Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי Dynasty - והפעם, הפתעה לדורותיה (-;


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי הטויוטה קורולה הטובה ביותר/האהובה עליכם ביותר בכל הזמנים?  

189 הצבעות

  1. 1. מהי הטויוטה קורולה הטובה ביותר/האהובה עליכם ביותר בכל הזמנים?

    • טויוטה קורולה דור ראשון
    • טויוטה קורולה דור שני
    • טויוטה קורולה דור שלישי
    • טויוטה קורולה דור רביעי
    • טויוטה קורולה דור חמישי
    • טויוטה קורולה דור שישי
    • טויוטה קורולה דור שביעי
    • טויוטה קורולה דור שמיני
    • טויוטה קורולה דור תשיעי
    • עזוב'תי באמ'שך


פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוני, תגיד לאחים שלך להפסיק להתכתב איתך מעל דפי הפורום. זה נראה כאילו זה פורום משפחתי שלכם.

ואם אתם לא אחים של רוני - באיזו רשות, בשם כל הקדושים, אתם מנכסים אותו למאגר הגנים המצומצם ממנו באתם?

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

פורסם

אז מה אם לרוני יש הרבה אחים מה רע בזה...

 

זהו פורום של חובבי רכב וכל אח של רוני שמבין במכוניות, ובגלל שזה רוני אז אפילו הכלב שלו מבין במכוניות, מוזמן לרשום פה

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

זה היה משעשע בהתחלה, ובאמת תעשיית הרכב היפנית הייתה על הפנים בשנות ה60, ואנשים שרצו אז ללכת "על בטוח" קנו פיאט.

אבל מאז הרבה השתנה, וקורולה זה הדגם הנמכר ביותר בעולם. נכון, זה פחות חוכמה לשווק תחת אותו הדגם 40 שנה, אבל בכל זאת.

אני לא אומר שהרוב תמיד צודק, ממה לא, אבל זה כנראה מקרר מאוד מיוחד שכל העולם נוסע בו -

מתוך חיפוש קצר בגוגל:

The Corolla is Toyota’s compact sedan and the world’s best selling car with more than 27 million sold in 140 countries since its debut in 1966.

 

אז קצת כבוד!

פורסם

ואוו קשה קשה !!!

 

אני חייב לציין שזה אחד סקרי הDYNASTY (שיעול השרוטים שיעול שהיו) שהיה לי ממש אבל ממש קשה לבחור. בסוף בחרתי ב בחירה האחרונה כי אני מעדיף את AMCOR שלי.

 

יום טוב והמשיכו בסקרים הנפלאים :mm_yeah: .

פורסם

רוני תגיד, כשהיית קטן, במקרה פגע בך רכב? כאילו, במקרה, אבל ממש ב-מ-ק-ר-ה, זה היה טויוטה קורולה רצחנית עם 115 כ"ס שמעיפה כל עונדה סיוויק, מיצובישי, פיג'ו, ושאר ירקות???????

 

 

אני יודע שכן, זה אני נהגתי בה..!! :twisted: :twisted:

 

 

 

יוחזר כבוד הקורולות לאלתר!!! (ועל הדרך שמישהו יחזיר לי את הפסים לאוטו)

 

toyfront.jpg

 

 

 

 

 

רוני, מצטער על הפגיעה (תרתי משמע). אני יודע שאני נפגעתי. וגם הרקולס (הטויוטה)

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

I see some serious lack of knowledge or are those memory problems between the older folks of the forum? no one even mentioned the best Corollas ever

 

 

I'm talking about the sports model of the 5th generation (AE-86) Corollas - the Corolla GT-S, sold in 2 body styles - 2dr coupe and a 3dr hatchback and two styles of headlights - pop-up that was by the way sold in Japan under the name Trueno and exposed healights that was sold again in Japan as Levin

 

ae86trueno.jpg

 

ae86boot.jpg

 

The Corolla GT-S had a bulletproof high revving 1.6L DOHC motor (4AG-GEU code), RWD, excellent handling and control... remember, we're talking about a very old car after all, a 1.6L DOHC motor that makes 130HP is high tech by all means for the time, disc brakes all around and more.... this was one hot sports car for it's time and has a cult status around the world even today

SV401173.JPG

 

?"Ever heard drifters / drift cars being nick-named "Hachi-roku

Hachi-roku means in Japanese eighty six, like the code name of the Corolla GT-S - AE86.... that car was *THE* car to go drifting with and still retains top position as one of the best drift cars ever made and used widely for drift events even nowadays

SV401177.JPG

gt_drift_2003.jpg

 

Another piece of history of the Corolla, this time with the Israeli connection - which car did Freddie Frihauff drive in the 24 hours of Le-Mans? yup, it was a Corolla

 

 

.Moti

פורסם

דור תשיעי ללא ספק! הראשונה שחשפה בפני את הצבע של השמן ברקס

והראתה לי כמה רחוק יכולה טסה להתגלגל!

