Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה נוספת לחברים שפה,

האם ניתן להחליף את האיתורן בקודן? האם יש אלטרנטיבה זולה יותר ומקובלת על כל חברות הביטוח?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שאלה נוספת לחברים שפה,

האם ניתן להחליף את האיתורן בקודן? האם יש אלטרנטיבה זולה יותר ומקובלת על כל חברות הביטוח?

לפני שמה כמה אנשים אמרו לי, לא חייב איתורן, יש חברות שלוקחים יותר כסף ולא מחייבים לך לשים כלום.

מכיר חבר אם לאון FR 3 דלתות שאמרו לו שלא חייב איתורן בכלל...

אבל כאשר אתה שם איתורן מגיע כבר עם קודן (95% בטוח שזה ככה)

שמים לך 2 דברים, קודן וכספת כלשהי איפשהו ברכב וזה הדבר הכי פשוט, ברגע שמנתקים את המחשב של הרכב מתקשרים עליך וגם אם קיבלו התרעה של מכה רציני. וזהו. אם שוברים לך חלון, לא רואים את זה. ככה זה באיתורן הכי פשוט, יש יותר יקרים אם הרבה יותר דבברים. אתה יכול לראות את הרכב שלך כל שניה בפלאפון והם מתקשרים עליך אם רואים למשל שהדלת פתוחה יותר מידי זמן למשל.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם

עדכון חשוב*

 

היום דיברתי עם נציג המכירות טלפונית, לצורך קידום העסקה, תשלום של 2000 ש"ח שבמהלכו אקבל הזמנה לבדיקה על הטרייד אין.

במהלך השיחה חזרנו על פרטי ההסכם אך לפתע הוא אמר כי בעת חישוב עלות הרכב שלי, הוא טעה (!).

הוא לא חישב נכון את ירידת הערך ובמקום 36,000, נצטרך להתחיל מ34,500.

אמרתי לו שאני לא מוכן לכך, זה לא מקצועי, לא ייצוגי ובטח שלא ראוי מחברה שכזו להתחרט על הנתון, הוא אמר כי ינסה לעזור לי מהצד של הרכב עצמו (הנחה נוספת על הרכב החדש).

אמרתי לו שאני מצפה לצאת באותו סכום, אם נסגור על טרייד ב34,500, אז אני מצפה להנחה של 1,500 ש"ח נוספים על הרכב, טעויות שכאלה הלקוח לא צריך לספוג.

 

חשוב לי להדגיש כי לא רשמנו את נושא ההצעה לטרייד אין והחישוב היה בעת המפגש, אך הוא מכיר בטעות ויודע כי הוא טעה. אך הנושא אינו כתוב.

 

מה עליי לעשות במצב שכזה? האם לדרוש את פרטי ההסכם הנוכחי? או שבסופו של יום הם יכריחו אותי לוותר? האם על 1500 ש"ח הם באמת יבטלו עסקה?

פורסם

תלוי כמה איש המכירות לחוץ וכמה אתה לחוץ והאם החברה עמדה בייעדים שהציבו לה וכו וכו ...

אם בסוף ההפרש שתשלם יהיה אותו הפרש כמו שסוכם מלכתחילה אז שייקרא לזה איך שהוא רוצה.

אופציה נוספת , שיעשה לך הנחה של 1000 ש"ח וייתן לך שובר לטיפול ראשון חינם. שאל אותו.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

היי, מניסיון גרוע (ב2 רכבים) עם גיל קאר ורדיו מילאנו - קח את הרכב ללא התקנות מקומיות.. אם מציעים לך בחינם תגיד שישימו בבגז' ולא יתקינו. העבודה שלהם אליה נחשפתי די מרושלת בלשון המעטה - מתכון לקירקושים וחוטים שנופלים מהטמבון.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם
כמה דברים, בסיאט (לא בימי מכירות שעכשיו זה בין ה14 ל16 לחודש) מביאים דרך כלל מחירון -5%, לא תמיד שווה, לפעמים שווה לנסות למכור בחוץ, תלוי כמה אתה לחוץ על להחליף רכב.

