Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיימת נזילה ויש לאתר אותה. זה שהרדיאטור מלא לא אומר שהבעיה היא לא בו. כל עוד יש חוסר ברדיאטור ההשלמה מגיעה ממיכל העיבוי וברגע שייגמרו המיים במיכל העיבוי תתחיל לראות את החוסר גם ברדיאטור. באיזה רכב מדובר?

פורסם

עד לאיזו רמה המפלס יורד ?

בערך באמצע בין מינימום למקסימום - נשמע תקין, כל עוד נשמר בתחום זה.

מתחת למינימום - לא תקין. צריך לבדוק מהיכן הדליפה. אולי פקק לא אוטם טוב. אולי נזילה מצינור.

פורסם

אם אתה ממלא מקסימום, ויורד בין המינימום למקסימום, ואתה מוסיף כל פעם כוס שתיים, אז זה תמיד ירד.

תן למים להתייצב, כל עוד לא יורד מהמינימום אל תוסיף, כמובן שתעקוב טוב טוב.

אם יורד מתחת למינימום יש בעיה שחייב לאתר.

תעשה בדיקה ותעדכן.

פורסם

אצלי הייתה נזילה איטית מהרדיאטור הפנימי עד שהוא פשוט הלך ואז זה מפחיד. נראה לכם שכדאי שהוא יבדוק גם את הנושא הזה?

פורסם
אצלי הייתה נזילה איטית מהרדיאטור הפנימי עד שהוא פשוט הלך ואז זה מפחיד. נראה לכם שכדאי שהוא יבדוק גם את הנושא הזה?

 

בהחלט!

ניתן לזהות זאת על ידי רטיבות באיזור השטיחים של הנהג/נוסע

×
×
  • תוכן חדש...