Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משעשע שהבאתם שני לינקים לאותו מוצר בו זמנית :)

זה פתרון של להצמיד נרתיק בגודל של עכבר באופן קבוע ללפטופ, שזה לא לגמרי מה שרציתי, אבל אם לא נצליח למצוא פתרון יותר אלגנטי נלך על זה.

אייל המגנטים שאני מצאתי אפילו יותר קטנים ודקים :

 

https://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-Best-Promotion-50-PCS-Small-Neodymium-Disk-Magnets-Rare-Earth-5mm-Dia-x-0/32466128508.html?spm=2114.01010208.3.27.74Z6Bt&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10065_117_10068_114_115_10069_113_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10037_10054_10033_10059_10032_10078_10079_10077_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_1&btsid=8a0675ad-2e36-49c8-83a9-fa1065b88ab3&aff_platform=aaf&sk=VnYZvQVf%3A&cpt=1476964098572&dp=124234f391ea259a1d41a2d0db32f000&af=240682&cv=47843&afref=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fshowthread.php%3F614750-%25D7%25A1%25D7%2599%25D7%25A2%25D7%2595%25D7%25A8-%25D7%259E%25D7%2595%25D7%2597%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%25A4%25D7%2598%25D7%25A0%25D7%2598-%25D7%259C%25D7%2594%25D7%25A6%25D7%259E%25D7%2593-%25D7%25A2%25D7%259B%25D7%2591%25D7%25A8-%25D7%259C%25D7%259C%25D7%25A4%25D7%2598%25D7%2595%25D7%25A4&aff_trace_key=4bc5473cf223422cafa9c1032e451ab4-1476964098572-05621-VnYZvQVf

 

אם זה יהיה מספיק חזק זה פתרון מעולה (אני לא צריך פלאחים, אפשר להדביק מגנטים גם בצד של הלפטופ וגם בצד של העכבר בקוטביות מתאימה ולהגדיל את כוח ההצמדה בצורה הזאת).

אם זה לא יחזיק אני אלך על הפתרון של להכנס בתוך התא של הסוללה עם תושבת יותר בולטת ומגנט (הבליטה תיתן את הכוח הדרוש להתנגדות צידית והמגנט בפנים יחזיק רק כוח אנכי).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אתה חושב על זה הפוך... למה לחפש מקום לחבר מגנט לעכבר כשאפשר לחבר את המגנט ללפטופ ולעכבר רק להדביק דיסקת מתכת דקה. תחשוב על כל מחזיקי הטלפונים המגנטיים לרכב - הרי אף אחד לא מצמיד שם את המגנט לטלפון. אתה מדביק דיסקית מתכת דקיקה לטלפון והמגנט הוא חלק מהתושבת.

פורסם
אם אתה יכול צלם את ה PCB של העכבר ,אני חושב שיש מספיק מקום בתוך ה-housing.

 

מעדיף לא לפרק את העכבר, וגם העובי של הפלסטיק יחליש את הכוח של המגנט משמעותית.

 

אתה חושב על זה הפוך... למה לחפש מקום לחבר מגנט לעכבר כשאפשר לחבר את המגנט ללפטופ ולעכבר רק להדביק דיסקת מתכת דקה. תחשוב על כל מחזיקי הטלפונים המגנטיים לרכב - הרי אף אחד לא מצמיד שם את המגנט לטלפון. אתה מדביק דיסקית מתכת דקיקה לטלפון והמגנט הוא חלק מהתושבת.

 

יש מצב שאתה צודק, אבל אין לי הרבה מרווח בין פני השטח של העכבר ל-4 פדים בפינות (משהו כמו 0.2 מ"מ), כל פחית שאני אדביק שם תהיה בולטת יותר מהפדים. לכן חשבתי ליצור גומחה בפלסטיק של המכסה, ומבחינת יחס של שטח לכוח הצמדה, עדיף שני מגנטים מאשר מגנט וברזל, אז עדיף לי לשים שם מגנט כבר.

 

תנסה אולי לדבר עם המוכר פה:

http://www.ebay.com/itm/Logitech-V550-Nano-Wireless-Laser-Mouse-Notebook-/282130369646?hash=item41b047cc6e:g:wbEAAOSw7XZXgJ-6

 

שיוזיל את עלות המשלוח

 

לא מעוניין להחליף את העכבר, וזה גם עכבר אחד משומש, אני מחפש פתרון ליותר מאדם אחד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שים את העכבר בכיס.

 

אם אתה מתעקש לחבר ללפטוף תדביק גרב בתחתית המחשב ודחוף לשם את העכבר. עוד אופציה זה תושבת קשיחה שמתחברת ל usb או ליציאה אחרת ל המחשב ועליה תניח את העכבר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עכבר חוטי, ולהצמיד אותו עם מנעול קנסינגטון, שלא ייאבד

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...