Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה על הסקירה, ממצה ועניינית.

מתי בעצם אמורה להגיע האיביזה החדשה?

אולי שווה לחכות כי על הקופרות הקודמות עשו מבצע כסאח לקראת הגעת האיביזה החדשה. (יולי-אוגוסט 2008)

בתור אחד שבילה 3 שנים עם איביזה קופרה דור קודם, נראה כאילו עיצוב הפנים אפילו הלך צעד אחורה.

זה נראה כמו אינטיריור מתחילת שנות ה-2000 ולא של ימינו.

בכל מקרה ובנימה אישית מבלי שנהגתי על אף אחת מהן - ה-208 GTI הרבה יותר מרשימה אותי.

ואני חובב VAG מושבע.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוריו,אני הייתי שמח לוותר בפולו שלי על הגג הפנורמי - מכוער לטעמי (אבל אפשר לחיות עם זה) ולא שימושי.

הייתי גם שמח #2 להוסיף קסנון,אבל 12000 שקלים...הרבה מעל התקציב שהיה (ושנמתח פעמיים גם ככה)

 

משום מה הם צ'מפיון הורידו את האופציה באתר,מעניין למה.. (וכמה בכלל רכשו את הרכב עם זה)

 

נ.ב - קראתי איזה תגובה של מישהו שהגיב לסיקור על הקופרה בפייסבוק,שהמתלים האדפטיביים שלה זה לא באמת מערכת מתלים אלא סוג של "דמוי"..כי למערכת עצמה יש קוד 3 אותיות כלשהו (נניח כמו ABS\ESP ודומיהם),ואילו כאן התקינו משהו אחר - מישהו יודע במה מדובר? או סתם תגובה מופלצת?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הגג הפנורמי מוסיף למראה החיצוני ושימושי מעת לעת - בעיקר בשעות הערב ובחורף בימים יפים (אני פותח אותו הרבה). בשעות היום כשהשמש יוקדת למעלה הוא והכיסוי שלו סגורים לטובת המזגן.

 

לעניין הקסנון לדעתי מדובר בטעות, מבדיקה בזמנו מול האתר הגרמני עם מערכת ההזמנה המפורטת אין קסנון אלא לדים בלבד.

 

מערכת המתלים האדפטיביים בקופרה זהה לזו המותקנת בפולו, והיא יעילה מאוד ושווה את כל הרכב. לא יודע מה כתוב בפייסבוק כי סגרתי אותו, אבל אשמח לראות צילומי מסך. הגעתי למצב שהפולו נוחה יותר מהפאביה וזה, איך לומר, הזוי (לפאביה חתך 45 ולפולו 40).

פורסם
ספייר אתה מתאר חוויית נהיגה שדומה לאוקטביה vrs החדשה שבחנתי לפני שנתיים.

 

או - סוף סוף באמת מישהו מצליח לשים את האצבע על ה- VRS. לא הצלחתי להגדיר עד הסוף מה ביאס אותי בה, מעבר לזה שהסאונד מגיע מהרמקולים... אז לא שאני נהג טוב כמוכם, אבל אפילו לי משהו הרגיש שם חסר בטחון (וגם חסר דרמה לטעמי), וכאילו דוחף אותך לשמור על מהירות סבירה ולא מעבר.

 

לגבי הביקורת עצמה - מצויינת ולעניין.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הגעתי למצב שהפולו נוחה יותר מהפאביה וזה, איך לומר, הזוי (לפאביה חתך 45 ולפולו 40).

 

די. זהו. עד עכשיו היית בחור הגיוני, סביר ומחובר לקרקע, אבל פה אתה כבר מגזים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

עושה רושם שהם הצליחו לשפר כל מה שהיה גרוע האיביזה הקודמת, מנוע, ברקסים, גיר, תאורה, עיצוב פנים, ולהרוס את מה שהיה סביר, היגוי. וכן לטעמי הוא היה סביר.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

הוא עדיין סביר.

סביר זה לא טוב מספיק למכונית כזו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ לעצמי... עכשיו קראתי את הביקורת של ניצן אביבי ("אוטו") על הרכב.

המסקנות דומות מאוד.

נחמד לקבל חיזוק ממישהו מקצועי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא נהגתי על הרכב המדובר ,אבל ביצעתי נהיגה על הלאון קופרה ,שהרגישה מאוד מהירה קלינית ומנותקת.

כבר לא יודע איזה רכב יש היום שהוא לא הנעה אחורית והוא מהנה לנהיגה? ,ואני לא מתכוון למהירות 0-100

פורסם

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...