Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמו שכבר אמרתי - לא מעוניינים לקנות עכבר אחר.

 

הגעתי הביתה, מצאתי שאריות של כמה מגנטים. כמה דקות עם דרמל, סופר גלו, דבק דו"צ 3M VHB והפרוייקט בוצע בהצלחה!

מחזיק סבבה ולא נראה שיש השפעה של המגנט על המחשב (כונן SSD הוא לא מגנטי).

 

68a4cc5ec1d41475304c8089e9ce9935.jpg173925d0dd115e3a2a5fd05c35d3d931.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי שבועיים אצל הבטא טסטר שלי, נדרש שיפור בדיזיין. בגלל שהחיבור היה נקודתי יחסית, בזמן הליכה העכבר קיבל טלטול סביב הציר ולפעמים נפל.

בגירסה החדשה שמתי שתי נקודות חיבור עם רווח ביניהן ככה שאין אפשרות סבסוב. הוספתי גם תמיכה בקצה הקדמי כדי שלא יהיה הבדל גובה בין החלק הקדמי לאחורי.

 

f6f59f8c8903e74052e46f159b026600.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שמע לא יודע אם כבר אמרו את זה פה אבל כמעט כל לפטופ באינטל מאובזר במגנט עגול קטן ועליו מתלבש עכבר עם שקע מגנטי

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

לא יודע על מה אתה מדבר.. יש לך תמונה של הפלא הזה ? כי אני לא נתקלתי בו ולא אף אחד שעובד איתי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

~

בזמנו פתרתי בעיה דומה עם גומיית כושר שהתלבשה על המחשב, והייתה רחבה מספיק כדי להחזיק יפה את העכבר. קנינו סטוק בהרבה צבעים, מה שגם עזר לכל אחד לזהות את המחשב שלו בישיבות:

 

http://www.ebay.com/itm/Cotton-Women-Men-Sport-Sweat-Sweatband-Headband-Yoga-Gym-Stretch-Head-Band-Hair/301931084889?

 

http://www.ebay.com/itm/Women-Yoga-Sports-Wash-Face-Makeup-Towel-Sweatband-Headband-Elastic-Hair-Band-/221944342226

פורסם
לא יודע על מה אתה מדבר.. יש לך תמונה של הפלא הזה ? כי אני לא נתקלתי בו ולא אף אחד שעובד איתי.

בדרך כלל הלפטופים האלה מסתובבים בחדר הנקי ומתחת, שם אסור לצלם. אבל אבדוק מחר אם למישהו במשרד יש ואצלם לך.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

שמע.. מעבר לעובדה שזה מאד לא אסתטי בעיניי בלשון המעטה..איך זה עובד ברמה הפרקטית ? מותח את הגומיה על המסך ?

אז איך זה לא מפריע למסך להסגר כמו שצריך?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יש אפליקציות שמאפשרות להשתמש בסלולרי כעכבר.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
שמע.. מעבר לעובדה שזה מאד לא אסתטי בעיניי בלשון המעטה.. איך זה עובד ברמה הפרקטית ? מותח את הגומיה על המסך ?

אז איך זה לא מפריע למסך להסגר כמו שצריך?

אסתטיקה זה באמת עניין של טעם.

 

ברמה הפרקטית - הגומיה נמצאת בשימוש רק כשהמחשב בתנועה, כלומר סגור. היא מולבשת עליו כמו בתמונה, רק שבמציאות זה כמובן יושב צמוד:

image.png

 

ברגע שהמחשב סגור והגומיה מולבשת, מרימים אותה קצת ומחליקים את העכבר מתחתיה. היא מספיק אלסטית ורחבה כדי להחזיקו במקום. כשמגיעים לחדר הישיבות או לשולחן העבודה - העכבר יוצא, הגומיה יורדת והמחשב נפתח.

 

מקווה שעכשיו ברור יותר.

פורסם

תודה על ההסבר.. נשמע גם לא אסתטי וגם לא נוח בכלל. פותחים וסוגרים את הלפטופ כל הזמן, גם בהליכה לפעמים.. זה ממש לא פתרון מוצלח בעיניי, אבל אם זה עבד לך טוב אז סבבה :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
פותחים וסוגרים את הלפטופ כל הזמן, גם בהליכה לפעמים...

כנראה שיש לכם מסדרונות מאד ארוכים. :roll:

 

לא יודע עד כמה זה רעיון טוב להצמיד מגנטים חזקים למסך ולרכיבים אלקטרוניים. הייתי מנסה לאלתר משהו עם וולקרו דביק.

פורסם

אכן ארוכים ביותר :)

המגנטים קטנים וחזקים רק במרחק מאד קטן, לא מזיקים לכלום.

 

לגבי המגנטים בדיסק קשיח - אני צריך מגנט בעובי של 0.5 ממ, אני מניח שהם לא כאלה דקים..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...