Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הבנתי את הכוונה שלך, רק שעובי הרגליים של העכבר הוא נתון, הגובה שלהן הוא פחות מ0.5 מ"מ מה'בטן' של העכבר.

ברגע שאני מדביק לוחית כלשהי על העכבר היא כבר יותר גבוהה מהרגליים. אז לשיטתך אני צריך למצוא דרך להגביה גם את הרגליים..ברור לי שהלוחית צריכה להיות נמוכה מהרגליים והצד השני שעל המחשב יהיה בולט ולא ייגע ברגליים וכך הם ייפגשו ללא הפרעה.

 

מעבר לזה נראה לי שטעית בתאור בחלק 2 - כי כתבת להדביק עוד לוחית למחשב, אמור להדביק מגנט למחשב..לא ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר להכניס את הלוחית לתוך העכבר

 

אצלי בסמסונג הלוחית מודבקת על הסוללה ועליה בא הכיסוי של הטלפון כך שלא רואים אותה, והטלפון נצמד היטב לזרוע.

כמו כן אתה יכול להכניס מגנט לתוך העכבר ולהדביק אותו עם דבק חם שלא יזוז (לא צריך יותר מזה) ואז זה יחזק את כושר ההצמדה של העכבר אל המגנט שדבוק למחשב

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה. זה לא מגנט לדעתי, זה שייך ללוגיטק v550 שכנראה הונפק בעבר באינטל, לא זמין יותר בימינו. זה חיבור מכני לא מגנטי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אכן כוונתי להדביק למחשב את המגנט.

 

ותחפש גומיה (רגלית ) לעכבר להדביק על הקיימים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יותר מדי חלקים שאין לי :) עם הפתרון של המגנטים בלבד אני קונה 100 מגנטים ב4 דולר..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בסך הכול לקנות רגלית לעכבר.

את המגנטים יש לך.

ודבק דו צדדי יש בכל חנות חומרי בניין סופר מכולת

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם (נערך)

בשביל ההתחלה היתי מתנסה במשהו פשוט כמו:

 

אופציה אחת, 2 בסיסי אזיקון נדבקים ובניהם גומי הפעלה שיצמיד את העכבר למסך כאשר הוא ימצא תחתיו.

 

http://www.talmir.co.il/product/509.htm

 

https://www.meitar.co/ProductPage.asp?ProductID=107&SubCatID=21

 

אופציה 2, (במידה ולא נמצא בסיס אזיקון שדרכו ניתן להשחיל גם את הגומי הפעלה הכי צר) היתי משתמש ב 4 בסיסי אזיקון קטנים וגומי עגול על מנת ליצור X שמתחתיו ישב העכבר.

 

https://www.meitar.co/ProductPage.asp?ProductID=181&SubCatID=21

 

http://www.talmir.co.il/product/509.htm

 

סקיצה זריזה של הרעיון עם שתי האופציות...

 

"keep it simple"

 

(נ.ב,על מנת לחסוך לעג בהמשך, ה"טעות" בשם של החברה זה בכוונה, סטייל Hike :-))

 

P61114-214421.jpg

עריכה אחרונה על ידי Dimo

פורסם

תודה על ההשקעה אבל זה פתרון מכוער מדי בעיניי. אני רוצה משהו שיהיה כמה שפחות בולט על הלפטופ כשאין עליו עכבר. מגנטים שטוחים זה בינתיים הכי אלגנטי..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב הגעתי לפתרון שהוא מושלם מבחינה ויזואלית ופרקטית, אבל דורש עבודת הכנה (סדר גודל של חצי שעה-40 דקות).

התוספת של המגנט הקדמי ושלושה בפריסה רחבה מאחורה הופכת את העסק למאד יציב, אבל יחד עם זאת קל מאד לשחרור. גם ההצמדה מאד קלה כי העכבר פשוט נמשך למגנטים כשמניחים אותו באזור שמעליהם.

6aa0f7504d9f742cd07fed4f0c3f59d5.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מגנטים לא מחרבשים לך את המסך?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא.. אין שום השפעה נראית לעין. אפילו ניסיתי להצמיד את כל הגליל של המגנטים ביחד (40 עיגולים בסה״כ גובה 3 סמ) וזה לא משפיע, לא בצד האחורי ואפילו לא כשאני שם אותם על התצוגה עצמה, ויש להם עוצמה מאד גדולה יחסית כשהם ביחד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב לדעת. הרסתי ככה כמה מסכים מהסוג הישן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ובדיעבד לא ידעת שניתן להסיר את "הריסת" המסך עם מקדחה ביתית פשוטה ב5 שניות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...