Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - וולוו S90


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכתבה לא מפתיעה כמובן, לפי דעתי לא הרבה לקחות של הגרמניות יעשו את המעבר.

 

מה שכן, עמדתי בפקק אתמול מאחורי אחת כזאת והעיצוב מאחור פשוט לא נראה טוב

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הרכב מאוד מרשים לדעתי במציאות.

אני מניח שכיוון ויש הרבה תלונות על העיצוב של החלק האחורי זה יטופל במתיחת הפנים.

 

לוולבו תמיד היה חלק משוק היוקרה. תמיד הייתה נציגה ובד"כ גם היא עשתה עבודה טובה.

זה מותג מבוסס עם מוניטין טוב וקהל לקוחות לא קטן.

אני בטוח שה-90 החדשה תעשה את מה שקודמותיה עשו בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רק ראיתי במציאות - גם נהגתי.

 

1. מאד נוח - גורם לי לחשוב שאולי עוד יש עתיד (אחר) אחרי שנים של נסיעה על קרוסאובר.

2. כח - כצפוי ממש לא חסר, שילוב המנוע-גיר מרגיש טוב. אבל אני חושב שהייתי נהנה יותר אם למנוע היו עוד שני צילינדרים...כנראה שלא יקרה :cry:

3. Pilot Assist אי אפשר לנהוג ברכב בלי לנסות את זה - האמת שקצת פחדתי, אבל מתקבל הרושם שזה העתיד, אומרים שהמערכת הרבה יותר טובה מזאת שב-XC90, מאחר שאת האחרונה לא חוויתי לא אוכל להשוות.

4. יום אחד כשהדגם יתיישן קצת ויתחילו לתת הנחות - אולי תהיה לי אחת כזאת בחניה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המבחן, כתוב יפה ולעניין.

 

הזדמן לי לעשות סיבוב קצרצר על הרכב, הרכב מרגיש מוצק ואיכותי, איכות נסיעה טובה עם נטיה לצד הנוקשה מעט, כלומר כזו שלא תסכן את שלום עמוד השדרה של יושביה וגם לא תגרום להם לפתח תסמינים של מחלת ים.

מבחינת הביצועים הגרסה הנבחנת הרגישה לי קצת "גבולית", מגדש הטורבו אומנם מצליח לפצות לא רע על המשקל העצמי וגורם לרכב להרגיש פחות כבד ממה שהוא באמת, אבל בסופו של דבר אי אפשר לברוח מהעובדה שזה רכב די גדול וכבד עם מנוע צנום, כדי שהוא ירגיש זריז צריך ללחוץ אותו קצת במעלה הסל"ד.

 

אם נתעלם מעניין הביצועים אני חושב שמדובר במכונית מאוד מרשימה, מבחוץ היא די סולידית ואנונימית (למעט הפרונט ובעיקר פנסי החזית היפהפיים) מבפנים היא נראית ומרגישה מעולה וכחבילה כוללת- הצליח לוולוו.

 

במאמר מוסגר אני חייב לציין שמשהו מאוד טוב עובר על וולוו בשנים האחרונות, הם הצעירו את ליין הדגמים שנראים מעודכנים ורעננים והרבה יותר אטרקטיביים ממובילי הקשישים שהיו להם עד לפני לא הרבה שנים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ה850 המשיכה עם העיצוב של מובילי הקשישים, רק בs70 והלאה הקוים התחילו להתעגל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע מעולה.

לצערי, אני חושב שיש כאן אחרים שמנסים לשפוט רכבים על פי מדדים שלא מתאימים להם.

 

למה מדדים שלא מתאימים? זה דגם ה T5!

 

לאן בעצם מכווין ה T5 את ה S90 הרגילה אם לא לכיוונים ספורטיביים?

 

וכאמור, ספורטיבי זה לא רק "התגרזנות".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד כשאני כותב את רשמיי אחרי דבריו של פבל אני מרגיש כמו מאזדה 3 שבאה לעשות פוזות ברמזור רגע אחרי שעברה כאן מזראטי...

