Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים,

 

זה לא היה אחד ה-מפגשים.

 

זה היה ה-מפגש! ב"ה" הידיעה!!!

 

ב21:00 כבר הספקתי לספור 82 רכבים, בסוף הארוע היו שם עוד הרבה רכבים שלא הכרתי.

אנשים חנו על המשאבות דלק! :-P

 

אני מעריך שמספר הרכבים במפגש הזה בקלות הגיע למעלה מ100 רכבים.

 

אני רוצה לאמר תודה ענקית ל:

 

עומריקו1 - על שהרים את הכפפה והצית את האש בשדה הקוצים.

 

סדנאת ART SOUND - דודו הבעלים, דוד הבכיר ושאר הצוות - על נתינת בית למפגש, על הקרבת יום עבודה ועל ההתארגנות - האוכל והשתיה, סידור הסדנא (הרימו שם קיר סאב וופרים) ויותר מהכל על הנכונות לקדם את התחום על הפרסים, על המבצעים ועל האווירה הטובה שהם יצרו.

 

AUDIO SYSTEM - דרור - על העזרה הנוספת בהכנת הסדנא ומתחם האירוע שכלל עמדות גזיבו לתחרות הSPL, השמשת שלושה מסכי תצוגה, פרסים לזוכים בתחרות, הדגמת FULL DA ועוד ועוד.

 

NIPPON אירופה ישראל - על הבאת מוצרי בידוד, מוצרים חדשים מבית NIPPON, רכב הדגמה, פרסים מרובים ועוד ועוד.

 

תודה ע-נ-ק-ית!!! לחברי הפורום דיוויד ועדן על הרמת תחרות SPL שהיתה לדוגמא ומופת לתחום תחרות אשר נערכה למעלה משעתיים עד אשר אחרוני המשתתפים סיימו למדוד את רכביהם.

 

ראינו שם גם יבואנים נוספים - מוצרים מבית ETON וAD המשובחים, מצבר וסע אשר מביאים לארץ את מותג MUTLU

 

היה גם ביקור של יוסי אלפיין, ג'וניור, גיורא ועוד אנשים מובילים בתחום.

 

אבל יותר מכל - אנו רוצים לאמר תודה לכם - לכל חברי הפורום אשר הגיעו לשם - מהצפון, מהדרום - אנשים עמדו בכבישים למעלה משלוש שעות! הישאם מHQAUDIO למשל ששמחתי לראותו.

לכל הכמעט מאתיים אנשים שראיתי עוברים ושבים ומתרוצצים מרכב אל רכב.

 

ראינו שם רכבים יפים ומעניינים - רכבים משופרים, רכבי אספנות (קורבט לבנה למשל), רכבים מושקעים.

 

שמענו מערכות SQ מרהיבות -

 

אני התלהבתי במיוחד מהמערכות של סרגיי BOO אשר זכה בפרס בהגרלת הפרסים.

ומהמערכת של גיא "שרקול" עם המרצדס הלבנה.

 

בוצעו כווני מערכות (לפחות אני כוונתי אחת או שתיים) בסיסיות, האזנות, שימוש באזניות מטווחים (מסכן עדן) :-P ועוד ועוד ועוד

 

היו שם רכישות, לא מעט רכישות! היו שם רכישות קטנות והיו שם גם רכישות גדולות (מאוד).

 

היה ערב של קביעת רף מבחינתי, משהו בלתי נשכח - לרגע חשבתי שאני רואה מפגש מקומי של מדינה קטנה בארה"ב.

 

כרגע אני לא יכול להעלות תמונות אבל אכין את התמונות שצילמתי ואת הסרטונים וגם צוות ארט סאונד במהלך שבוע הבא יעלו לכאן תמונות אשר צולמו על ידם - היה צלם באירוע! וגם ינתן קישור לעמוד הפייס שלהם.

 

ערב מדהים ובלתי נשכח - והמטרה של ארט סאונד היא להפוך את עצמם לבית למפגשים האלו כל תקופה מסויימת.

 

אנחנו כבר מתכננים את הדבר הבא, משהו על אש קצת יותר קטנה אבל גם - משהו שאתם תאהבו.

 

להתראות! :wink:

 

אדי

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוקר טוב,

אציין שאני פעם ראשונה נוכח במפגש כזה,

נהננתי מאוד! אווירה טובה, יחס מעולה מצד art sound.

המון תודה למארגנים!

מתן.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

פורסם (נערך)

קודם כל,

 

תודה לאדי שלקח על עצמו לארגון ולנהל את כל האירוע הזה - אחד מחברי הפורום הכי מסורים לתחום הזה של מערכות לרכב!

תודה לצוות ART SOUND שסיפקו לנו את האירוח וכיבוד. וכמובן שגם את המצבעים המטורפים!

ותודה לכל שאר היבואנים, מתחרים וחברי פורום שהגיעו לצפות ולהתרשם!

