Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שכחתי... תודה לכל מי שהגיב.

 

תודה, סקירה מעניינת. משום מה, נשמעת לי יותר מחוברת למציאות מכמה סקירות מהללות ששמעתי מאנשים אחרים.

 

תראה... המציאות אותה מציאות. זה עניין של נקודת השקפה. אולי לנהגים בלי מיומנות בכלל זה נחמד שלא חשוב כמה אתה מועך את הגז, הרכב לעולם לא ייכנס לתת היגוי. לי זה מרגיש מלאכותי ומעצבן.

 

הייתי אמור לבלות עם הקופרה כמה ימים, לא הסתייע, לא התאבדתי על ההזדמנות.

 

זה אוטו מאוד נחמד להתנהל איתו ביומיום. הוא הרבה יותר מוצלח כדיילי מהיר מאשר כמכונית תקיפת סיבובים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צ'מע פאלו, נהגתי עליה, וכל מעבר שעשיתי בכבישים מעניינים (במקרה שלי זה היה נסהרינג) הרגשתי שהיא מאוד מהירה, וחזקה וכל זה, אבל משהו שם אמר לי "עזוב, תרפה, לא כל כך מהר". כל הזמן הזה לא הצלחתי להבין מה בדיוק עושה את זה ולמה בדיוק זה ככה, אבל ככל שהזמן עבר ראיתי שאני לא מצליח להגביר מהירות וזה לא שנגמרת האחיזה, אלא פשוט אין לי מספיק בטחון להעלות את הקצב. משהו שם off.

 

התיאור שלך של ההתנהגות הלא סדירה של הבקרות והאופי המוזר שזה נותן להתנהגות של השלדה סגר לי בדיוק את הפינה הזאת. אתה פשוט לא מרגיש שאתה יודע מספיק טוב מה היא תעשה אם וכאשר.

 

אני איתך במאה אחוז לגבי ההעדפה של ה-208. א-ב-ל, קסנון, סאן רוף, קאליפרים אדומים ומערכת מולטימדיה פי מיליונתלפים יותר טובה זה חתיכת שיקול לקהל היעד. הרבה יותר מכל הממבו ג'מבו המוזר הזה שכתבת ב-90% מהכתבה שלך.

 

that being said, כוח בקו ישר, מנוע גדול יותר (יותר פוטנציאל שיפורים) ואמינות מוכחת יחסית (או לפחות חוסר במוניטין אי-אמינות) הם גם שיקולים שמטים את הכף לטובת הקופרה, ולגמרי בצדק.

גם קסנון אגב. למרות שכל ה"נהגים עילאיים ומתנשאים" אוהבים להסתלבט עליו, זה אביזר בטיחות חשוב. במיוחד כשמשווים אותו לפנסים הזוועתיים של הפיג'ו שאפילו לא יכולים להתרומם לגובה נורמלי (לפחות ככה זה היה בדגם לפי המתיחה).

 

נ.ב. תמונת תא הנוסעים לא טובה מספיק. הרקע גונב תשומת לב, לא רואים את המסך והיא חתוכה מדי מצד ימין... :wink:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

ובוא לא נשכח שה-208 כל כך נטולת סאונד, שאם היה כתוב לה טסלה על החזית לא הייתי מופתע.

 

טרם יצא לי לקרוא, אקרא בהמשך. רק נזכרתי שהתעצבנתי היום מה-208 השקטה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אחלה כתיבה,ממצה עניינית ויותר מזה,מצליחה להבדיל בדיוק מה נותן הרכב ומה לא.

הכל בקצרה ובול,תודה רבה נהניתי מאוד.

פורסם
נ.ב. תמונת תא הנוסעים לא טובה מספיק. הרקע גונב תשומת לב, לא רואים את המסך והיא חתוכה מדי מצד ימין... :wink:

 

וזה נכון.

אבל ביקשו, אז צילמתי.

 

אני איתך במאה אחוז לגבי ההעדפה של ה-208. א-ב-ל, קסנון, סאן רוף, קאליפרים אדומים ומערכת מולטימדיה פי מיליונתלפים יותר טובה זה חתיכת שיקול לקהל היעד. הרבה יותר מכל הממבו ג'מבו המוזר הזה שכתבת ב-90% מהכתבה שלך.

 

לא יודע, איך שלא תסתכל על זה, הפיז'ו יותר מרשימה. יש לה הרבה יותר נוכחות ותא נוסעים הרבה יותר מושקע.

קסנונים זה מעולה, אבל בכבישים חשוכים, וביננו, כמה מאיתנו מבלים באלו זמן משמעותי?

