Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי סוללה ניידת בוסטר התנעה שיש לו חיבורי USB.

רציתי לחבר אליו קומפרסור ניפוח צמיגים אבל מן הסתם אי אפשר.

האם קיים דבר כזה שקע מצית שבצד השני שלו יש חיבור שמתחבר לUSB?

או שהמתח לא מספיק? לקומפרסור יש חיבור רק לשקע מצית.

תודה רבה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אם זה בוסטר התנעה, עדיף שתחבר את זה:

 

http://www.ebay.com/itm/12V-Car-Motor-Boat-Waterproof-Female-Cigarette-Lighter-Socket-Power-Plug-Outlet-/322325614825

 

לתנינים.

 

לא נראה לי שקומפרסור יעבוד עם 5V 1A.

 

 

זה

בדיוק מה שאני מחפש פשוט בקצה USB במקום לתנינים.

את המוצר בקישור שצירפת אפשרי לחבר אתה מתכון לתנינים שאיתם אני מניע את הרכב האדום שחור?

 

 

עריכה: מצאתי את מה שחיפשתי דבר כזה בדיוק,

יש מצב למצוא דבר כזה בארץ?

 

http://i-saddle.com/en/arecord-usb-a-male-to-12v-car-cigarette-lighter-socket-female-converter

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

 

יש

לי חיבור כזה זה החיבור שמתחבר לתנינים בבוסטר.

הבעיה שאין לי דרך לקנות מebay מוכרים דבר כזה בארץ?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תיגש אל הדואר ותטעין כרטיס בין לאומי, אין עם זה בעיה ויש לך אשראי.

פורסם

כפי שאוטומטיק1 אמר, יש אפשרות לרכוש כרטיס נטען מהדואר ועל הדרך הכרטיס הזה יוכל לשמש אותך לקניות מחו"ל ללא התחייבות מהבנק.

לחילופין אם אתה לא רואה שימוש ארוך טווח בכרטיס ויהיה מיותר עבורך לרכוש אותו יש אפשרות שתעשה העברה בנקאית אלי ואני אעשה הזמנה ואזין את הכתובת משלוח שלך

פורסם

כן חשבתי לעשות כרטיס למרות שאין לי כרגע רכישות באופק.

ידוע לכם אם ניתן להטעין ב100 ש"ח בלבד או שחייב סכומים גדולים?

 

cartman מהיכן אתה בארץ?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

חשבת לחבר את הקומפרסור לשקע מצית ברכב ישירות?

 

או לפחות למטען קיר, שיש לו יציאת שקע מצית. USB לא ייתן לך את המתח והזרם ששקע מצית ייתן לך (12V 10A בשקע מצית, 5V 500mA ב-USB סטנדרטי).

 

יש את המוצר הזה:

 

http://www.ebay.com/itm/AC-EU-Wall-Plug-to-DC-Car-Charger-Adapter-Cigarette-Lighter-Socket-2-USB-Port-/261736913492

 

https://he.aliexpress.com/popular/wall-cigarette-lighter.html

 

נסה לחפש באייס/הום סנטר למיניהם. לגבי אשראי - תבקש ממישהו שיש לו לקנות לך, ותחזיר לו במזומן. למדתי על בשרי, שאי אפשר להתנהל במזומן (לפעמים אפילו עם כרטיס דביט) היום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...