Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה שלה גירדה איזה רכב בחנייה כשיצאה ברוורס.

התוצאה ליפניכם בקובץ המצורף.

 

כשאני מרים מעט את הקילוף אני רואה את הצבע הכסוף של הטמבון.

השאלה שלי היא איך הכי יעיל לתקן את הדבר הזה?

WhatsApp Image 2016-10-04 at 05.59.26.jpg

פורסם

עם אותה הבעיה באותו רכב.

 

*תיקון יעלה 700ש"ח ללא מע"מ כי צריך לצבוע את כל הטמבון עוד פעם.

*פגוש חדש עם התקנה וצביעה 1900ש"ח בלי מע"מ.

*פגוש משומש יעלה 700ש"ח רק הפגוש.

*תחליפי לא קיים.

 

עכשיו אם תתקן את הפגוש כל פגיעה בחניה יפוצץ את חומר המילויי עוד פעם.

פגוש חדש צריך להתכופף פנימה בלי פגיעה ורק תצטרך לעשות צבע.

 

יש עוד אופציה, יש מוסך בתל אביב שמשפץ פגושים עם חומר פלסטיק.

ממש מלחים את הפגוש וצובע אותו, כך שיוצא פגוש חדש ובלי חומר מילויי זבל.

העלות היא 1000ש"ח כולל הכל.

זה רק אם הפגוש עדיין מחובר עם קליפסים ולא ברגים.

כי אם שיפצו אותו פעם אז יכול להיות שחיברו אותו עם ברגים.

 

אישית אני ממליץ לא לגעת.

אוטו זול ולא שווה לתקן כל שריטה.

תחכה עד שתחטוף עוד מכות או שמישהו יכנס בך ואז תתקן.

×
×
  • תוכן חדש...