Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתדלק בתחנה הקבוע כבר שנים רבות (10+), אני יודע שבתחנה הזאת הסולר מעולה וכל בוקר הם מבצעים בדיקות קפדניות כדי לוודא שאין לכלוך או מים בסולר. הפילטרים בהחלפות של הטיפולים מראים שלא נתפס שום לכלוך עליהם.

 

גם קח בחשבון שאם חברה מסויימת מייצרת מזרקים ומכינה תוסף, עם מזרקים של חברה אחרת זה עלול לגרום לבעיה אם למשל התוסף ממיס את האטמים שעשויים מחומר אחר (עם נוזל קירור למשל זה בהחלט יכול להיות ובגלל זה מומלץ להשתמש בנוזל מומלץ על ידי היצרן).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הבעיה הכי גדולה בכל הבדיקות הללו היא שהן לא מגובות במספרים, ועל זה כל שוק התוספים נבנה ופורח.

אדם שלא מכיר ומפנים את השפעת אפקט הפלסיבו סומך על תחושותיו וחוזר לדווח עליהן. בפועל תחושותיו שוות כקליפת השום.

אין לי ספק שפותח השירשור הוא אדם חד, מכיר את ריכבו ויודע לזהות כל שינוי בו, אבל! אפקט הפלסיבו הפיל בפח לאורך ההסטוריה מדענים רבים, אפילו שפעלו על פי השיטה המדעית (או ניסו לפחות) אז אדם מן הישוב, שמצפה לתוצאה מסויימת ואף השקיע בה ממון מסויים?! זה פשוט קורבן פלסיבו קלאסי, מה שנקרא textbook case. זה פשע להאמין לדיווח תחושתי של מקרה שכזה ללא גיבוי כמותי מדוד.

 

לצערי הרב נדירים הם האנשים שמבצעים בדיקות האצה/האצת ביניים/צריכת דלק בשטח מבוקר לפני ואחרי שימוש בתוסף זה או אחר, ובלי נתונים שכאלה (כמינימום) לדבר על תחושות זה בדיחה עצובה.

 

בכל מקרה, בהצלחה עם התוסף... ואשרי המאמין.

יום טוב גם לך

פורסם

כל האמור מעלה אקטואלי לא פחות גם לכל מיני פותחי פילטרים, מתקיני שבשבות בסעפת יניקה, מזרימי מערכת פליטה, מתדלקי אוקטן גבוה, מדביקי סנפיר סנרוף מפיבר ומשפרי רכבים מוכשרים אחרים..

יום טוב גם לך

פורסם

אני מבין את העניין, יש לי צריכת דלק שאני עוקב אחריה כבר תקופה ללא שימוש בתוסף.

אז יש לי בסיס לראות אם התוסף ישפר במאומה משהו.

לעניין המזרקים,משאבת סולר אין לי דרך לדעת כי ניתן לראות רק בפירוק.

נסעתי היום 230 ק"מ, שינוי לא הרגשתי בנסיעה או בהתנהגות המנוע.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...