Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני בקרוב ארכוש מצלמת רכב, אך לאחרונה עלו לי חששות לגבי תפקודה בקיץ.

האם היא יכולה להפגם בחום הישראלי הקשוח? האם כדאי להוציא אותה כל פעם שאני מחנה את הרכב (לא נוח, מה גם שלמצלמה יש אפשרות לצלם אם וכאשר מישהו פוגע לי ברכב בזמן שהוא בחנייה).

 

אם זה משנה המצלמה היא VANTRUE X2.

 

תודה לעוזרים.

Audi A3 8V Sportback

פורסם

אני כבר יודע על שתי מצלמות שהלכו לעולמם בגלל זה בקיץ אצל קרוב משפחה ! לא אצלי..בקיץ המטורף פה אני מכניס אותם לפחות לתא כפפות

אל תשאיר אותה ככה בקיץ .

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם (נערך)

מדובר במצלמה שכוללת סוללה.

בקיץ, אמליץ לא להשאיר אותה תלויה.

 

ישנן מצלמות שהן ללא סוללה.

את הסוללה מחליפים זוג קבלים (capacitors).

בזמן הכיבוי, הם נותנים למצלמה מספיק מתח לשמירת הקובץ האחרון.

מצלמות אלו ניתן להשאיר תלויות ברכב ללא חשש.

 

דוגמאות ליצרני מצלמות עם קבלים:

Street gardian

Vico

Viofo

ועוד.

 

 

לגבי צילום בזמן חנייה, ממש לא מומלץ להשתמש במצלמה עם סוללה, היא תתחמם בטירוף.

 

במצב חנייה יש אצלי שתי מצלמות שמצלמות.

שתיהן מחוברות למכשיר שנקרא vico power plus.

המכשיר נותן להן מתח בזמן חניה.

כמו כן, הוא שומר שהמצבר לא יתרוקן מעבר למתח שהגדרתי.

וישנה אפשרות בקרט טמפ', כאשר חם מידי ברכב, אז המכשיר קוטע את המתח מהמצלמות בכדי למנוע התחממות.

מחירו כ250₪ באיביי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

תודה רבה על ההמלצות, גרמתם לי לרדת מהמצלמה הזאת.

אני אחפש מצלמה איכותית אחרת שלא משתמשת בסוללות.

 

ד"א הקבלים לא יכולים גם להיהרס בחום קיצוני?

Audi A3 8V Sportback

פורסם
תודה רבה על ההמלצות, גרמתם לי לרדת מהמצלמה הזאת.

אני אחפש מצלמה איכותית אחרת שלא משתמשת בסוללות.

 

ד"א הקבלים לא יכולים גם להיהרס בחום קיצוני?

 

A118 בלי הסוללה הבעייתית הזאת אבל שוב בקיץ אני מוריד אותה מהשמשה כשאני יוצא .

זה גם מפריע לכיסוי לשבת כמו שצריך על השמשה הקדמית

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם

המוביוס היתה מורכבת אצלי ברכב הקודם יותר מ-3 שנים בלי להוריד אותה. קיץ, חורף, היא לא זזה מהמקום.

עכשיו עברה לרכב החדש ועדיין עובדת מצויין.

פורסם (נערך)
תודה רבה על ההמלצות, גרמתם לי לרדת מהמצלמה הזאת.

אני אחפש מצלמה איכותית אחרת שלא משתמשת בסוללות.

 

ד"א הקבלים לא יכולים גם להיהרס בחום קיצוני?

אם כוונתך, כאשר המצלמה לא עובדת והרכב עומד בשמש. אז לא.

 

אבל אם המצלמה תעבוד בשמש כאשר הרכב בחנייה, יכול להיות כשל בכל רכיב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני עם מצלמת הG1WH כמעט 3 שנים כבר,כאשר שנה וחצי האחרונות היא כול הזמן על השמשה בנתיים אין בעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן, רכשתי 2 מצלמות כאלו ויש לחברים שלי עוד 3 מהדגם הקודם A118C.

 

אצלי, בהתקנה בדלת החמישית כנראה בגלל מרווח מסויים או פגיעת השמש בצורה מסויימת במצלמה, יש קושי לעבוד בימי קיץ חמים עם שמש ישירה, היא פשוט עושה ריסט לעצמה כל כמה זמן.

למרות שאי אפשר לדעת האם אצלי היא פגומה בכללי או עושה בעיות מדי פעם.

 

המצלמה אחלה, יש לה עדכוני תוכנה ובאור יום, הרזולוציה שהיא 2K עושה את העבודה, אין ספק.

לילה היא שדרוג גדול לעומת ה A118, הראיה לא רעה בכלל, יחסית.

פורסם (נערך)
כן, רכשתי 2 מצלמות כאלו ויש לחברים שלי עוד 3 מהדגם הקודם A118C.

 

אצלי, בהתקנה בדלת החמישית כנראה בגלל מרווח מסויים או פגיעת השמש בצורה מסויימת במצלמה, יש קושי לעבוד בימי קיץ חמים עם שמש ישירה, היא פשוט עושה ריסט לעצמה כל כמה זמן.

למרות שאי אפשר לדעת האם אצלי היא פגומה בכללי או עושה בעיות מדי פעם.

 

המצלמה אחלה, יש לה עדכוני תוכנה ובאור יום, הרזולוציה שהיא 2K עושה את העבודה, אין ספק.

לילה היא שדרוג גדול לעומת ה A118, הראיה לא רעה בכלל, יחסית.

יכול להיות יש פתרון לבעיה שלך.

תפתח את המצלמה, בפנים יש כבל שמחובר ללוח ובצד השני הוא מחובר לתושבת.

תוציא את הכבל מהלוח ותחזיר בחזרה.

חוויתי את מה שאתה מתאר.

בהתחלה חשבתי שמדובר בתושבת GPS פגומה, אך לבסוף התברר שהכבל הזה קיצר.

 

בכללי, אם אתה משתמש בתושבת GPS, אמליץ לתת את המתח מהכניסה הצידית של המצלמה.

הגעתי למסקנה שהיא יותר אמינה.

 

עריכה,

אם המצלמה בדלת החמישית, אז בטוח אתה לא משתמש בGPS.

תנסה לנתק את הכבל בכלל.

לא ניסיתי, אבל לדעתי היא תעבוד בלעדיו.

תפקידו של הכבל הוא להעביר מתח ונתוני GPS מהתושבת.

כנראה אקנה VIOFO A119, למישהו יש נסיון איתה?

אתה מוזמן להתרשם מאיכות הצילום

 

אני מאוד ממליץ עליה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

כשהלך לי הרכב, היתה בו מצלמה A118 שנשאר על השמשה, הרכב ישב בשמש (לרוב בלי כיסוי) במשך 8 חודשים שחלק מזה לא היה שמש אלא קצת חורף, והמצלמה עדיין עובדת מעולה.

יש את החדשה A119 אז אולי היא עדיפה יותר.

פורסם

השתמשתי שנתיים ב-DOD LS 460 ללא בעיות. דאגתי להסתיר אותה מהשמש באמצעות מגן השמש בחניה. לאחר שנתיים הסוללה נגמרה והחלפתי את המצלמה במסגרת האחריות.

מצלמה אחורית A118B (גרסת הסוללה), חשופה לשמש באופן קבוע ללא בעיות עד כה.

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

פורסם

אני עם ה118 מעל שנה ולא הורדתי מעולם מהשמשה מלבד העברת קבצים...

אין שום נזק למצלמה, לפני חודש התקנתי את ה119

×
×
  • תוכן חדש...