Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מומלץ לבצע פלאשינג למנוע אחרי 180000 אלף קילומטר או שעדיף שלא? אין סיבה מיוחדת המנוע שקט שהוא קר וגם שהוא חם פשוט יש קצת בוצה.

פורסם

תשתמש בשמן מנוע איכותי ומסנן מקורי בלבד. עם מעט בוצה אפשר לחיות וכל עוד המנוע מתפקד כמו שצריך ושקט חבל לבצע פלאשינג שעלול להעלות את צריכת השמן עקב פגיעה בגומיות השסתומים.

פורסם

מאור, האם אתה מכיר או שמעת על מקרה של נזילות או פגיעה אחרת בעקבות פלשינג?

אני חייב לציין שכל כמה החלפות שמן אני מבצע פלשינג עם או בלי קשר לבעיה, בקטע של תחזוקה מונעת.

בפעם האחרונה שבצעתי פלשינג במהלך יישור קו להונדה סיוויק שרכשתי זה אפילו העלים לי תופעה של תיקתוקים של השסתומים בבקרים (יתכן כמובן שאיכות השמן החדש היא זו שעשתה את ההבדל).

פורסם

בצעתי מספר פעמים פלאשינג במנועי מאזדה לאנטיס 1.6 ו 1.8 ללא בעיות -

להקפיד על ההוראות של העבודה עם הפלאשינג.

להשיג תכשיר פלאשינג המתאים למנוע - בצע חיפוש בפורום על המלצות.

 

את מילוי תכשיר הפלאשינג מבצעים כאשר המנוע חם -

לכבות מנוע ולהוסיף את התוסף לשמן הישן.

לבצע את הפלאשינג למשך כ 12 דקות.

 

להניע - להשאיר בסיבובי סרק רגילים כ 800 סל"ד.

כעבור כ 8 דקות להעלות את סיבובי המנוע לכיוון ה 1500-2000 סל"ד למשך כחצי דקה - דקה.

לחזור ב 2 דקות האחרונות לסיבובי סרק רגילים כ 800 סל"ד ולכבות מנוע.

 

להמתין כ 10 דקות לקירור קל של המנוע, בזהירות - לרוקן את השמן הישן, ולהחליף את הפילטר.

למלא שמן חדש 10W-40 בתקן SL ומעלה של חברה טובה.

 

במידה וזו הפעם הראשונה שלך בביצוע פלאשינג.

אני ממליץ לבצע את העבודה במוסך טוב, או בשיתוף אדם המבין בכך.

יש להקפיד לבדוק טוב את מצב הבוצה, האם קלה או כבדה, ולזהות רעשים חריגים במהלך הפלאשינג.

 

ראה דיונים קודמים.

א - לקראת טיפול. חושב לבצע פלאשינג. הסתייגויות?

 

ב - תכשיר שטיפת מנוע ליקווי מולי

 

ג - האם הטויוטה שלי זקוקה לפלאשינג?

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מאור, האם אתה מכיר או שמעת על מקרה של נזילות או פגיעה אחרת בעקבות פלשינג?

אני חייב לציין שכל כמה החלפות שמן אני מבצע פלשינג עם או בלי קשר לבעיה, בקטע של תחזוקה מונעת.

בפעם האחרונה שבצעתי פלשינג במהלך יישור קו להונדה סיוויק שרכשתי זה אפילו העלים לי תופעה של תיקתוקים של השסתומים בבקרים (יתכן כמובן שאיכות השמן החדש היא זו שעשתה את ההבדל).

 

אכן, ישנם גומיות שסתומים שרגישים לחומרי הפלאשינג ולאחר שימוש בחומרים אלה הן פשוט מתייבשות ניסדקות ושמן מצליח לחלחל דרכם לחלל הצילינדרים. אין לי מושג מה מצב גומיות השסתומים ברכב של פותח השירשור כך שקשה לומר מה תהיה ההשפעה עליהם.

פורסם
אכן, ישנם גומיות שסתומים שרגישים לחומרי הפלאשינג ולאחר שימוש בחומרים אלה הן פשוט מתייבשות ניסדקות ושמן מצליח לחלחל דרכם לחלל הצילינדרים. אין לי מושג מה מצב גומיות השסתומים ברכב של פותח השירשור כך שקשה לומר מה תהיה ההשפעה עליהם.

לצערי,זה מה שקרה לי בגטס שהחזקתי.

להחליף אח"כ גומיות במנוע הזה (1600) היה סיפור מהפטרה וויתרתי על זה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...