Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 6-7 מקומות עד 70k, גמיש קצת.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב 6-7 מקומות

 

1) שיהיה אמין (מה שלמשל מוריד את הפיקסו, לכאורה)

2) אנחנו עושים בערך 13-14 אלף בשנה

3) עדיף צריכת דלק סבירה, וטיפולים סבירים, אבל פתוח לשמוע

4) אוטומט (דאציה למשל יורד)

 

בגדול פתוח לשמוע על כיוונים. כמו״כ, כרגע יש לנו פוקוס2007, שקניתי ביד2.

1) האם כדאי לחפש את הרכב הבא בסוכנויות ליסינג ?

2) האם יש אפשרות לטרייד אין על הפוקוס ( איך זה עובד ? כמה אקבל עליו ?)

3) אפשרות לקפל מושב אחורי, רק כסא אחד - האם בכולם זה כך ?

 

בגדול, חשבתי על כלי הרכב הבאים (פתוח לשמוע גם על אחרים):

- מאזדה 5: יפנית אמינה ?

- ורסו: עדיף בצריכה על מאזדה 5 (בתמורה למחיר גבוה יותר), אבל לכאורה הכסא האמצעי נוח יותר

- אאוטלנדר: ממה שראיתי ביד2 פחות או יותר מתחיל שם מ 70K

- סמקס\גלקסי: האם הפורד האלו אמינות ? צריכת דלק ? טפולים ?

- סניק: ראיתי המלצה בשרשור אחר כאן, זהו רכב צרפתי. מה רמת האמינות שלו ?

- FRV : נשמעת הכי מתאימה, 6 כסאות רגילים ותא מטען גדול, אבל לא ניתן להשיג כמעט, לאחר שהופסק הייצור ב 2009

 

תודה !

פורסם

שלום,

אני ממליץ מאוד על ורסו או, אם אתם מוכנים להתפשר קצת על צריכת דלק לטובת מרחב פנים יותר גדול, רנו גרנד סניק בנזין 2000 סמ"ק.

את רנו תוכלו למצוא במחיר נוח יותר מאשר טויוטה שמתומחרת גבוה.

גרנד סניק בנזין רכב אמין מאוד, עם מנוע וגיר זהים לניסאן קשקאי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה. המנוע והגיר זהים מאז שהתחיל הדגם ? (כלומר, גם 2011 למשל, זה אותו המנוע והגיר?)

אני רואה גם שיש ממש מעט ביד2, מכוניות מוצעות..

פורסם

נכון, מ 2011 הדגם בנזין עם אותם מנוע וגיר. לא נמכרו הרבה יחידות מהדגם הזה כי אנשים חששו מ"רנו". במקרה לקרובי המשפחה היתה גרנד סניק מ 2011 ועד לפני שבועיים - 0 תקלות, ונסעה לא מעט ( כ 25 אלף קילומטרים בשנה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מחיר המחירון של פיקאסו דיזל 2014 הוא 110K ש"ח - אם תמצא כזאת ב-70K משהו ברכב לא תקין (או מונית לשעבר, וגם זה בספק)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סליחה. התכוונתי ל1.6 טורבו. יש בלובינסקי טרייד כאלו 2014 עם 70K קילומטרים שהמחיר המפורסם הוא 85. מאמין שבקלות אפשר לרדת לאיזור ה70 ומשהו.

פורסם

וזה בדיוק הדגם שלא כדאי לגעת בו. או מקסימום לקבל מלובינסקי טרייד אחריות לשנתיים למנוע, גיר , הגה ומזגן ולמכור את הרכב בתום האחריות ( כנראה במחיר שחיטה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
וזה בדיוק הדגם שלא כדאי לגעת בו. או מקסימום לקבל מלובינסקי טרייד אחריות לשנתיים למנוע, גיר , הגה ומזגן ולמכור את הרכב בתום האחריות ( כנראה במחיר שחיטה ).

 

יש שני מנועי 1.6 טורבו. המנוע הישן והלא אמין עם 156 כ"ס והמנוע החדש 165 כ"ס (לדעתי החדשות עדיין מגיעות איתו) שהתחיל להיות משווק ב 2014 והוא מצויין.

פורסם

ב-2014 יש פיקאסו מהדגם הישן והחדש. המנועים שונים ביניהם (החדש הוא גרסה משופרת של הישן), וגם הגיר שונה (פלנטרי של אייסין בחדש לעומת רובוטי בישן).

 

להבנתי, המנוע החדש אמין משמעותית מהישן, שזה אומר שהוא כנראה די בסדר. אם מדובר על החדש, זו עסקה לא רעה בכלל לדעתי (בטח אם זה אקסקלוסיב ולא קומפורט, שהגיע די מאובזר למיטב זכרוני). אם מדובר על הישן, עדיף להמנע (שלא לומר דברים חמורים יותר).

 

קשה לי לראות איך פיקאסו חדש, במצב סביר ועם ק"מ סביר ימכר ב-70, אבל אני מאוד אשמח לטעות בעניין הזה.

 

ד"א, בפינת האיזוטריה היומית, יכול להיות שיש גם פיקאסו 1.6 דיזל. למיטב זכרוני המנוע הזה שווק רק בפיקאסו הקצר (שהגיע מ-2016), ושווק כמעט רק למוניות, אבל אין לדעת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

ד"א, בפינת האיזוטריה היומית, יכול להיות שיש גם פיקאסו 1.6 דיזל. למיטב זכרוני המנוע הזה שווק רק בפיקאסו הקצר (שהגיע מ-2016), ושווק כמעט רק למוניות, אבל אין לדעת.

 

1. יש פיקאסו עם מנוע 1.6 ו115 כ"ס דיזל עם גיר רובוטי, נמכר בזמנו גם לפרטיים - לא נראה לי שיש כמויות משמעותיות ממנו, והמחירון שלו גבוה משמעותית מתקציב.

2. מה שמוצע בלובינסקי טרייד זה הדגם הישן עם קילומטראז' של מונית - לא הייתי מציע כאלה למי שטובתו חשובה לי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אתה מחפש תחזוקה זולה ואמינות, תחפש את היפניות אוטלנדר\ורסו\FRV

אם אתה לא מפחד ממכוניות גדולות סאנינג רודיאוס פתרון מרווח אמין ועם אחזקה סבירה.

פורסם

לדעתי האסמקס בגירסה עם מנוע הטורבו הוא התמורה הטובה ביותר לכסף בתקציב הזה. הוא לא הכי זול לאחזקה, אך לדעתי שווה כל גרוש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לדעתי האסמקס בגירסה עם מנוע הטורבו הוא התמורה הטובה ביותר לכסף בתקציב הזה. הוא לא הכי זול לאחזקה, אך לדעתי שווה כל גרוש.

 

הוא

גבולי מאד מבחינת המחיר..ואם האחזקה גם יקרה, אז בכלל.. (אגב, הסיבה של 70K, היא מגבלה שרירותית, פשוט לא נראה לי הגיוני להוציא כ״כ הרבה כסף על רכב, אני לא צריך ״פינוקים״, פשוט מחפש משהו אמין שימקסם את התועלת לנסיעה משפחתית.)

×
×
  • תוכן חדש...