 

לגביי הרכב שהציעו לך, תנסה להוריד להם את הקטע של איתוראן, מתכוון שלא תשלם על זה.

ומעניין אותי מה זה החלק "עכרת נהג לאיביזה"...

כבל כדי להניע + מיכל דלק ב340 ש"ח...

הדלק אני יכול להבין, אבל הכבל??? ועוד כותבים לך כבלי?? כאילו צריך יותר מ1?? (ולא מתכוון ל1 ל+ ו1 ל-)..

 

תחכה לימי מכירות כמו שאמרת, הם אומרים שיביאו מחירון.

 

מביאים מחירון פחות 5 על רכבי צ'מפיון (סיאט סקודה אאודי ו VW), פה מדובר על פיקנטו.

נתנו לו מחיר טוב, הרכב לא יצא מאצלם ושייך למותג אחר לגמרי.

בנוגע לאיתוראן, רק בלאון או באיביזה FR נותנים מתנה או 50 אחוז על זה, באיביזה סטייל שכבר נמצאת בהנחה...כל תוספת עולה כסף.

פורסם
מביאים מחירון פחות 5 על רכבי צ'מפיון (סיאט סקודה אאודי ו VW), פה מדובר על פיקנטו.

נתנו לו מחיר טוב, הרכב לא יצא מאצלם ושייך למותג אחר לגמרי.

בנוגע לאיתוראן, רק בלאון או באיביזה FR נותנים מתנה או 50 אחוז על זה, באיביזה סטייל שכבר נמצאת בהנחה...כל תוספת עולה כסף.

תודה על האינפומציה.

כנראה שהבנתי אותם לא נכון בסמנו

פורסם

שאלה למגיבים, לצורך הביטוח:

אין רכב היום שלא מגיע עם אימובלייזר נכון?

ביררתי מול הביטוח, הם לא רוצים כלום חוץ מאימובלייזר.

פורסם

כן כל הרכבים החדשים מגיעים היום עם אימבולייזר מקורי.

אם מצאת ביטוח בלי מיגון אז מצויין, גם חסכת ממחיר הרכב וגם התעסקויות מיותרות עם מערכת החשמל של הרכב החדש שלך.

פורסם

אני עשיתי בדיוק אותה עסקת טרייד אין, רק על פיקנטו 1.2 2011

 

באמת שאוטו דיל (שעושה את הטרייד איתם) נותנת מחיר טוב יחסית לטרייד אין.

 

לגבי כמה קל למכור פיקנטו - ממש לא. שלי הייתה במצב מדהים, קילומטרז' של שנה פחות ולא הצלחתי למכור בחודש - ואז ויתרתי לטובת הטרייד אין ואכלתי אותה כי עבר כבר חודש וירד המחירון.

 

תנסה לתפוס אותו במילה ושייתן לך את הסכום שדובר. יש פיקנטו כמו זבל בחוץ.

 

לגבי הפיקנטו מול איביזה - אין מה להשוות בכלל.

 

לגבי התקנות מקומיות - מה שאמרו פה סופר נכון. תמנע מהתקנות מקומיות.

פורסם
אני עשיתי בדיוק אותה עסקת טרייד אין, רק על פיקנטו 1.2 2011

 

באמת שאוטו דיל (שעושה את הטרייד איתם) נותנת מחיר טוב יחסית לטרייד אין.

 

לגבי כמה קל למכור פיקנטו - ממש לא. שלי הייתה במצב מדהים, קילומטרז' של שנה פחות ולא הצלחתי למכור בחודש - ואז ויתרתי לטובת הטרייד אין ואכלתי אותה כי עבר כבר חודש וירד המחירון.

 

תנסה לתפוס אותו במילה ושייתן לך את הסכום שדובר. יש פיקנטו כמו זבל בחוץ.

 

לגבי הפיקנטו מול איביזה - אין מה להשוות בכלל.

 

לגבי התקנות מקומיות - מה שאמרו פה סופר נכון. תמנע מהתקנות מקומיות.

 

 

תודה רבה, אקח ברצינות את מה שרשמת.

