Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבין כל ההצעות, זה:

http://www.ebay.com/itm/Ec-5-Cigarette-Lighter-Socket-Adaptor-for-Mini-12v-Car-Battery-Jump-Starter-/122354543173?hash=item1c7ce62a45:g:rJgAAOSwtfhYoXzt

יעבוד, בהנחה שהחיבור הפיזי תואם (בצורה ובקוטביות), כל השאר לא יעבדו בשום מקרה.

 

המוצר שבהודעה שמעלי יספק את המתח הדרוש, אבל לחלוטין לא את הזרם הדרוש להפעיל קומפרסור.

פורסם

תודה רבה. saay

אקנה את המוצר הזה בהזדמנות מקסימום אטעין ב250 ואשמור כסף לקניות אחרות.

vadim תודה,המוצר הזה דווקא נמצא בארץ אבל חשבתי שזה לא יעזור לי.

אני מחבר את הקומפרסור לפעמים לשקע המצית אבל אני רוצה משהו יותר נוח וזמין.

 

המוצר שבהודעה שמעלי יספק את המתח הדרוש, אבל לחלוטין לא את הזרם הדרוש להפעיל קומפרסור.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
אתה יכול להטעין גם ב20 שקלים..

אני משדרות

 

.

חבל שאתה מטעה.

המינימום לא הכי נמוך ;)

פורסם

אז סליחה, כשקניתי את הכרטיס לפני כמה שנים טובות כשעוד לא היה לי אשראי בנקאי נתנו לי להטעין בסכום נמוך מ50 שקלים (כל מה שהיה לי בארנק אותו הרגע) ולא אמרו לי שיש טעינה מינימום.. כנראה השתנה.

 

רנו - שלי הגיע ביחד עם הבוסטר וכן הוא מפעיל לי בצורה טובה כל מה שעובד טוב מהמצית עצמה.

×
×
  • תוכן חדש...