 

:roll:

hope for the best, expect the worse.

פורסם

מוטי אני רואה שענית לי על השאלה איזה דור הקורולה ששאלתי בעמוד הראשון

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

על מה אתם מדברים , בכל מקום אחר מתייחסים לקורולה בתור אוטו אוטו .

רק פה בארץ בתרבות מוטורית של פיז'ו וסיטרואן זה הכי מתנהג והכי נשלט והכי והכי והכי והונדה סיוויק האצ'בק זה רכב הספורט האולטימטיבי . קורולה נחשבת אוטו לזקנים . לא הרבה מעריכים אותה כראוי על כל דורותיה אולי חוץ מהראשונים .

קורולה במשך דורותיה היוותה כמה וכמה פריצות דרך . גם מה שמוטי אמר עם המנועים המטורפים באמינותם וביצועיהם שהיו בטרואנו 86 . וכלה במספר המכירות המדהים . אם ככה חייבים להסכים שזה לא סתם אוטו .

ים long time no

פורסם

אני בחרתי, בעזוב אותי באמאשך ...

 

אבל, לצערי הרב האופציה הזאת לא היתה קיימת בשאלונים שעברו אחרת גם שם הייתי עונה את התשובה הזאת.

 

חוץ מזה שאני בספק על היכולת של רוב הפורום להצביע על ה M5 המועדפת ...

 

ודבר נוסף, יש פתגם שאומר פעם ראשונה מצחיק, מפעם שניה מעיק, פעם שלישית מספיק ופעם רביעית פליק ... אז מקרר אחד שניים זה נחמד אבל כל כך הרבה מקררים ... אפילו לאינטרנט מהיר זה יותר מדי וגורם לרצות לנתל את חוק הפעם הרביעית ...

 

יאללה נסלח לך על הרעיון :-)

פורסם
על מה אתם מדברים , בכל מקום אחר מתייחסים לקורולה בתור אוטו אוטו .

רק פה בארץ בתרבות מוטורית של פיז'ו וסיטרואן זה הכי מתנהג והכי נשלט והכי והכי והכי והונדה סיוויק האצ'בק זה רכב הספורט האולטימטיבי . קורולה נחשבת אוטו לזקנים . לא הרבה מעריכים אותה כראוי על כל דורותיה אולי חוץ מהראשונים .

 

 

קורולה במשך דורותיה היוותה כמה וכמה פריצות דרך . גם מה שמוטי אמר עם המנועים המטורפים באמינותם וביצועיהם שהיו בטרואנו 86 . וכלה במספר המכירות המדהים . אם ככה חייבים להסכים שזה לא סתם אוטו .

Or.... Corolla is a basic form of transportation, to get from A to B and that's the way it's marketed as well

 

 

 

For your information, Toyota in general makes cars for older people, to get rid of that image they started marketing a new brand name called Scion with younger flare of design and line-up, this was a direct result of a research that showed that the average age of Toyota buyers in the US is 48, and that is including the MR2 and Celica

 

.The AE86 GT-S was a single spark of wisdom from Toyota that has yet to repeat itself

 

.Moti

פורסם

Or.... Corolla is a basic form of transportation, to get from A to B and that's the way it's marketed as well

 

 

 

 

 

For your information, Toyota in general makes cars for older people, to get rid of that image they started marketing a new brand name called Scion with younger flare of design and line-up, this was a direct result of a research that showed that the average age of Toyota buyers in the US is 48, and that is including the MR2 and Celica

 

 

.The AE86 GT-S was a single spark of wisdom from Toyota that has yet to repeat itself

 

 

 

 

.Moti

איך אתה קורא לסופרה ולסליקה , ויש עוד הרבה אם לא sparks of wisdom .

ים long time no

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...