Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה אירוע !!! אני בטוח שייזכר עוד שנים רבות , נוכחות גדולה של חברי הפורום , אז מה היה באירוע ?

 

תחרות SPL ותחרות SQ שנשאה פרסים למנצחים, אוכל , שתייה , מוזיקה , חברים טובים , מערכות סאונד ורכבים מעניינים , כולם הגיעו לכבוד התחביב המטורף שמשותף לכולנו - אהבה למוזיקה.

היה כיף לפגוש חברים ישנים וחדשים כאחד.

 

 

תודות :

תודה לאדי גכט הידוע בשם הבמה Lanosforce J , אדי יזם ודחף את קיום האירוע , לא הניח לרגע עד שראה את האירוע מתממש לנגד עיניו , אז תודה בשם אודיו סיסטם על ההשקעה , היוזמה , התכנון והמחשבה שבלעדיהם לא היינו זוכים ליהנות ממפגש פורה כל כך.

תודה ל חבריי היקרים דודו ודוד מצוות ארט סאונד שעמלו ללא הפסקה כדי לארח את כולנו , השקיעו המון בהקמת האירוע ודאגו שכולנו נרגיש שם בבית .

תודה לדייוויד על מדידות ה SPL –

ותודה רבה לכל חברי הפורם שהגיעו , היה כייף ומרגש לראות היענות כזאת מצדכם , כן ירבו אירועים כאלו בעתיד.

 

 

ניפגש באירוע הבא !

 

 

 

 

IMG_1467[1].JPGIMG_1468[1].JPG

 

 

 

IMG_5633.jpgIMG_5655.jpgIMG_5657.jpgIMG_5658.jpgIMG_5663.jpgIMG_5669.jpgIMG_5672.jpgIMG_5683.jpgIMG_5688.jpgIMG_5690.jpgIMG_5698.jpgIMG_5705.jpgIMG_5708.jpgIMG_5716.jpg

פורסם

אכן תמונות קשות :-P

 

חידוד קטן - בין באי המפגש היתה הגרלת פרסים שכללה את קהל המפגש ללא קשר לקטגוריה.

לא היתה תחרות SQ אלא היה רק מתחם SQ בחלקה האחורי של התחנה.

 

באו למעלה ממאה אנשים אך רק 24 נרשמו להגרלת הפרסים, אני מניח שחלק לא טרחו לקרוא וחלק לא הגיעו מהפורום - השתדלתי לאמר שם לכולם (כל קבוצת אנשים אקראית) להרשם.

 

היה בהחלט מדהים - תגובת ART SOUND תאחר קצת לבוא - עובדים על נושא טכני שמונע מהם את היכולת להגיב כרגע אז מראש מתנצל על העיקוב בתגובה שלהם.

 

כפי שקראתם מתגובת אודיו סיסטם - אנו נתחיל בקרוב לעבוד על אירוע נוסף, אירוע אשר יותר מיועד לקהילת הSQ אך יחד עם זאת ניתן ללא כל קשר ליישם בו גם SPL.

 

פרטים לדעתי ימסרו בחודשיים הקרובים, יש למה להמתין.

 

להתראות אצל ART SOUND.

 

הזוכים כאמור היו -

 

תחרות הSPL עדן ואביב.

 

הגרלת הפרסים - סרגיי BOO, מוטי ביטון D.M ואיתי סיונוב SAGISHM

 

הפרסים היו סטי קומפוננטים מבית הרץ ומוראל.

 

 

KOOKE - לאחר השלמת ההתקנה ולאחר שעשו לך כוון ראשוני, כפי שאמרתי - אני כאן בשבילך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אכן היה מפגש מעולה.

אדי מאוד שמחתי להכיר אותך.

ותודה לארט סאונד על הבית החם שנתנו.

למרות שהגעתי ממש לא מוכן לSQ למפגש הבא אגיע כמו שצריך.

ניפגש במפגש הבא.

פורסם

 

 

KOOKE - לאחר השלמת ההתקנה ולאחר שעשו לך כוון ראשוני, כפי שאמרתי - אני כאן בשבילך.

 

אדי, בהחלטת מתכוון לקבל את הצעתך ועזרתך הנדיבה.

פורסם (נערך)

מפגש מעולה ומהנה.

מאוד שמחתי להיות שם ולהכיר אנשים נהינתי מכל רגע.

תודה לאדי שאפילו שלא היה לו זמן לנשום מצא את הכמה דקות האלה לשמוע אותי ולעזור לי אז תודה גדולה.

אשמח לעוד מפגשים כאלה.:lol:

לשמחתי לא קרה שום דבר לסאבים או למגבר תקלה תכנית בטרמינל.:shock:

עריכה אחרונה על ידי danikol
שכחתי כמה מילים

lexsus IS250 2007
-audio system
x-330.2
+ audio system
x-80.6
+steg
st650cx4
+steg
sq30x4
+audio system
165 phase evox2
+audio system
165 dust evox2
+audio system
m 12 br
+steg dsp
6
to
8

פורסם

אדי אני מודה באשמה שמרוב התלהבות מהמערכות ומהאווירה המחשמלת שהייתה שמה שכחתי להירשם ולרשום גם את החברים שבאו איתי.

בהחלט אני מחכה למפגש הבא מקווה שתהיה עוד הרמת כפפה בסדר גודל כזה ( בתקווה שזה בצפון הפעם )

Amp1: Crescendo 2000.4 Amp2: Zapco ST-2X Mono: Soundqubed 7k DSP: Steg 6TO8 HU:Pioneer X8750BT

Tweeters: Crescendo STS-1 Midbass: Crescendo PWX8 X2

Subwoofer: FI Team4 15" @0.5ohm ALT: JS Alt's 300A

פורסם

תודה רבה על כל הפרגון היה לנו פשוט ערב מדהים.

אנחנו עדיין מתאוששים מהערב אבל מבטיחים לקיים את המפגש הבא בקרוב(חודשיים בערך) !!!!

 

ועוד טעימה קטנה מהמבצעים שלנו...

מולטימדיה במקום 1699 ש"ח רק 699 ש"ח!

סאב וופר של מורל 8 אניץ או 12 אניץ (רק אלמנט)

במקום 599 רק 349!!!!!!

*המלאי מוגבל ל20 יחידות

ציוד קצה לדוגמא

פנלים לכל סוגי הרכבים

מנחתים

קבלים

כבלים

תאורה ועוד עד 50% הנחה!!!!!!

פורסם

ארט סאונד - דודו, דוד

 

העתקתי את ההודעה האחרונה שלכם לשרשור הפרסומי - שרשור ההיכרות שלכם.

 

תודה רבה על הארוע המדהים, לכל הדעות זה היה המפגש הגדול בכל הזמנים בתולדות אודיו לרכב בארץ ישראל!

 

אשמח כאשר תצליחו סוף סוף להעביר את החומרים המצולמים - להעלות חלק מהם לכאן לשרשור הזה אשר עתה אסיר מהדביק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...