Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי המגנטים בדיסק קשיח - אני צריך מגנט בעובי של 0.5 ממ, אני מניח שהם לא כאלה דקים..

הם בעובי של כ-2 מ"מ, אבל חזקים מספיק להיות מודבקים מהצד הפנימי של דופן העכבר, בצורה סמוייה ואסטטית יותר.

:turn-l:
פורסם

5837e196bc965b23e53c93483c66791e.jpg בנתיים צילמתי לך את הפתרון הזה שיש גם לחלק מהמהנדסים. לא מגנטי אבל שוב יש מלא עם מגנט.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם

תודה! מצאתי את העכבר שבא עם החיבור הזה :

 

https://www.amazon.com/Genius-Traveler-9000-Notebook-Blue/dp/B0087H436A/ref=sr_1_fkmr1_1?ie=UTF8&qid=1478677799&sr=8-1-fkmr1&keywords=Genius+Micro+Traveler+9000+R

 

זה מעולה רק שאני עדיין רוצה פתרון עבור העכבר שמנפיקים פה לכולם, ולא שכולם יצטרכו לקנות עכבר חדש.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הגיעו המגנטים הקטנים אז הייתי חייב לבדוק..5 על 0.5 ממ. קצת דקים מדי אז שמתי שניים עם דבק ביניהם.

רביעיה במקום הפדים המקוריים של העכבר ועוד רביעייה על המשטח (לצורך הניסוי הדבקתי על חתיכת קרטון). מאד אלגנטי, מחזיק טוב אבל העכבר לא נעים לשימוש על השולחן ישירות, יש רעש של חיכוך. ניסיתי למרוח שכבה דקה של סופר גלו על הפדים המגנטיים, לא השתפר ממש.

הפתרון נפסל :)

0d1c1f99d16820075de8817cbc492c7c.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מה שאתה יכול לעשות זה להזמין תחתיות סיליקון מאיביי (עולה גרושים) שפשוט עבים יותר, וזה יסדר לך את העניין.

יש לי במקרה סט שמתאים לעכבר G9x של לוג'יטק בבית, לא בשימוש, אתה מוזמן לקחת אותו אם בא לך ולראות איך זה עובד.

פורסם

איך זה ייסדר לי את העניין ? כל דבר שאני אשים בין המגנטים לשולחן ייפגע משמעותית בכושר ההצמדה.

יש לי את הפדים סיליקון המקוריים שהורדתי מהעכבר, ניסיתי להניח אותם בין המגנטים - זה חלש מדי והעכבר נופל בקלות..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אה אתה מתכוון לשים פדים ליד המגנטים? עקרונית זה אפשרי אבל אני צריך עובי מאד מדוייק. בצד של הלפטופ יש מגנטים בעובי 1 ממ ועל העכבר זה יוצא בערך 0.8 כי יש שקע קטן. אז זה צריך להיות בין 1 ל1.8 ממ.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

~

יש מהנדס מכניקה במשרד, או שכולם חנונים של מחשבים?

 

נראה שאפשר לעצב פה די בקלות תושבת ותותב (חלק אחד על המחשב וחלק שני על העכבר) ולעשות הדפסה תלת-מימדית. עם כ"כ מעט חומר זה לא יעלה הרבה, במיוחד אם תכניסו הזמנה של כמה עשרות.

פורסם

איך בקלות? התושבת צריכה להיות שקועה מתחת למישור התחתון של העכבר אחרת היא תפריע.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

על העכבר תדביק לוחית פח כמו שיש למתקן המגנטי של הסלולארים אך שהרגליים הפלסטיות של העכבר יבלטו ממנו

על הלפטופ את המגנט.

 

בקיצור, אותו רעיון כמו העיגול המגנטי שמחזיק טלפון סלולרי ברכב.

איך לא חשבתם על זה עד עכשיו

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

חשבנו על זה כבר. הבעיה שהבליטה של הרגליים היא מאד קטנה, פחות מ0.5 מ"מ. כל לוחית שניסיתי בולטת יותר מזה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הפוך גוטה הפוך.

 

אתה מחפש שהרגלים של העכבר יגעו במחשב. זה הבעיה שלך.

אתה צריך שהמגנט של המחשב יגע בעכבר.

 

* חלק 1

תדביק לתחתית העכבר לוח מתכת (גדול / קטן) רק שיהיה מספיק חזק. ותדאג שהגומיות של העכבר יהיו עבות יותר ממנו והוא (לוחית המתכת) לא תפריע לעבודת העכבר על השולחן.

*חלק 2

תדביר למחשב את הצד השני של לוחית המתכת עם דבק עבה (כמו דו צדדי עם ספוג)

זה יתן ללוחית שלך מרחק מספיק כדי להגיע למרכז העכבר ולהצמד ללוחית השניה, ומבלי לתת לרגליות של העכבר להפריע לך.

 

בהצלחה

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...