Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ביצעתי טיפול 3 שנים לרכב במוסך מורשה הונדה, עלות פילטר אוויר מקורי 240 ש"ח, חליפי 45 ש"ח

מקורי בEBAY לפי המק"ט שנתנו לי עולה 80 ש"ח, הזמנתי אותו

 

בנתיים אני עם חליפי כי המוסכניק היה להוט לזרוק את הישן לפח עם כל השמן וכו'...

 

לאחר סקירה קצרה בגוגל, הבנתי שעדיף מקורי ולא חליפי (למרות שבמוסך אמרו לי שאין כל כך הבדל)

החליפי עלול לגרום לבעיות בחיישן חמצן ולשחרר סיבים במנוע או WHAT EVER, לא התעמקתי יותר מידיי בעניין

 

השאלה אם בחודש הקרוב שאני עם החליפי, יכול להיגרם נזק?

אני מאמין שאם כבר יהיה נזק, זה רק אחריי כמה חודשים של שימוש בפילטר החליפי, במקרה שלי הוא יהיה רק חודש אז לא נראה לי שהסיבים שלו יתחילו לצאת כי אחריי חודש הוא עדיין דיי חדש

 

אני יכול להישאר רגוע?

פורסם

חבר יקר,

 

מסנני אוויר של הונדה לרוב עשויים מנייר צלולוזה מחוזק ובעלי שימון כדי להעלות את יעילות הסינון ההתחלתית כאשר המסנן חדש.

יש חלקים תחליפיים שלא פחות טובים מהמקורי או בהבדל סביר ולעיתים מקורי זה בזבוז של כסף.

מאיזה בית הגיע החליפי ששמו לך? האם זה סיני זול ללא שם וללא מותג האם המותג הוא יצרן או מותג מדבקה?

יש לך תמונה? מק"ט משהו שיכול לעזור לי לענות לך?

יש יותר סיכוי ששימון עודף ממסנן חליפי משומן שלא כהלכה ילכלך לך את החיישן מאשר סיבי מדיה.

נדיר אם כי לא בלתי אפשרי שפילטר חליפי מתפרק אבל יותר סביר שמה שפילטר גרוע יעשה זה פשוט יעביר הרבה יותר לכלוך וכך החיישן יתכסה בחלקיק אבק מה שיעביר מידע שגוי על זרימת האוויר למנוע. מעבר לבלאי מואץ למנוע בטווח הארוך ממסנן כזה- הנזק לחיישן ממקרה כזה הוא זניח ואפשר לנקות עם תרסיס ייעודי לחיישני MAF.

הזול עולה ביוקר

פורסם
המשלוח היה חינם? כי אם כן הייתי שמח להזמין גם כמה יחידות.

 

http://www.ebay.com/itm/12-14-New-Genuine-Honda-Civic-Air-IntakeCleaner-Filter-17220-R1A-A01-NON-Si-/302021225075?hash=item4651de2a73:g:uEEAAOSweW5U5Hxd

 

93 ש"ח כולל משלוח נכון להיום

במקום 240 ש"ח !

 

חבר יקר,

 

מסנני אוויר של הונדה לרוב עשויים מנייר צלולוזה מחוזק ובעלי שימון כדי להעלות את יעילות הסינון ההתחלתית כאשר המסנן חדש.

יש חלקים תחליפיים שלא פחות טובים מהמקורי או בהבדל סביר ולעיתים מקורי זה בזבוז של כסף.

מאיזה בית הגיע החליפי ששמו לך? האם זה סיני זול ללא שם וללא מותג האם המותג הוא יצרן או מותג מדבקה?

יש לך תמונה? מק"ט משהו שיכול לעזור לי לענות לך?

יש יותר סיכוי ששימון עודף ממסנן חליפי משומן שלא כהלכה ילכלך לך את החיישן מאשר סיבי מדיה.

נדיר אם כי לא בלתי אפשרי שפילטר חליפי מתפרק אבל יותר סביר שמה שפילטר גרוע יעשה זה פשוט יעביר הרבה יותר לכלוך וכך החיישן יתכסה בחלקיק אבק מה שיעביר מידע שגוי על זרימת האוויר למנוע. מעבר לבלאי מואץ למנוע בטווח הארוך ממסנן כזה- הנזק לחיישן ממקרה כזה הוא זניח ואפשר לנקות עם תרסיס ייעודי לחיישני MAF.

 

המק"ט בחשבונית רשום 252525, זה נראה לי סתם מק"ט שהזינו במערכת, בכל אופן נראה לי שהפילטר סתם ג'נרי,

מקווה שבכמה ימים / שבועות הקרובים לא ייגרם שום נזק עד שהמקורי יגיע

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אתה יכול להביא לי בבקשה קצת חוות דעת על הרכב?

 

תפתח בבקשה שירשור בפורום ייעוץ ברכישה.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...