Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

הצרכים שלי: אני נוהג בסביבות 24.000 ק"מ בשנה.

צריך מכונית חסכונית בבנזין, דרגת זיהום מקסימום 6, דרגת בטיחות 6 (או יותר חחחח).

אני צריך תא מטען שאוכל להכניס בו מגבר גיטרה בינוני בגודלו, גיטרה וגם תיקים.

מבחינת תקציב, בסביבות 130,000 ש"ח עם גמישות מסויימת.

אני לא מומחה מכוניות אבל בדקתי קצת בעצמי ורציתי את דעתכם על:

טויוטה קורולה או טויוטה אוריס הייבריד והייתי שמח להצעות נוספות על מכוניות שיכולות להחזיק מעמד בלי לראות מוסך הרבה שנים.

תודה רבה :-)

עריכה אחרונה על ידי רז סקלס
פורסם
שלום חברים,

הצרכים שלי: אני נוהג בסביבות 24.000 ק"מ בשנה.

צריך מכונית חסכונית בבנזין, דרגת זיהום מקסימום 6, דרגת בטיחות 6 (או יותר חחחח).

אני צריך תא מטען שאוכל להכניס בו מגבר גיטרה בינוני בגודלו, גיטרה וגם תיקים.

מבחינת תקציב, בסביבות 130,000 ש"ח עם גמישות מסויימת.

אני לא מומחה מכוניות אבל בדקתי קצת בעצמי ורציתי את דעתכם על:

טויוטה קורולה או טויוטה אוריס הייבריד והייתי שמח להצעות נוספות על מכוניות שיכולות להחזיק מעמד בלי לראות מוסך הרבה שנים.

תודה רבה :-)

אני חושב שג'אז חדשה תענה על הדרישות.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

פורסם

אני חייב להודות שהונדה ג'אז היא המכונית הכי אטרקטיבית עבורי מבחינת....שם המכונית אבל קראתי שהביצועים שלה לא משהו ושהמנוע חלש יחסית. הכינוי שלך מאוד לי מורגן. יש קשר לג'אז?

פורסם

יונדאי איוניק יכולה להתאים, וגם קיה נירו שתיהן עם תא מטען גדול, חסכוניות ועם מערכות בטיוחת מקוריות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני חושב שכיוון של אוריס היברידית סטיישן נכון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קיה סיד האצ'בק טורבו דיזל EX עם גיר רובוטי כפול מצמד או קיה נירו.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אני חייב להודות שהונדה ג'אז היא המכונית הכי אטרקטיבית עבורי מבחינת....שם המכונית אבל קראתי שהביצועים שלה לא משהו ושהמנוע חלש יחסית. הכינוי שלך מאוד לי מורגן. יש קשר לג'אז?

הביצועים סבירים כשלוחצים חזק או משלבים למצב ספורט, גם אם הדבר מלווה ברעש מהמנוע. 12 שניות מאפס למאה, היא תסחוב העליות היטב אבל תפסיד למתחרות המוגדשות ביציאה מהמקום. צריכת הדלק שלה לעומת זאת -אליפות.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

פורסם

הזכירו פה את האיוניק והיא באמת נשמעת מתאימה מאוד, גם מבחינת החסכון בדלק (היברידית חסכונית), גם מבחינה בטיחותית (רכב בטיחותי מאוד פאסיבית בנוסף לארסנל די נדיר של מערכות בטיחות אקטיביות מודרניות), גם מבחינת מקום האחסון (רכב לא קטן עם תא מטען גדול) וגם מבחינת המחיר.

הקיה נירו דומה (מכלולים זהים) אבל מעט פחות מאובזרת ומגיעה עם אחריות קצרה בשנתיים ביחס לאיוניק.

פורסם

הנירו הרבה יותרנוחה מהאיוניק, כיוון שהיא מצויידת בצמיגים שפויים ולא בחתך ספורטיבי.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

עשיתי נסיעות מבחן בשתיהן ואני ממש לא יכול להגיד שהנירו היתה "הרבה יותר נוחה" כמו שאני לא יכול להגיד שאיוניק היתה הרבה יותר ספורטיבית. האיוניק נסעה יפה ונוח, המתלים/צמיגים גיהצו את הדרך יפה מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...