Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אתר מארה"ב של חלקים ואביזרים לאופנוע שיכולים לשלוח אותם עד הארץ.

בדר"כ הייתי קונה מאתרי אינטרנט מארה"ב ושולח אותם לדוד שלי שיביא לי אותם לארץ אבל הוא כבר לא יכול להביא לי יותר.

פורסם

למה לא דרך eBay? ואם כבר דוד שלך לא מביא לך אביזרים לאופנוע, אין שום סיבה להשאר נאמן רק לחנויות אמריקאיות, לא? מה רע באירופאיות?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

ולמה בכלל איכפת למישהו איפה יושבת החנות חוץ מאשר דמי המשלוח?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אני אישית לא הבנתי

 

אם אתה רוצה לשלוח לארץ - כמעט כל חנות גדולה תעשה את זה - העלות לפי זמן המשלוח וגודל החבילה - אני קניתי עכשיו פרונט של מוטוקרוס (מזלג +משולשים) - המשלוח תוך 10 ימים תמורת 105$

אם אתה רוצה להעביר את החלק לקרוב משפחה בחו"ל ושהוא ישלח - זה רק יעלה את מחיר המשלוח (כי יש יתרון למי ששולח הרבה חבילות -ראה את האתר של USPS ו DHL ) ואתה תשלם משלוח גם עד הקרוב משפחה וגם עד הארץ.

אבל מצד שני כך יש לך אופציה לא לשלם מס (החנות תמיד תשלח עם חשבונית והקרוב משפחה יכול "לאבד" אותה)

פורסם

תנסה את בייק-בנדיט:

יש להם חלקי OEM מקוריים בנוסף לחלקי אפטרמרקט.

 

http://houseofmotorcycles.bikebandit.com

 

חבר שלי קנה לאחרונה שרשרת + גלג"שים בסוכנות, ועניין אותי לבדוק כמה המחירים שונים.

הופתעתי לטובה מהאתר.

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
תנסה את בייק-בנדיט:

יש להם חלקי OEM מקוריים בנוסף לחלקי אפטרמרקט.

 

http://houseofmotorcycles.bikebandit.com

 

חבר שלי קנה לאחרונה שרשרת + גלג"שים בסוכנות, ועניין אותי לבדוק כמה המחירים שונים.

הופתעתי לטובה מהאתר.

המלצה לגבי "בייק בנדיט" - כשאתה נרשם, בחר כסיסמה את המילה Bandit...זה מזכה בכמה אחוזי הנחה באם פונים למנהל האתר ומציינים זאת בפניו.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...