Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל זה בדיוק הקטע, כבר קניתי ובניתי. הגוף הודפס בבית במדפסת תלת מימד, המקלט והסוללה נלקחו מטיסן מיקרו אחר שיש לי, המנועים ובקר מתח מאליאקספרס, תצורה "טיפשה" ללא ג'יירו, שמבוססת על מרכז כובד נמוך.

המריא? המריא.

טס? הרבה יותר מ 10 מטר. ניהוג עובד, הכל עובד.

אבל כל זה לא שייך לדיון בכלל- הנקודה שלי היא שבשביל הכלי הזה שנקרא "רחפן" אתה לא צריך שום מהנדס אווירונאוטיקה, אתה צריך ידע בתכנות, קצת מאוד ידע בבקרה, ופיזיקה של תיכון.

פורסם

וידע בחשמל (שאין לנו).

אנו אמנם מתבססים על פרויקט קיים, אך משנים אותו מאוד. מורידים חלקים שלא צריכים (רסיבר) ומוסיפים חלקים שלנו שמבצעים לוגיקה משלהם (פאי שמתקשר עם סמארטפון וכו').

מה שאומר שהמעגל אותו נבנה יהיה שונה מהמעגל המסופק.

מסכים שהצורה החיצונית תישאר די דומה עד זהה

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

נתחיל בבסיס- 5V זה מתח ולא זרם, על הראספבארי עצמו רשום כמה זרם הוא צורך. זה אמור להיות בספקס של המוצר באתר.

אבל אתם בטוחים שאתם רוצים להשתמש בראספבארי? זה לוח גדול עם הרבה רכיבים מאוד מיותרים לפרויקט הזה. בדקתם עוד פלטפורמות אפשריות?

בהנחה ואתם מתבססים על דגם ה A+, צריכת הזרם שלו היא בערך 180 מיליאמפר/שעה, ככה שההשפעה על סוללה ממוצעת לא תהיה גדולה. אם אתם מתבססים על סוללה של 3 אמפר או יותר, זמן הטיסה יתקצר בפחות מ 10% עקב הימצאות הלוח.

פורסם

פיקה - נתחיל בבסיס - זרם מודדים באמפר (או מיליאמפר).

אמפרXשעה (ולא אמפר\שעה)היא יחידת מטען חשמלי, המשמשת, לצורך העניין, כיחידת הקיבולת של הסוללה.

 

ואם אתה עובד עם מדפסת תלת מימד אתה נמצא כבר ברמה מעל המייקר הביתי הרגיל - אתה מעצב את הגוף לפי דרישותיך, או מוצא גוף המתאים להן, בניגוד למייקר הביתי הרגיל אשר קונה גוף מעליאקספרס ומחבר אליו את הרכיבים האחרים וצריך לדאוג לאיזונם, ולא תמיד קל לסדר מרכז כובד נמוך ובעיקר ממורכז.

 

כאשר כתבתי "אווירונאוט" לא התכוונתי דווקא לבוגר הפקולטה בטכניון, אלא למי שמבין באיך הדבר הזה טס ובמערכות הבקרה הנדרשות. מי שכותב את תוכנת עיבוד התמונה לא בהכרח יודע איך לכתוב את התוכנה הדרושה לתמרון של הכלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני פחות מבין על מה אתם מדברים.

אבל בניתי כמה רחפנים.

אם אתה רוצה רחפן עם קוד פתוח קח בקר טיסה apm או ארדינו ותכנת מה שאתה צריך.

 

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
פיקה - נתחיל בבסיס - זרם מודדים באמפר (או מיליאמפר).

אמפרXשעה (ולא אמפר\שעה)היא יחידת מטען חשמלי, המשמשת, לצורך העניין, כיחידת הקיבולת של הסוללה.

 

ואם אתה עובד עם מדפסת תלת מימד אתה נמצא כבר ברמה מעל המייקר הביתי הרגיל - אתה מעצב את הגוף לפי דרישותיך, או מוצא גוף המתאים להן, בניגוד למייקר הביתי הרגיל אשר קונה גוף מעליאקספרס ומחבר אליו את הרכיבים האחרים וצריך לדאוג לאיזונם, ולא תמיד קל לסדר מרכז כובד נמוך ובעיקר ממורכז.

כאשר כתבתי "אווירונאוט" לא התכוונתי דווקא לבוגר הפקולטה בטכניון, אלא למי שמבין באיך הדבר הזה טס ובמערכות הבקרה הנדרשות. מי שכותב את תוכנת עיבוד התמונה לא בהכרח יודע איך לכתוב את התוכנה הדרושה לתמרון של הכלי.

 

אפשר ללכת לפי ההגדרה של אמפר-שעה/אמפר=שעות, או במה שכולם עושים תכלס שצריך לעבוד, ולהתייחס לצריכה פר שעה ככה שנוח לרשום ולחשב את זה. בניגוד לסמנטיקת יחידות, להסתכל על הפרמטר הנכון כן יתן להם מושג לגבי הצריכה הצפויה מהסוללה והאימפקט על זמן השימוש.

שאני מדבר על "איזון הכלי" לתצורה טיפשה, אני מדבר על ציר מאולתר בבית שמוסיפים אליו משקלים קטנים עד שמתקרב לאיזון, לא על איזשהו כלי מתוסבך ומשוכלל. הם גם ככה לא יצטרכו איזון ממש מדהים של הגוף, כי הם הולכים לעבוד עם ג'יירו.

את כל הדיון שהתפתח פה אני בכלל לא מבין, כי הטענה שלי הייתה שאתה לא צריך כלל אווירונאוט משום שלכלי הזה אין שום יחסים עם "אוויר", טענה שעומדת בעינה- אתה צריך מתכנת עם טיפל'ה נסיון בבקרה, שיודע איך להביא מערכת למצב אפס. זה הכל.

×
×
  • תוכן חדש...