 

אתמול הייתי בבדיקה מטעם אוטודיל עבור הרכב שלי. אני חייב לציין שזה היה נורא ואיום, 45 דק' שבהם הבוחן בדק כל פיפס קטן ברכב.

לבסוף, הוא הוציא דוח מאוד לא מחמיא, שבו פירט כל בלאי קטן שיש (דברים מכניים), ציין דברים לא נכונים כלל כמו צמיגים יבשים (כאשר החלפתי אותם בMAXIS רק לפני חצי שנה, כשהתעמתתי מולו הוא התחיל לגמגם ואמר "עזוב יצאתי איתך גבר בבדיקה הזו") ולא פסח גם בהערה ש"פנסי הרכב דהויים" (כאשר לפני 4 חודשים עשיתי ליטוש, ולא, הם לא דהויים. ).

 

שלדה נקייה, האוטו בקילומטרז' נמוך ואני חושב שהמכון בדיקה הזה בעל אינטרס, כשדיברתי עם הבחור מסיאט אמר לי "כנראה שתהיה הורדה, השאלה בכמה"

מה עליי לעשות בסיטואציה כזו?

בנוסף, הוא טרם החזיר לי תשובה, אני לא כ"כ ממהר לרדוף אחריו והוא לא נראה כאחד שמתאמץ, הרכב כרגע שמור לי (שילמתי 2000 ש"ח), האם ביום ראשון, לאחר ימי המכירות כשהם ייראו כמה הזמנות ביצעו בפועל וייראו כמה נשאר להם במלאי אוכל להשיג תוצאה טובה יותר מהטרייד אין?

תודה רבה

פורסם

שמע - שילמת, כרגע כביכול הרכב שלך (לשבועיים נכון?)

 

אצלי בבדיקה הוא לא שם לב בכלל שזה מאוטו דיל עד הסוף. הוא חשב שאני באתי לקנות את הפיקנטו.

 

איזה סוכנות זו? ואיזה מכון בדיקה?

 

אגב - ככה בדיקת רכב אמורה להיות. אמורים לבדוק כל פיפס. יכול להיות אבל שהם מקומבנים עם אוטודיל. אצלי נגיד הוא רשם בין היתר שהריפודים מלוכלכים. שזו באמת מחלה בכמה פיקנטו שראיתי - שיש מעין כתמי שמש כאלה. צמיגים יבשים, לבדוק בלמים וכו' (אבל שום דבר מכני רציני). אגב איך פנסים דהויים? היה לי את הפיקנטו 5 וחצי שנים והפנסים לא דהו בכלל.

 

בסופו של דבר אצלי לא הורידו הרבה ממה שהציעו. גם ככה הם מציעים יותר נמוך מהמחירון כי הם לוקחים בחשבון את התיקוני חארטה שהם עושים.

 

הכי חשוב באמת שאל תרדוף אחריו. יש מספיק מלאי (בייחוד מה שאתה מבקש שזה לא צבע מיוחד) ואל תהיה לחוץ על הרכב. אני הכי מבין את ההרגשה, כי הייתי שם ואני יודע שאתה כבר בתהליך והכי בא לך כבר להחליף ולקבל את החדש.

 

אגב - למה אתה לא מסתכל יד שניה? אני זוכר שראיתי כמה סיאטים למכירה עם קילומטרז' ממש נמוך (או אנשים שלא אהבו את הרכב או כאלה שהחליטו לקחת ליסינג).

 

הם כבר סופגים בשבילך את הירידת ערך ואתה מקבל רכב כמעט חדש.

 

המנוע ליטר קיים כבר מ 2015 ואם יש לך את הכסף ואתה לא צריך מימון זו עסקה יותר משלמת מחדש לדעתי.

פורסם

אני רכשתי את האיביזה 1.0 בנובמבר שנה שעברה, באמת שאין הרגשה מהם שהם רוצים "לסגור את העסקה", לא ניתן להוציא כלום, בדקתי גם מול כאלו שרכשו לפני, לדעתי זו הסופר מיני הכי VALUE FOR MONEY...

אחותי רכשה לפני כחודשיים ניסאן מיקרה עם ימבה תוספות ובמחיר נמוך משמעותית מהמחירון...

