Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרתי לעיריית ראשל"צ לפני יומיים לשאול אם יש משהו שרשום

על המספר רכב שלי , מסתבר שיש דו"ח חניה שרשום על הרכב שלי

מהתאריך 16\7\28 לא שמו לי פתק על האוטו ולא שלחו כלום בדואר עד עכשיו .

החניה היא על כחול לבן , שמתי איזיפארק , מסתבר שהרחוב הופך לחניה פרטית

לדיירי הרחוב משעה 5 בלבד . מודה בעבירה , אך איך ניתן לשלם את הדו"ח או לערער ?

פורסם

התקשרת גם לעירית רחובות?

 

כתובת שלך תקינה ? נוהג להוציא דואר רשום?

 

תמתין כ 4 חודשים יגיע דו"ח בדואר רשום

 

אז תחליט אם אתה רוצה לבקש לבטלו , או לשלמו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

משרד הפנים צדקו. משרד הרישוי מתבסס על הכתובת כפי שרשומה במשרד הפנים.

כנ"ל גם העיריות. אבל לוקח זמן עד שמאגר המידע בעירייה מתעדכן, ויתכן כי שלחו לך את הדוח לכתובת הישנה לפני שהעדכון הגיע אליהם (ומבחינת החוק - זה נחשב כאילו שלחו את המכתב לכתובת הנכונה)

 

ממליץ לפנות לעירייה לפני שהדוח יצבור ריביות.

פורסם

מוזר שהעדכון כה איטי. לפני 4 שנים שיניתיכתובת ביום א', היום ה' בדקתי בערכת של קופ"ח (כללית) והכתובת היתה מעודכנת. מנח שהתעדכן קודם, פשוט הייתי עוסק במעבר הדירה ולא בדקתי. גם שאר הדואר הרשמי עבר בלי צורך בהודעה לאף אחד.

כמוכן - הפעלתי "עקוב אחרי" בדואר שפעל היטב.

לפי ניסיוני לא הגיוני שמערכות העיריה ומשרד הרישוי לא יתעדכנו 3-4 חודשים אחרי שמשרד הפנים עודכן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברגע שהכתובת שונתה במשרד הפנים היא משתנה גם במשרד הרישוי, ממנה שואבים הרשויות המקומיות את המידע.

 

לכן אין מה לדאוג שמא שלחו לכתובת הקודמת.

 

http://rishuy.mot.gov.il/he/driving/licence/faq/582-change-address

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לפי סעיף 4 לחוק עדכון כתובת, ניתן לשלוח דבר דואר לכתובת הישנה עד 50 יום לאחר עדכון הכתובת (במשרד הפנים) וזה יחשב כמשלוח לכתובת הנכונה.

פורסם

זה נכון מבחינה חוקית זה לא נכון היום כאשר הכל אונליין.

 

בכל מקרה לגבי פות"ש זה לא רלבנטי כי הוא החליף כתובת לפני 5 חודשים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

1. הדוח הוא מלפני כחודש וחצי -> מאחר ולא ידוע כמה זמן לפני כן עדכן כתובת -> יתכן שזה היה בטווח של 50 יום. יתכן שיותר מאוחר.

 

2. היום הכל אונליין - נכון. ולא נכון. יש מקרים בהם הגישה למידע היא אכן אונליין, ויש מקרים בהם המידע מועבר כקובץ עדכונים ומתי שהוא מבוצע עדכון. מתי מבוצע העדכון ? זאת השאלה. (לכן, כנראה, יש בחוק את ההיתר ל-50 יום)

 

3. לא ידוע מתי העיריה טרחה לשלוח את הדוח בדואר רשום (אמורה לעשות זאת, מאחר והפקח לא שם דוח על האוטו -> בהנחה שהדוח לא חלף עם הרוח.. :-) ). בעקרון, יתכן כי העיריה עדיין לא שלחה את הדוח.

לדעתי, העיריה שלחה את הדוח תוך מספר ימים והוא מתעכב בדואר (והרי כולנו מכירים את נפלאותיו).

כדי לא להגיע למצב בו העיריה דורשת ממנו ריבית והפרשי הצמדה על הדוח - מומלץ לפנות (טלפונית) לעירייה ולברר מה קורה. האם נשלח דוח ומתי.

פורסם

גויה

 

כתבתי באחת ההודעות

 

להתקשר לכל עיריה כדי לשאול אם יש דו"ח על שמי.

 

הרשות המקומית נוהגת להמתין עד שיחלפו 90 יום המותרים לתשלום.

 

שולם הדו"ח סבבה,

 

לא שולם הדו"ח, מנפיקים דוח חדש ושולחים אותו בדואר רשום לפושע ( בעל הרכב ).

 

כך שברור שיחלפו 50 יום המותרים

 

וראה את הודעתו מספר 4

 

עברתי דירה לפני כ5 חודש , שיניתי כתובת במשרד הפנים , אמרו לי שאין צורך לעדכן במשרד רישוי כי הכל מסונכרן אצליהם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...