Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

גמלה בליבי ההחלטה להפסיק לנסוע כמו שומאכר בכבישים ולבדוק עד כמה קליאו 1.2 טורבו יכול להיות חסכונית.

 

הרכב הגיע אליי מסניף אלדן אשר ממוקם בעיר חיפה. לחיוב אציין שהרכב הגיע נקי ואפילו עם ניילונים אשר הולבשו על הכיסאות, אך לשלילה אציין כי הרכב הגיע ללא רפידות בלם.

 

לאחר נסיעה מנהלתית נמרצת,שכללה גם טיול בדרך נוף גלבוע והעליות של מבוא חמה, הראה מד הדלק של הצרפתיה החמה 13.8L/100KM :shock:. דין ודברים עם עצמי הובילו את עצמי למסקנות הבאות:

א.קשה לבלום כשאין רפידות ולכן רוב הזמן נעזרתי בבלם היד.

ב.כשנוסעים ממש מהר צריכת הדלק עולה פלאים.

 

לכן, החלטתי להשתמש בכישורי האקדמים, אותם רכשתי במרכז האקדמי כרמל,אשר בחיפה, במסגרת לימודי ערב במסלול ישיר לBA במנהל עסקים, ולבדוק כמה כסף אפשר לחסוך בחודש על דלק כשנוסעים רגוע.

מה זה רגוע אתם בטח שואלים את עצמכם? 90 קמ"ש בכביש החוף, 40-50 קמ"ש בעיר, 110 קמ"ש בכביש 6 וכו'. השתדלתי לכלול כמה שיותר עליות ונסיעה עירונית על מנת לדייק ככל שניתן במחקר שלי.

 

מביא אני לפניכם את תוצאות המחקר שלי לחודש מרץ:

הרכב תודלק בתחילת חודש מרץ בתחנת דלק פז,אשר ממוקמת סמוך ליוקנעם, בסכום של 300.68 ש"ח.למיכל נכנסו 53.312 ליטרים, כלומר נשארו לי עוד 1.688 ליטרים של דלק. כן כן, אני יודע מה אתם חושבים לעצמכם "הוא חי על הקצה הבחור". אז נכון, אני בהחלט אוהב סיכונים, אבל סיכונים מחושבים.

 

נמשיך? יאללה. בסיכומו של יום, או חודש, יוצא שהצרפתיה החמה שלי גמעה 900 ק"מ על מיכל דלק. צריכת הדלק הממוצעת הייתה5.6L/10, כלומר שיפור של 40.5% בצריכה!!! התוצאה גרמה לי לתהות למה אנשים קונים בכלל רכבים היברידיים,במיוחד שהם מכוערים, אם אפשר לקנות קליאו 1.2 טורבו ולתדלק פעם בחודש?!

 

מודה לכולם על הקריאה, מבטיח לעדכן בסוף החודש על הישגי חודש אפריל. אשמח לענות לשאלות בנוגע לרכב באופן כללי ושאלות בנוגע לצריכת הדלק באופן ספציפי.

 

אצרף מס' תמונות לסקפטיים בהן רואים את הקליאו החתיכה שלי ואת המדידות:

IMG-20170403-WA0037.jpg

IMG-20170403-WA0057.jpg

IMG-20170403-WA0063.jpg

IMG-20170403-WA0064.jpg

IMG-20170403-WA0065.jpg

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סקירה ממש מעניינת וגם כתובה מעולה! קראתי כל מילה בשקיקה, תודה!

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

תודה על העבודה :)

להשיג צריכת דלק של 1 ל-18 זה מכובד ביותר!

אני מניח שאדם סביר לא יהיה מזוכיסט כמוך ויסע קצת יותר מהר, כנראה שיותר ריאלי שנסיעה רגועה תגיע ל-1 ל-15.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)

כי בלם יד לא צריך רפידות :wink:

 

עצה לחיים למנהל העסקים החדש:

 

תלמד להבחין בין מידע רלוונטי ללא רלוונטי, עיקר וטפל. שכחת לציין באיזו שעה ובאיזו משאבה תדלקת ב"פז ליד יוקנעם". כמו כן, בהצגת נתונים מספריים, כדאי להסתפק ב"ספרות משמעותיות" (חפש בגוגל אם צריך).

 

וטיפ לצריכת דלק - מלא אויר בלחץ המקס' (אני שם 2-3 PSI מעל).

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

אני חושב שתואר במנהל עסקים לאו דווקא תואם את הניסוי המדעי שאתה מבצע, לדעתי תואר משולב בפסיכולוגיה-סוציולוגיה היה מניב תוצאות מדויקות יותר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מה השטות הזו של בלי רפידות בלם?

תפרט קצת כי מה שאתה אומר לא הגיוני

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אפשר לכלול קצת מדעים על הדרך מבחינת צריכת דלק שעולה פלאים עם נסיעה אגרסיבית :lol:

אבל כן, חמוד.

בסופו של יום, גם אני עם המונדאו טורבו 240 בכביש 6 ונסיעה רגועה ללא מזגן (היה קר גם ככה והיה על חימום) וקצת נסיעות בעיר רגועות הוצאתי 1 ל 16 בתדלוק במשאבה פיזית עד הקפיצה ללא תוספות. בין עירוני ברובו.

 

כך שהכל יחסי כמובן ובהחלט, ברגע שלוחצים על הדוושה מרמזור לרמזור, עוקפים עוד 1-2 רכבים ומגיעים לאותו הפקק והרמזור ובעקבות בלימה לא מתוכננת מבזבזים עוד יותר, זה מן הסתם משפיע קשות על הצריכה.

פורסם

אני נוסע רגוע, מצליח לחלץ -1-17 באיביזה 1.2 אוטומט.

מוריד את הרגל מהגז בירידות ונותן לו לצבור מהירות לבד, אם אני רואה רכבים עומדים מרחוק אז גם פה אני מוריד את הרגל והרכב כמובן מאט ובלי האצות חזקות ביציאה מרמזור. כל העקיפות ולחיצות הגז ממש מיותרות

פורסם

חברים, תודה רבה על התגובות. מרגש אותי לראות שיש כזו התעניינות במחקר שביצעתי.

לעניין התגובות שלכם:

הכוונה שלי הייתה שהרכב הגיע עם רפידות שחוקות, מעט מאוד נשאר מהן והיה צורך להיעזר בבלם היד. לפעמים גם זה סתם מגניב להיכנס לכיכר ולהרים אמברקס, תוך כדי.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם
כי בלם יד לא צריך רפידות :wink:

 

עצה לחיים למנהל העסקים החדש:

 

תלמד להבחין בין מידע רלוונטי ללא רלוונטי, עיקר וטפל. שכחת לציין באיזו שעה ובאיזו משאבה תדלקת ב"פז ליד יוקנעם". כמו כן, בהצגת נתונים מספריים, כדאי להסתפק ב"ספרות משמעותיות" (חפש בגוגל אם צריך).

 

וטיפ לצריכת דלק - מלא אויר בלחץ המקס' (אני שם 2-3 PSI מעל).

תודה על התגובה שלך. כמובן ששכחתי את הפרטים הנ"ל:

זה היה בשעה 20:45 ותדלקתי במשאבה מספר 3. תמיד משתדל לתדלק במשאבה שממוספרת 3, כיוון שזה מספר המזל שלי.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

עכשיו אני מבין למה הצריכה אצלי גבוהה מדי. אני מתדלק במשאבות רנדומליות, לפעמים 5 ולפעמים 2. מצד שני מספר המזל שלי הוא 7 ולא תמיד יש שבע משאבות...

אני מבולבל :(


×
×
  • תוכן חדש...