Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

בעקבות מיזם קטן בחיתוליו, עליי לשלוח מספר הודעות מייל "עסקיות".

בשביל הנראות המקצועית החלטתי לרכוש דומיין ואחסון על מנת לקבל כתובת עם שם העסק.

 

לאחר שיטוט קצר הבנתי שהדרך הזולה ביותר לעשות זאת היא דרך גוגל (לא בדיוק קניית דומיין ואחסון אך עונה על הצרכים)

האם למישהו יש ניסיון אתם?

האם יש לכם המלצות אחרות?

 

אשמח לעזרתכם/דעתכם:lol:

פורסם

אני לא מקצוען בזה, אבל כן יצא לי לאחרונה להתעסק עם זה קצת

 

הדרך שמצאתי הכי נוחה [במקרה שלי לפחות] היא לרכוש דומיין [אני רכשתי בgodaddy] ואז להגדיר חשבון עסקי בגוגל [G Suite]

עולה 5$ בחודש

 

בצע חיפוש בפורום יש גם כמה דרכים חינמיות

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לפי מה שזכור לי ברכישת דומיין מgodaddy מקבלים גם שירותי דואר בסיסיים שאמורים לספק את הסחורה עבור כמה מיילים בסיסיים בלבד.

אם אתה שוקל את ה G Suite שווה לשקול גם את Office 365 עבור עסקים קטנים, בעבור 5$ לחודש

https://products.office.com/en/business/office-365-business-essentials

או כולל חבילת אופיס בעבור 8.25$

https://products.office.com/en/business/office-365-business

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

כמו שאמרו, אתה יכול לרכוש דומיין ולחבר אותו לגוגל בעלות של 5$ לחודש, ללא צורך ברכישת אחסון.

 

אם בכל זאת אתה רוצה אחסון, אני יכול להציע לך חשבון על השרת שלי (ללא עלות).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אם זה לצורך זריז: קח את הפתרון של גוגל לעסקים.

אם מדובר על משהו רציני יותר עם אופק, קח OFFICE 365 של מייקרוסופט.

 

אגב, בעת קניית דומיין בגו-דדי הם מציעים לך להפעיל כתובת מייל על הדומיין (בשיתוף עם מייקרוסופט ושימוש בOFFICE365)

פורסם

בדיוק לפני שבוע שאלתי את אותה שאלה

ומתוך כל מה שחפרתי ושאלתי - גוגל מספקים את החבילה הכי טובה.

אתה רוכש דומיין איפה שבא לך, נרשם לגוגל ומשם הכל מאוד פשוט.

אתה מקבל תיבה של 30 גיגה אכסון, 15 יוזרים לדומיין, ממשק ניהול עם כל האפשרויות שאתה יכול לדמיין והייתרון בגוגל שאתה יכול לנהל את כל התיבות מהמייל הפרטי שלך - מאותו חשבון שעד עכשיו היה לך, אפילו לשלוח הודעות בשם הדומיין מהמייל הפרטי שלך.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אתה צריך דומיין: Godaddy - דומיינים בזול, הסברים על איך להגדיר מייל עם גוגל.

אם אתה צריך מייל: Google - בקלות תוכל להגדיר את הדומיין שרכשת בשביל שימוש במייל ב-5$ בחודש בלי התחייבות.

אם אתה צריך אתר: Strikingly - למען הגילוי הנאות שמתי את הלינק אפיליאט שלי כיוון שאני משתמש בשירותים שלהם והם מעולים. בניית אתרים ברמה גבוהה מאוד בשיטת Drag and Drop. כמו WiX רק נראה הרבה יותר מקצועי לטעמי.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)

השרשור הזה בא בזמן :lol:

 

כמה שאלות למנוסים:

 

1. האם יש פתרון זול יותר (לכ-6 תיבות מייל עם דומיין פרטי) משירות של גוגל?

2. זקוק גם לפתרון תקציבי לשרת עבור -

א. הוסטינג של דפי נחיתה

ב. שיתוף קבצים בין הצוות

ג. הקמה של אפלקציות בסיסיות על השרת

 

האם יש שירות שמכסה את כל הדברים האלה או שיש פתרון אחר?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם

1. 6 תיבות מייל כפול 5 דולר = 30 דולר בחודש. זה זול לשירות מייל לדעתי.

א. אתה יכול לעשות את זה על חשבון הגוגל העיסקי שלך בהתאם לעלות מעלה (סעיף 1) או לרכוש חשבון הוסטינג ב Godaddy

ב. יכול להשתמש בשירות של גוגל העסקי כמו שהמלצתי למעלה (סעיף 1)

ג. לא יודע

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

1. עכשיו גיליתי שכל יוזר יכול לפתוח עד 30 aliases (השמות לתיבות יהיו שונים, אבל כל המיילים מגיעים לאותו היוזר). זה כבר חוסך לי כמה יוזרים.

 

ממה שקראתי לא ניתן לעשות הוסטינג לאתר אצל גוגל. פעם כן אפשר היה לעשות דרך גוגל דרייב, אבל ביטלו את זה לפני כשנה.

פורסם

את הקבצים בין העובדים תשתף עם גוגל/dropbox.

 

לגבי שרת לאפליקציות - תלוי באיזו שפה אתה כותב אותן.

כנ"ל לגבי שרת אחסון (הוסטינג). בשביל דוט נט למשל אתה צריך שרת מבוסס וינדוס.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אתה יכול להגדיר את מייל אצל ספק האינטרנט שלך שאליו יופנו המיילים עם סיומת הדומיין שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

החכמתי, האופציה של גוגל ואופיס נשמעות לי הכי מתאימות, אבדוק אותן.

תודה רבה לכולם, עזרתם לי מאוד.

 

MeDuza תודה רבה על ההצעה הנדיבה.

פורסם
אתה יכול להגדיר את מייל אצל ספק האינטרנט שלך שאליו יופנו המיילים עם סיומת הדומיין שלך.

איך בידיוק?

הרי אם כך אז אפשר לכל תיבה ללא תשלום, אז למה לשלם לגוגל

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...