בכל מקרה, אני אנסה:

 

אז לשמחתי הרבה גם לי הזדמן לנהוג בוולבו הזאת במשך שעה ואני זוכר בפירוש שלקראת סיום המבחן ציינתי בפני פבל שאני יכול להמשיך לשהות באוטו הזה עוד שעות ארוכות. אבל אני מקדים את המאוחר.

 

מקיף את האוטו:

לא משנה אם אתם חובבי וולבו או לא, ה-S90 הזאת מרשימה. החל מהגריל הענקי מקדימה ופס הלד שחוצה את הפנסים הקדמיים, דרך הצדודית הבומבסטית והגג המשתפל, ועד הישבן המקומר עם הפנסים האחוריים שמאד אהבתי.

דבר אחד קטן שהציק לי באופן אישי – למרות שרכב המבחן הגיע עם ג'אנטים בקוטר 18", בגלל קורת C עבה למדי, הממשיכה את הקו של הגג, הג'אנטים נראים קטנים מדי עבורה, במיוחד אלה האחוריים. בנוסף, עיצוב הג'אנט עצמו מעט משעמם וסולידי מדי לטעמי.

אז נכון שאין לה את הפוזה של ב.מ.וו או את היוקרתיות של מרצדס אבל אפשר לומר בפה מלא שלמרות היותה שמרנית ומאופקת היא מרשימה ובעלת נוכחות.

 

נכנס פנימה:

כפי שציין פבל במבחן, איכות החומרים בכל הסלון היא פשוט מצויינת, הכל מרגיש מוצק ואיכותי. לצורך ההשוואה, ההגה בקאדילק XT5 שבחנתי בעבר הרגיש לי פחות איכותי מההגה של הוולבו הזאת למרות ששניהם בקטגוריית הפרימיום.

השימוש הנרחב בגווני השחור "בהיר" והשחור "כהה" מעט קודרים לדעתי אבל אי אפשר לצפות לשמחה ולבלוב ברכב שמגיע ממדינות סקנדינביה.

מעבר לבחירת הצבעים והחומרים - אני אישית אהבתי מאד, פשוט כיף לשבת באוטו גם אם הוא לא מונע. המושבים עוטפים ונוחים, וכל הכפתורים, כל המתגים, כל הידיות, הכל מרגיש איכותי מאד ופשוט דורש שתיגע בו.

 

עוזב את ההגה!?

את כל ממשק ההפעלה לא ניסיתי מפני שהייתי מוגבל בזמן אבל תצורת הטאבלט של מסך המגע היא מאד נוחה ואינטואיטיבית עד כדי כך שזה גורם לך לתהות איך לעזאזל הגיעו לתצוגה רוחבית ברכבים אחרים. ברגע שהתנעתי (עם הכפתור האיכותי אך מוזר) וגיליתי שלוח השעונים הוא דיגיטלי לגמרי, התגנב לי חיוך קטן. השעונים ניתנים להתאמה - הם זזים, משנים צבעים, משנים אווירה ומרגישים כמו משחק מחשב. לא יודע, לי אחרי 17 שנות נהיגה על שעונים אנלוגיים, פתאום לראות גימיק כזה היה ממש מרענן.

ברגע שמתחילים לזוז מרגישים שהוולבו הזאת לגמרי לא קלילה ולא פה בשביל להשתעשע. ההגה לגמרי מנותק ונטול תחושות. המנוע - 2 ליטר מוגדש טורבו המפיק 254 כ"ס, מרגיש די זריז ולחיצה בריאה על דוושת הגז תהיה מורגשת בכל סל"ד, כמעט בכל מהירות בה אני נהגתי. מתאר לעצמי שה-S90 הזאת בדגם ה-T6 תהיה מהנה הרבה יותר למי שנהנה מערימות מומנט וכ"ס.

