Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי Dynasty - והפעם, הפתעה לדורותיה (-;


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי הטויוטה קורולה הטובה ביותר/האהובה עליכם ביותר בכל הזמנים?  

189 הצבעות

  1. 1. מהי הטויוטה קורולה הטובה ביותר/האהובה עליכם ביותר בכל הזמנים?

    • טויוטה קורולה דור ראשון
    • טויוטה קורולה דור שני
    • טויוטה קורולה דור שלישי
    • טויוטה קורולה דור רביעי
    • טויוטה קורולה דור חמישי
    • טויוטה קורולה דור שישי
    • טויוטה קורולה דור שביעי
    • טויוטה קורולה דור שמיני
    • טויוטה קורולה דור תשיעי
    • עזוב'תי באמ'שך


פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

P_36806.JPG האפשרות האחרונה היא בהחלט הטובה ביותר.

 

תיכף נתחיל לבחור בין סוזוקי סויפט לסובארו ג'אסטי. :shock:

פורום מוטורי, אלק...

כל אלו שבאמת בחרו דגם ש"מוצא חן בעיניהם", תתביישו לכם

ולכו חפשו את פורום מוצרי החשמל לבית ולמשפחה.

שמעתי שצריכים סוכני מכירות טובים אצל תדיראן מוצרי צריכה. :wink:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

למה אתם ככה יורדים על הקורולה? בעיקר זה פוגע למי שיש אחד כזאת! יש לנו במשפחה קורולה דור 7 שנת 1995 גיר ידני ובעזרת השם היא נוסעת כבר 10 שנים ברצף ובחיים לא ביקרה במוסך! (חוץ מהבעיה שיש לה עכשיו עם הבולמים) יד ראשונה 89 אלף ק"מ מקוריים!

 

ועכשיו אני לומד נהיגה כדי להשתלט על האוטו של אבא! ונחשו מה אני לומד נהיגה בקורולה 2002 ולא בפוקס הלכתי אל המורה נ"ל! :-P

 

בקיצר טויוטה אצלי בדם!

 

ותכבדו קצת יותר את האוטו! כי יש לו הרבה פוטנציאל!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מטריקס אני אסביר לך את גדלות העניין.

בוא נקח מקרה הפותטי, אתה בעל רנו קליאו ולשכן שלך בחנייה עומדת קורולה.

הקורולה של שכן שלך מזמן שכחה את הדרך למוסך והסיבה היחידה שפותחים לה את המכסה מנוע זה כדי להוריד קצת אבק מהמצבר.

לעומת זאת אתה מבלה 8 שעות ביום מתחת לקליאו רק כדי שתתניע, החלפת כבר 8 ציריות ומוסכניקים כבר מזהים אותך לפי הסריטות בצבע.

לא הייתה מתבאס?!

לא היית שונא את האוטו של שכן שלך?!

לא היית רץ וכותב שטויות בפורום רק כדי להרגיש טוב עם עצמיך?!

 

סרוניס אל תתעצבן, אולי גם הצרפתים ילמדו ביום מהימים לעשות מכוניות נורמליות, אך לצערי אנחנו כבר לא נזכה לראות את זה.

יום טוב גם לך

פורסם

הייתי בוחר באפשרות האחרונה כי באמת תעזבו אותי באמש'כם מיפינומטיות.

אבל על קורולה דור שביעי למדתי נסיעה ....

השנה היתה יאדה יאדה יאדה (שלא תירדמו גם מהעיצוב וגם מהסיפור). ....

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

סקרוניס

 

עזוב אותי באמש'ך.

 

מטריקס.

יש גלולות בשם רגיעון.ליום וללילה.

ממליץ.

ואתה צודק.לקורולה יש פוטנציאל

להפוך למקרר תעשייתי.

 

ד"א - מקרר לא היה הכינוי האלמותי של האלמרה?

פורסם
טוב שלא הקפצתם שרשור מלפני 7 חודשים :?

עם לא שמת לב זה בדיוק שנה ו-7 חודש!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...