פורסם
שמע - שילמת, כרגע כביכול הרכב שלך (לשבועיים נכון?)

 

אצלי בבדיקה הוא לא שם לב בכלל שזה מאוטו דיל עד הסוף. הוא חשב שאני באתי לקנות את הפיקנטו.

 

איזה סוכנות זו? ואיזה מכון בדיקה?

 

אגב - ככה בדיקת רכב אמורה להיות. אמורים לבדוק כל פיפס. יכול להיות אבל שהם מקומבנים עם אוטודיל. אצלי נגיד הוא רשם בין היתר שהריפודים מלוכלכים. שזו באמת מחלה בכמה פיקנטו שראיתי - שיש מעין כתמי שמש כאלה. צמיגים יבשים, לבדוק בלמים וכו' (אבל שום דבר מכני רציני). אגב איך פנסים דהויים? היה לי את הפיקנטו 5 וחצי שנים והפנסים לא דהו בכלל.

 

בסופו של דבר אצלי לא הורידו הרבה ממה שהציעו. גם ככה הם מציעים יותר נמוך מהמחירון כי הם לוקחים בחשבון את התיקוני חארטה שהם עושים.

 

הכי חשוב באמת שאל תרדוף אחריו. יש מספיק מלאי (בייחוד מה שאתה מבקש שזה לא צבע מיוחד) ואל תהיה לחוץ על הרכב. אני הכי מבין את ההרגשה, כי הייתי שם ואני יודע שאתה כבר בתהליך והכי בא לך כבר להחליף ולקבל את החדש.

 

אגב - למה אתה לא מסתכל יד שניה? אני זוכר שראיתי כמה סיאטים למכירה עם קילומטרז' ממש נמוך (או אנשים שלא אהבו את הרכב או כאלה שהחליטו לקחת ליסינג).

 

הם כבר סופגים בשבילך את הירידת ערך ואתה מקבל רכב כמעט חדש.

 

המנוע ליטר קיים כבר מ 2015 ואם יש לך את הכסף ואתה לא צריך מימון זו עסקה יותר משלמת מחדש לדעתי.

 

 

הרכב שמור ל30 יום החל מה11/9. ז"א שרק ב11/10 הסיפור הזה מתמסמס.

אני מנסה בעקרון לגבש לעצמי שיטה שבא הסיכויים יהיו הכי טובים עבורי.

כרגע נגמרו ימי המכירות (היום), יום ראשון אני מעריך שהם יתחילו לחשב ולראות כמה הזמינו וכמה נשאר עודף , האם זו לא ההזדמנות להלחם על הטרייד אין?

 

אני גם יודע שמה שהבחור בבדיקה רשם לא שווה כלום. הרי ברור לי שאוטודיל בכלל לא יטרחו לתקן אפילו לא פיפס מכל מה שהוא רשם שם, הם ימכרו את הרכב במחיר מחירון ושלום על ישראל.

 

העניין הוא שאני לא מעוניין לרדוף אחריו, אין לי בעיה למשוך זמן. מנגד, הוא גם לא לחוץ, לא מתקשר ולא מגיב למיילים שאני שולח (ויכל להיות שזה בגלל העומס של ימי המכירות).

האם לחכות קצת (בשל העובדה שהרכב שמור), והשבוע להלחם על המחיר של הרכב?

פורסם
אני אדם גבוהה, 1.87, הפיקנטו הייתה עבורי רכב טוב עד שהגוף התחיל להגיב למגבלות הפיזיות שהרכב מציע לי. (כאבים ברגליים, גב וכו')

האיביזה הרבה יותר מרווחת ונעימה עבורי.

 

ביינתים- תודה לכל המגיבים.

אוסיף ואומר, נציג המכירות טוען כי העסקה היא בתנאי ימי המכירות.

 

הורידו לך רק שישית ממחירון של לוי יצחק? תגיד תודה ,נראה לי שההורדה הוגנת לא נראה לי שמישהו יתן לך 36 אלף בשוק הפרטי


×
×
  • תוכן חדש...