כשהגענו לקטעי כביש מעט עמוסים, פבל הפציר בי לנסות את אופציית הנהיגה האוטונומית - לחיצה על כמה כפתורים, קביעת מרחק מהרכב שלפנים והופ! הוולבו הזאת נוסעת לבד! אני מחזיק בעדינות רבה את ההגה, הנתיב מתעקל וההגה מסתובב לי בידיים! אני לא על הגז, לא על הבלמים, לא על ההגה והאוטו נוסע בנתיב כאילו אני במושב הנוסע. זו תחושה די מוזרה בהתחלה אבל אחרי שמשחררים ומרפים אפשר אפילו להנות מזה. כמו שאמר טל פרידמן: "בערך כמו מין אנאלי רק בלי החלק שרואים כוכבים". אני עדיין לא יודע איך אני מרגיש לגבי רכב שנוהג את עצמו לבד אבל אין לי ספק שזה העתיד והוא קרוב מאי פעם.

אז לסיכום - כשיש לי את האופציה לשבת ברכב כל כך נוח ואיכותי, להנות ממנוע זריז ובריא כשאני רוצה, רכב שנוהג את עצמו לבד כשאני רוצה ומסך טאבלט כיפי לשימוש מול הפרצוף, מה הפלא שאני יכול להמשיך לשהות באוטו הזה עוד שעות ארוכות...?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי ברכב בערך 3 שעות, והאמת, הרכב הרשים אותי מאוד.

 

מבחוץ:

חיצונית הרכב משדר יוקרה, מודרניות אך בצורה עדינה ולא מוחצנת. אני מאוד אהבתי את העיצוב, לפי דעתי הוא אחד הרכבים היפים בקטגוריה.

 

בפנים:

הרכב מרווח מאוד, הרווח בין הנוסעים, במושב האחורי, ובתא מטען. בשום מקום לא היה חסר לי מקום, גם בגובה של 1.85.

מסך המגע גדול ואינטואיטיבי לתפעול, לא לקח לי יותר מ-2 דקות להבין מה כל דבר עושה.

בקרת אקלים במושב האחורי דיגיטלית וקלה לתפעול.

המערכת ניווט עובדת רק באנגלית בריטית, איטית ומבולבלת. לא לבזבז את הזמן ולהפעיל וייז.

המושבים נוחים מאוד וקל למצוא תנוחה נכונה.

החומרים לא מרגישים מאוד יוקרתיים אבל תא הנוסעים הוא מקום שכיף לשהות בו.

 

בנסיעה:

הגיר לא חלק כמו התחרות מאודי (A5) אבל הוא מספיק חלק כדי שזה לא ממש יורגש.

הרכב מרגיש מהיר ויש יותר דרמה בהאצות מול האודי, ככל הנראה בגלל שילוב של הנעה קדמית מול הנעה לכל הגלגלים באודי, תיבה פחות חלקה, וצליל מנוע נוכח יותר.

בפיתולים מהירים, כיף לנהוג את הרכב מהר, אבל אין חשק להתקרב למגבלות של הרכב.

כאשר רדיוס הסיבוב קטן, התת-היגוי הנוכח מאוד והמשקל הגבוהה גורמים לרכב להרגיש לא בנוח. זה לא הרכב לנסוע איתו מהר בכיכרות.

הרכב מבודד בצורה טובה מרעשי הכביש, אך רעש צמיגים ורעשי רוח עדיין חודרים לתא הנוסעים והיא לא מהמובילות בקטגוריה. עדיין, קל מאוד לטעות ולשייט מבלי לשים לב במהירויות גבוהות בהרבה מן המהירות המותרת.

מערכות ההיגוי האוטומטיות עושות את עבודתן בשמירה על נתיב, מהירות ומרחק מעצמים אך לא הרגישו לי טבעיות ומדוייקות מספיק בשביל להרגיש בנוח לתת לרכב לנהוג את עצמו בכביש המהיר, אך הן אכן יכולות לסייע מאוד להימנע מתאונות.

 

לסיכום:

מתמודדת רצינית מאוד בקטגוריה.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...