הבקרת שיוט האדפטיבית , מבחינת גז ברקס עובד מצוין אבל מבחינת היגוי לא ראיתי שההגה מסתובב כנדרש ולכן נשארתי עם הידיים עליו כל הזמן ותיקנתי כאשר היה צורך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מאוד מעניין אותי לשמוע את התרשמותכם לגבי מערכת הנהיגה האוטונומית של וולוו לעומת זו של אאודי (כמו זו שב-Q7 או A5 החדשות).

במבחן על ה-A5 כתב פבל שהמערכת האוטונומית שלה היא "הטובה בתעשייה". האם צריך לעדכן את המבחן לאחר הנסיון עם פיילוט אסיסט או שהאאודי לא פחות טובה ממנה (ואולי יותר).

מניסיוני האישי על האאודי, המערכת שלה מרשימה מאוד אבל על הוולוו טרם התנסיתי.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

מקפיץ את השאלה.

 

אשמח אם אלה מכם שנסעו גם בוולוו הנ"ל וגם באאודי שמצויידת במערכת הנהיגה האוטונומית (כמו A5 או Q7) יכולים לפרט קצת על ההבדלים ביניהן ולציין מי יותר איכותית וראויה לאמון בכביש?

 

תודה

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לענות על השאלה הזאת בלי לנהוג על שתיהן באותם כבישים, אבל שתי המערכות מאוד מאוד טובות. היתרון הגדול של הוולוו, אם אני זוכר נכון, זה שבמהירויות נמוכות היא לא דורשת להחזיר את הידיים להגה כל כמה שניות. במהירויות גבוהות יותר המערכת של אאודי שומרת את הרכב באמצע הנתיב באדיקות גבוהה יותר מזו של וולוו. אבל זה ממש הבדלים מינוריים. שתיהן מעולות.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...