 

תוצאות תחרות הSPL

 

סאב בודד:

 

 

  1. עדן עם סאב 15" - 146.3 דציבל ב40 הרץ - מקום ראשון
  2. הישאם עם סאב 12" - 143.3 דציבל ב55 הרץ
  3. אודי עם סאב 15" - 140.7 דציבל ב42 הרץ
  4. איתי עם סאב 15" - 139.7 דציבל ב52 הרץ
  5. איליה עם סאב 12" - 137.7 דציבל ב47 הרץ
  6. אלירן עם סאב 12" - 135.5 דציבל ב52 הרץ
  7. אסף עם סאב 12" - 131.9 דציבל ב65 הרץ

 

ואמנם לא השתתף בתחרות, אבל דודו מבעלי ART SOUND הוציא 141.5 דציבל ב 49 הרץ

 

 

 

סאבים כפולים ומעלה:

 

 

  1. אביב עם זוג סאבים 15" - 150.9 דציבל ב39 הרץ - מקום ראשון
  2. סהר עם זוג סאבים 15" - 146.2 דציבל ב41 הרץ
  3. אריק עם זוג סאבים 15" - 146.2 דציבל ב47 הרץ
  4. דניאל עם זוג סאבים 12״ - 131.3 דציבל ב36 הרץ (לא נמדד במלואו עקב תקלה טכנית ברכב)
  5. גיא עם זוג סאבים 8" - 131.2 דציבל ב 44 הרץ

 

חברים - הוצאתם תוצאות מכובדות מאוד!! שאפו לכל אחד ואחד שנרשם, הגיע והשתתף!!

עריכה אחרונה על ידי ReZ0

פורסם

מהתמונות הבודדות שלקחתי מהארוע (אחרי זה כבר לא היה ממש זמן לנשום או לחשוב)

 

דוגמן הבית - דיוויד - בפודיום המדידות של תחרות הSPL - לעיניכם הרואות חלק מהתואצות.

חלק מהרכבים שהיו שם, רכבים שחונים במשאבות דלק מרוב שלא היה כבר איפה להחנות.

המסה האדירה של הציוד שהיה על רצפת הסדנא באותו ערב וגם קצת ETON וAD

המון מוראל, המון הרץ, המון אודיוסון ומאסיב אודיו, קיטים של נורות, עדשות, LEDים וכך הלאה

 

והכי חשוב הרבה מאוד אנשים ואווירה נהדרת באוויר.

 

שלוש תמונות ועוד מעט כל השאר.

3.jpg

2.jpg

1.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שאר התמונות לאחר הקטנה.

9.jpg

8 (2).jpg

7 (2).jpg

6.jpg

5.jpg

4.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

וגם שני הסרטונים שצילמתי

 

 

כמו שרואים - אנשים עם הרכבים שלהם צמוד לשורת חניות של הסדנה, בצד השני של התחנה, בתוך התחנה, מעבר לכביש בתחנה ומעברו השני של הכביש ומכל הצדדים וגם כל החלק האחורי של התחנה מלא ברכבים, אפשר לראות את זה אפילו בסרטון שלקחתי מהרכב של סרגיי.

 

[video=youtube;x-F4QwgGoHA]

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מפגש גדול בהחלט, אווירה מצוינת, הרבה אנשים ורכבים, מוזיקה, אוכל, והרבה כיף.

 

תודה ענקית למארגנים ולכל האנשים שהשתתפו בהוצאת המפגש לפועל והפעילות שכלל.

שמחתי מאד לראות ולפגוש חברים וותיקים, אנשי מפתח משני התחומים. ולהכיר אנשים חדשים.

היה ערב מהנה שלא ישכח, כן ירבו...

 

בברכה-הישאם

HQ AUDIO

 

 

DSCN8054.jpgDSCN8057.jpgDSCN8059.jpgDSCN8060.jpgDSCN8062.jpgDSCN8063.jpgDSCN8065.jpgDSCN8067.jpgDSCN8068.jpgDSCN8070.jpgDSCN8072.jpgDSCN8078.jpgDSCN8079.jpgDSCN8080.jpgDSCN8082.jpg

פורסם

דרך אגב ביקשנו מחומוס קלבוני להיות פתוחים לערב האירוע - יצאו פיתה. (היו יכולים לעשות משכורת של חודש בערב אחד).

 

הישאם תמונות נהדרות! כולם מוזמנים להעלות את התמונות וההסרטות שלהם - ארט סאונד יתפנו לכך אחרי שהם יתאוששו :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היה מפגש טוב החזיר אותי לימים טובים במפגשים.חבל שלא יצא לי להגיע עם הרכב שלי להשמיע, הייתי גמור מעייפות לא חשבתי שהגיע בכלל.מקווה במפגש הבא.

HU:Grunding GX3800 ,Amp Speakers :Ausidon.Vrx 4.300 SUB:Hertz es 300 old MidBass:Carwales CL6.5 3L MidRange:Carwales CL 3  Tweeter:  Carwales CL1+RIbbon amt

פורסם

היה מפגש ממש טוב, נהניתי מאוד להכיר ולשמוע ולראות דברים חדשים, כל הכבוד לכל מי שהוציא את האירוע הזה לפועל !

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

פורסם

נראה שהיה מעניין וכל הכבוד שהרימו את הכפפה וקיימו מפגש.

פעם הבאה ארצה להגיע. מצד שני אני מפחד לצאת משם עם הוצאה גדולה ורצון לשדרג. :lol:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היה אחלה, לאחר המון זמן שנעדרתי ממפגשים, היה נחמד לבוא ולראות את כולם שוב.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

היה מפגש מדהים ומאוד נהנתי, מחכה למפגש ארצי נוסף בצפון!

 

היה נחמד להיפגש עם אנשים מחוץ לכותלי הפורום.

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

הייתי בהתחלה. רכשתי בלא מעט שקלים. אדי אשם בכך :roll::shock::wink:

 

לאחר שתותקן הרכישה מקווה שהיא תצדיק את ההשקעה.

 

בכל מקרה שאפו למארגנים שאפו לארט סאונד- להערכתי מהלך שהצדיק עצמו כלכלית ושני הצדדים נהנים ממנו הקהל וחברי הפורום חובבי האודיו והיזם.

 

ספונסרים אחרים מוזמנים לקחת דוגמא. הם רק ירוויחו.

×
×
  • תוכן חדש...