 

צ'מע פאלו, נהגתי עליה, וכל מעבר שעשיתי בכבישים מעניינים (במקרה שלי זה היה נסהרינג) הרגשתי שהיא מאוד מהירה, וחזקה וכל זה, אבל משהו שם אמר לי "עזוב, תרפה, לא כל כך מהר". כל הזמן הזה לא הצלחתי להבין מה בדיוק עושה את זה ולמה בדיוק זה ככה, אבל ככל שהזמן עבר ראיתי שאני לא מצליח להגביר מהירות וזה לא שנגמרת האחיזה, אלא פשוט אין לי מספיק בטחון להעלות את הקצב. משהו שם off.

 

True.

ולא תקרא את זה באף ביקורת.

מוזר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ספייר אתה מתאר חוויית נהיגה שדומה לאוקטביה vrs החדשה שבחנתי לפני שנתיים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

גם אני לקחתי את האיביזה קופרה לנסיעת מבחן. הביקורות שלי תהיה קצרה ודומה מאוד לזאת של הבקר לעיל!

 

מנוע - חזק גמיש, הילוכים ארוכים.... מומנט בשפע.

נוחות - נעימה, שיפור משמעותי מהקופרעע של פעם. אפילו במצב קופרעעע.

הגה - איום ונורא, לא רק שאינו מתקשר, הוא קל כמו נוצה, ולא מקנה תחושת ביטחון.

אחיזה - גבוה, אבל לא ברור מתי נגמרת, התת היגוי כאילו תמיד הולך להגיע אבל לא מגיע, ודווקא כשהרפתי מהגז בסיבוב הזנב יצא לי וגם די חזק.

סביבת נהג - אין לי תלונות, מבחינתי זה מספיק טוב.

 

אני מסכים שהאיביזה אינה מכונת נהיגה, היא מפחידה על מגבלות ובלתי צפויה.

 

עכשיו למשהו יותר מעניין, לאחר 3.5 שנים עם S3 2008, מכרתי בגלל עלויות תחזוקה, ואני מתעתד לרכוש 208 GTI, נסיעת מבחן בדרך. המטרה, מינימום עלויות אבל עם אחריות יצרן והוצאות צפויות - נראה לי שה 208 GTI עמודת בדרישות.

 

דבר אחד נורא הטריד אותי בביקורת, ודווקא בפסקה האחרונה שנגעה ב ESP של ה 208 GTI. היא לא מתנתקת??????

זה עלול לגרום לבטל את העסקה. מישהו יכול לאשר או להפריך?

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

לא... אבל נכנסת ממש מאוחר. כשבחנו אותה לא ידענו להגיד אם אנחנו תפסנו את ההחלקה או לא.

רק אם לא תפסת גילית שבסוף היא נכנסת, אבל ממש מאוחר (מדי לכל נהיגה עם מטרה להישאר על הכביש) .

 

לכביש ציבורי, מספיק לגמרי בשבילי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה על הסקירה!

 

מעניין אם יציעו את הרכב בהנחה משמעותית לפני שתגיע האיביזה החדשה, כפי שקרה עם הליאון 1.8 TSI בדור הקודם שנמכרה סביב 120,000 במקום סביב ה-160,000.

פורסם

לא מאמין שמישהו שילם אי פעם יותר מ-140 ללאון. אפילו לא יותר מ-135...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא מאמין שמישהו שילם אי פעם יותר מ-140 ללאון. אפילו לא יותר מ-135...

מסכן מי שכן ועכשיו קרא את התגובה שלך :)

 

בנושא אחר falou, כך המערכת מתנהגת אחרי שלכאורה מבטלים את המערכת? או כברירת מחדל? אם לא, איך ברירת המחדל?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

אגב, אהבתי ממש ממש את פנסי הלד של האיביזה.

אם כי, בכביש חשוך, אם לא מעלים לאור גבוה, אור הדרך כל כך ממוקד במרחק מסויים שאינו מתפזר גם קצת אל המרחק, הרגשתי שללא אור גבוה בלילה אני לא רואה מספיק טוב.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

יותר ויותר אנחנו רואים שרכבים ספורטיבים לא נמדדים באיכות השילדה או בתיקשור ההגה אלא בתיחכום מערכת בקרת היציבות/משיכה שכמו שכבר ציינתי בעבר, ממערכת בטיחותית הופכת למערכת עזר משפרת (או הורסת) נהיגה .

 

פה, היא ממש הורסת.

 

והיא הורסת לא רק בגלל שהיא מתערבת מוקדם, אלא גם בגלל צורת ההתערבות.

 

בליאון/GTI/ 208 וכו' היא מתערבת בנשיכה עדינה של הברקס פה ושם, אתה בקושי בכלל מרגיש שהיא שם ושומרת עליך (או מתקנת בקטנה).

 

באיביזה היא פשוט יורדת על הברקסים וחותכת בדלק.

 

אם נחזור לאותה כיכר נטושה שדובר עליה, בנסיון נואל לפסוע הצידה במקצת, תחת כל פרובוקציה היא פשוט שותלת אותך במקום.

 

מאכזב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...