Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקוגה המחודש הוצג בגרסתו לשוק האמריקאי בנובמבר 2015 ובגרסתו לשוק האירופאי (לא שיש הבדלים משמעותיים) בפברואר 2016. באירופה, הקוגה המחודש עדיין לא נמכר (אולי רק בגרמניה ניתן להזמין כבר).

פורסם
וואו הקוגה החדשה נראית הרבה יותר טוב מהקודמת

 

אז שווה לחכות? כי היום מציעים את הקוגה במחיר לא רע של כ- 145,000 ש"ח.

פורסם (נערך)

אני הייתי מחכה לקוגה החדשה, בעניי כשתגיע מחירה בטוח לא יהיה משמעותית יותר גבוה מ-145K-150K אם בכלל.

היבואן מתקשה מאוד למכור פורדים לאחרונה.

 

אם זאת תהיה מוכן נפשית לאפשרות שאולי היא לא תגיע בכלל כמו דוגמאת הפורד מונדאו.

והיבואן ימשיך למכור CX5 בכל הכוח והולך להם מצויין איתה כך שיש מצב שיעדכנו לה קצת את המפרט כפי שקרה לאחרונה עם המזדה 3 וישכחו מהקוגה..גם זאת אפשרות. אני אישית מקווה שלא תעלם הקוגה.

עריכה אחרונה על ידי $DRAGSTER$

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
וואו הקוגה החדשה נראית הרבה יותר טוב מהקודמת

 

על טעם ועל ריח... אני חושב ההיפך.

מתיחת הפנים נראית כמו SUV שמתיימר בכח להיות F-350.

פורסם

הקוגה הנוכחי אחלה אוטו. מאוד נוח. מחיר אטרקטיבי. 2 ספויילרים שבגללם לא לקחתי אותו: מושב אחורי צר יחסית ולא מתאים ל 3 מושבי ילדים.

מרגיש כמו קבינה של פוקוס 2011.

 

פרט לכך ממש אחלה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

גם אני ראיתי את המחיר המעודכן והתחלתי להתעניין.

אני חושב שהרכב הספיצפי הזה היה מתומחר יקר מידי ולכן יש מעט ממנו על הכביש (בערך 700 לפי נתוני משרד הרישוי).

ב-145,000 שח זו אפשרות ממש טובה.

פורסם

הייתי אתמול בסוכנות פורד בתל אביב ואמרו שרק לקראת יולי 2017 אולי תגיע וגם זה לא בטוח, אני גם מאד מתלבט כי המחיר די אטרקטיבי...

פורסם

סביר להניח שהמחיר יהיה אטרקטיבי גם לקראת סוף 2017 כאשר היא תגיע, לא נראה הגיוני שהמחיר יהיה בשמיים עם ההגעה שלה, אלה אם כן השוק הולך להשתנות בצורה דרסטית במהלך 2017.

בסה"כ אם אתה לא זקוק לרכב באופן דחוף, שווה להמתין שנה, מתיחות פנים כאלו ואחרות יהיו גם לרכבים אחרים ושינויים כאלו ואחרים.

 

ברור שאפשר להגיד להמתין שנה וכך יעברו להן 10 שנים, זה ברור לכולם אבל בפרט כאשר ישנם רכבים כאלו ואחרים שממתינים להגעת המחליפים שלהם, כדאי להמתין לפחות את השנה.

פורסם
אני הייתי מחכה לקוגה החדשה, בעניי כשתגיע מחירה בטוח לא יהיה משמעותית יותר גבוה מ-145K-150K אם בכלל.

היבואן מתקשה מאוד למכור פורדים לאחרונה.

 

 

להזכירך, כשהקוגה הגיעה לארץ ( בתקופה שכבר הספורטאג' וה IX35 שלטו בשוק במחירים אטרקטיביים ) המחיר היה 175K . קשה לי להאמין שהמחיר של החדשה יהיה באזור ה 150K...

פורסם

שום סיכוי שהקוגה החדשה (אם בכלל תגיע) תתומחר ב145.

היא תמיד תומחרה יותר מהCX5, ובצדק.

 

היבואן ינסה להרוויח כמה שיותר, ואם במחיר המופקע של המאזדה הוא מוכר בכמויות אין לו שום סיבה לירות לעצמו ברגל ולמכור רכב שנותן יותר בפחות כסף.

תוסיפו לזה את הרצון של המדינה שהמחירון יהיה כמה שיותר גבוה לצורך שווי שימוש בליסינג ותגיעו למשוואה של המחיר הצפוי לרכב כזה.

 

שימו לב שהקרוסאוברים הזולים הם בעלי מנועים קטנים ו\או מיושנים, וברגע שעולים שנפח המנוע המחיר זהה לעבר ואף יקר יותר.

 

גם הפיזו 3008 התחילה גבוה ורק כאשר לא הייתה ברירה המחיר ירד.

בקוגה זה לקח הרבה יותר זמן, ובעצם עד המבצע הנוכחי המחיר היה בשמיים וזו הסיבה שלא רואים אותם על הכביש.

 

התקווה היחידה היא שסיאט יתמחרו אגרסיבי את המחירון הרשמי את האטקה ויסכימו למכור במחיר טוב מאוד לליסינג כדי למשוך שוב את השוק כלפי מטה.

×
×
  • תוכן חדש...