Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
[ATTACH]461122[/ATTACH]

 

[ATTACH]461123[/ATTACH]

 

כך זה גם אצלי ברכב כפי שאתה רואה.

אלו קירקושים יש לך?

ל208 יש לא מעט מחלות של קירקושים מהמושבים הקדמיים ומהחגורות , תעיין בפורומים בחו"ל.

 

 

צר לי ידידי, אבל גם את המכסה שלך שברו :)

הקרקושים מגיעים אבל מהברזלים שיושבים על הקליפסים בצדדים, הם די משוחררים. הרעשים ירדו אבל לא נעלמו לחלוטין.

הנה תמונה של המכסה החדש שהגיע שלם.

 

20160531_081431.jpg20160531_081435.jpg

 

 

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעניין איפה כל אלה שקוראים לי כל פעם קשקשן על זה שאני מתנגד להתקנות מקומיות :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מעניין, יש סיכוי שלא מעט 208 בארץ נוסעות עם הקליפסים האלו שבורים.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

אל תפתח סתם, אין שם כלום וחבל שמשהו ישבר :-P אם זה לא מפריע לכם תכלס אז זה לא משנה. משום מה אצלי זה מרשרש כשאני נוסע על כבישים מחוספסים (גם החדש, ככה שהקליפסים האלו לא בידיוק פתרו את העניין כי כאמור, זה הברזלים החופשיים שמסביב). אולי אני סתם פדנט.

 

 

פורסם

סרטונים מעניינים על הדיזל אבל ללא פירוט איזה מנוע כ"ס כי כנראה יש כמה סוגים של דיזל

 

50 ק"מ לליטר -

 

 

נסיעה במעבר איטלקי בהרים

 

 

מה שמוזר שב 3 סרטונים שהעלתי בשרשור הזה שמעתי בהקלטה זמזומים וצרצורים , לא ברור מה המקור שלהם

פורסם

רכשתי עכשיו את ה 208gti והעדפתי לשלם עוד 400 שקל ביטוח רק שלא יהיה צורך בשום מיגון רק בשביל שלא יעשו שום התקנות מקומיות. גם אני נגד כל ההתקנות המקומיות מכל סוג שהוא.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
סרטונים מעניינים על הדיזל אבל ללא פירוט איזה מנוע כ"ס כי כנראה יש כמה סוגים של דיזל

 

50 ק"מ לליטר -

 

 

נסיעה במעבר איטלקי בהרים

 

 

מה שמוזר שב 3 סרטונים שהעלתי בשרשור הזה שמעתי בהקלטה זמזומים וצרצורים , לא ברור מה המקור שלהם

לפי מה שזכור לי הם קבעו את השיא עם הדגם של ה100 סוסים כמו שמוכרים בארץ.

לגבי הסירטון השני נראה שהוא מורץ אין מצב שזה הקצב שלו.

פורסם

או שפשוט תפתרו את הבעיה הזאת עם משהו פשוט שעולה גרושים? - בד לבד דק עם גב נצמד.

 

http://www.ebay.com/itm/Adhesive-Noise-Reduction-Felt-Tape-50cm-x-48cm-For-MAZDA-2-3-6-CX-7-CX-9-/160974321420?fits=Make%3AMazda&hash=item257ad1370c:g:d~oAAMXQZdFRGv9f&vxp=mtr

 

תדביקו על גב המגש ובאזור הברזלים - שלום שלום קרקושים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
רכשתי עכשיו את ה 208gti והעדפתי לשלם עוד 400 שקל ביטוח רק שלא יהיה צורך בשום מיגון רק בשביל שלא יעשו שום התקנות מקומיות. גם אני נגד כל ההתקנות המקומיות מכל סוג שהוא.

 

תתחדש! כנראה אחד הרכבים הבאים שלי אי שם...

יהיה שרשור "התחדשתי"?

פורסם
או שפשוט תפתרו את הבעיה הזאת עם משהו פשוט שעולה גרושים? - בד לבד דק עם גב נצמד.

 

http://www.ebay.com/itm/Adhesive-Noise-Reduction-Felt-Tape-50cm-x-48cm-For-MAZDA-2-3-6-CX-7-CX-9-/160974321420?fits=Make%3AMazda&hash=item257ad1370c:g:d~oAAMXQZdFRGv9f&vxp=mtr

 

תדביקו על גב המגש ובאזור הברזלים - שלום שלום קרקושים.

 

תקשיב אתה גאון :mm_yeah:

 

פתרת לי עכשיו את כל עניין הברגים החשופים בסנדרו

 

איך לא חשבתי על זה קודם

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

דבר איתי חופשי בכל הקשור לבידוד אקוסטי לרכבים - בייחוד כשיש היום כל כך הרבה חומרים תחליפיים מהתעשייה הביתית שהם מתאימים גם לרכב.

 

לא רעיל, לא מדיף ריחות ונצמד היטב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תתחדש! כנראה אחד הרכבים הבאים שלי אי שם...

יהיה שרשור "התחדשתי"?

 

תודה רבה, ברגע שאקבל אותה אעלה שרשור התחדשתי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...