Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים, יש לך ידיים מצויינות.

העבודה לא מביישת מקצוענים !

 

המשך כך !

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עבודה יפה ומקצועית בהחלט מחכה בקוצר רוח למחר לפירוט ולמחירים

 

לילה טוב

 

 

 

נ.ב

תודה למנהלים על הפניית תשומת ליבי לחוקי הפורום.

פורסם

בהחלט עבדה יפה ,לדעתי יש לך עתיד(אפשר להזמין עבודות?)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

העבודה יפה מאוד,יש לי כמה שאלות אליך..

איך ניתן לקנות\להזמין פיבר?ובאיזה צורה הוא מגיע?

האם החומר יקר?

 

תודה מראש.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

אז טוב קודם כל בוקר טוב לכולם!

 

תודה רבה על התגובות! :)

אז ככה החומרים הם:

1.פוליאסטר מואץ

2.מקשה לפוליאסטר

3.סיבי פיבר גלס - 450

4.סיבי פיבר גלס משי (לא ממש צריכים אותם אבל לרוב שמים אותם על מנת לקבל פני שטח חלק יותר!)

5.אציטון

6.בודי פילר לגימור סופי של פני השטח

 

למי ש מעוניין יש לי שתי ספקים באזור הצפון! המחירים שם ממש זולים לעומת כל המחירים ב הום סנטר או ב טמבור!

לדוגמא: 1X1.25 סיבי 450 עולה 19 ש"ח ו 1X1.25 בד משי עולה 6 ש"ח

ליטר פוליאסר+מקשה עולים שם 50 ש"ח

ו 20 ליטר פוליאסטר עולים 450 ש"ח כך שאם לעשות חשבון פשוט יוצא לכם בערך 22 ש"ח שזה ממש זול!

 

כלי העבודה הם:

1. ג'קסון

2.אקדח סיליקון חם

3.מברגה

4.גלגלת מיוחדת להוצאת בועות

5.מברשות הכי פשוטות למריחת הפיבר

6.מלטשת

7.לא ממש זוכר מה עוד אבל אם אני אזכר אני ארשום!

 

ובקשר לתהליך עבודה זה קצת ארוך כך ש כשיהי לי זמן אני ארשום!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תודה רבה על ההסבר ובאמת שהמחירים זולים יחסית

 

אם תוכל לפרט לנו את תהליכי העבודה יש מצב שאני עושה דרכך הזמנה

 

אני רוצה לעשות בניה של פיבר בבגאז לסאב ולשני מגברים בהתחלה חשבתי לעשות מעץ אבל יש מפיבר כל כך זול אז שווה לי כבר לעשות מפיבר.

 

אז תעשה טובה ואל תשכח אותנו ותפרט את תהליכי העבודה אם צילמת תוך כדי העבודה עוד יותר טוב תתן לנו תמונות

 

תודה מראש

אריק

פורסם

לגבי העיצוב הייתי עושה קצת בדרך שונה אבל כל אחד והטעם שלו

 

אבל רמת הגימור פשוט מדהימה !!!!! זאת נראת עבודה של מקוצען אמיתי .

 

קבל חח והמשך לעדכן אותנו בפרויקטים שלך.

 

שגיא

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

יש חומר שניקרא "פיגמנט". זה מעין צבע שמוסיפים לפוליאסטר כדי שיצא ציבעוני, ניתן לקנות אותו בגוון אטום ושקוף למחצה. השילוב שלו ושל בד (לא "סיבים קצוצים") הוא ממש יפה (החצי שקוף).

את הפוליאסטר רצוי לערבב לאט ובזהירות, כדי שלא יכנסו בועות. ולתת לו לנוח טיפה כדי שהן יצופו.

כדי לקבל גימור חלק אפשר להשתמש בתבנית מרוחה בשעווה. על התבנית להיות חלקה.

אפשר להכין תבנית מפיבר (אם הולכים להכים מאות חלקים) או מפוליאוריתן מוקצף.

את הפוליאוריתן מתיזים על החלק, אחרי שעטפנו אותו בניילון ניצמד (מהמיטבח של אימא). אחרי זה מחלצים את החלק וחותכים עם סכין יפאני חד את השאריות. את הפיבר אפשר להכין בתוך התבנית, ואז פני השטח מיתקבלים חלקים (למי שרוצה את המיבנה של השתי-וערב של הבד).

 

לבניה של מיבנים ממש חזקים אפשר להשתמש בתמיכות של פיבר בתוך המיבנה (מיבנה חלול)...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

וואלה איש עבודה מעולה!!!

איך אבל אתה יודע איפה בדיוק לגזור את העיגולים??....יש איזה שבלונות או משהו??

פורסם

הנה מצאתי עוד שתי תמונות של האוטו לשעבר שלי!

 

אם תשימו לב לפגוש קידמי ואחורי יש הנמכה קטנה מפיבר!

DSCF0223.jpg

DSCF0224.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כן יש שובלונות! והפיבר יושב על הפגוש המקורי!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...