Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמשה קדמית מקורית vs חלופית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלתי את סוכן ביטוח שלי, מתברר יש גם ביטוח שמשות מקוריות, זה אומר שיחליפו לשמשה מקורית במקרה ביטוחי.

 

ההפרש רק 600 שח. אם הייתי יודע - הייתי עושה מלכתחילה. כי זה רכב חדש.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
יש דבר כזה? :shock:

היה רווח בעובי של 5שח לאורך כל החלק התחתון של השמשה, שבגשם הראשון היה עלול להחדיר מים לדשבורד..

פורסם

אני החלפתי שמשה קדמית פעם לרכב שלי באחת תחליפית תוצרת חו״ל. עבודה זריזה, נקייה, לא נכנסו מים ולא היה רעש. שנתיים אח״כ מכרתי את הרכב.

 

ברכבים עם חיישנים בשמשה יכולה להיות בעיה.

 

כמו כן יש קושי לדעת מה רמת סינון קרינת השמש בשמשה תחליפית .

 

אנסה לציין בפנייך עוד מספר אופציות:

1. לתבוע את הביטוח המקיף כתאונה ולא את ביטוח השמשות - כולל השתתפות עצמית ועליית פרמייה.

2. רכישת שמשה מקורית מפירוק.

3. רכישת שמשה מקורית שלא דרך הספק שמשות של הביטוח.

 

אופציות 2-3 הייתי עושה דרך זגג מטעמי שכן כל חברות השמשות של הביטוח מחזיקות אותך כלקוח שבוי והיחס והתמחור לתוספות בהתאם.

פורסם

אני יכול להגיד מהיכרות שלי עם הנושא שברכבים שבהם הורכבה שמשה תחליפית וברכב היתה מערכת בלימה עצמאית במהירות נמוכה, זה גרם לה להפסיק לעבוד היכן שצריך ולבלום את הרכב בפתאומיות ליד פס האטה גבוה, כי היא זיהתה אותו כמכשול.

פורסם (נערך)
אני יכול להגיד מהיכרות שלי עם הנושא שברכבים שבהם הורכבה שמשה תחליפית וברכב היתה מערכת בלימה עצמאית במהירות נמוכה, זה גרם לה להפסיק לעבוד היכן שצריך ולבלום את הרכב בפתאומיות ליד פס האטה גבוה, כי היא זיהתה אותו כמכשול.

זה בגלל מה שכתבתי : שמשות תוצרת הארץ תחליפיות בדרך כלל עם פגמים אופטיים גם אם לא נראה במבט ראשון. היצרן בחיים לא היה מעביר כזו שמשה במחלקת בקרת איכות . ישר לגריסה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אני החלפתי שמשה קדמית פעם לרכב שלי באחת תחליפית תוצרת חו״ל. עבודה זריזה, נקייה, לא נכנסו מים ולא היה רעש. שנתיים אח״כ מכרתי את הרכב.

 

ברכבים עם חיישנים בשמשה יכולה להיות בעיה.

 

כמו כן יש קושי לדעת מה רמת סינון קרינת השמש בשמשה תחליפית .

 

אנסה לציין בפנייך עוד מספר אופציות:

1. לתבוע את הביטוח המקיף כתאונה ולא את ביטוח השמשות - כולל השתתפות עצמית ועליית פרמייה.

2. רכישת שמשה מקורית מפירוק.

3. רכישת שמשה מקורית שלא דרך הספק שמשות של הביטוח.

 

אופציות 2-3 הייתי עושה דרך זגג מטעמי שכן כל חברות השמשות של הביטוח מחזיקות אותך כלקוח שבוי והיחס והתמחור לתוספות בהתאם.

יש לי חיישני גשם.

 

על אופציות 2-3 אפילו לא חשבתי רעיון יפה, לא יודע עד כמה ישים אבל...

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
אני יכול להגיד מהיכרות שלי עם הנושא שברכבים שבהם הורכבה שמשה תחליפית וברכב היתה מערכת בלימה עצמאית במהירות נמוכה, זה גרם לה להפסיק לעבוד היכן שצריך ולבלום את הרכב בפתאומיות ליד פס האטה גבוה, כי היא זיהתה אותו כמכשול.

אין לי מערכת כזאת..

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

אני לרוב חושש מעבודה לא נקייה, לא מקצועית שיתבטא בנזילות מים, קרקושים.

 

אני הלכתי על שמשה תחליפית. מבטיח לעדכן.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם (נערך)

אפילו הגדולים ביותר נופלים בנקודות האלה. אזכיר רק את אוטוגלס שהייתי צריך לחזור אליהם פעמיים כדי שיסדרו את הקרקושים והרוח . פעם אפילו אמרו לי תבוא בצהריים ושהגעתי אמרו שעמוסים ואין להם זמן. בזיון.

אצל השכן היה צריך להתלונן פעמיים על גשם בכסא נהג עד שסדרו לו את השמשה.

תעשה לעצמך טובה ותביא זגג קטן שאין לו עומס עבודה .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אפילו הגדולים ביותר נופלים בנקודות האלה. אזכיר רק את אוטוגלס שהייתי צריך לחזור אליהם פעמיים כדי שיסדרו את הקרקושים והרוח . פעם אפילו אמרו לי תבוא בצהריים ושהגעתי אמרו שעמוסים ואין להם זמן. בזיון.

אצל השכן היה צריך להתלונן פעמיים על גשם בכסא נהג עד שסדרו לו את השמשה.

תעשה לעצמך טובה ותביא זגג קטן שאין לו עומס עבודה .

אבל איך זה אפשרי אם חברת ביטוח מפנה אותך לרשת מוסכים שעובדת רק איתם?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
תפעיל ביטוח על הדברים הגדולים באמת . יש דברים שעדיף בלי מוסכי ההסדר .

הפעלת ביטוח שמשות לא מגדיל את פרמיית ביטוח מקיף בשנה הבאה.

 

אני את האמת לא שאלתי כמה עולה שמשה תחליפית, אולי בגלל שלא הייתי מקבל תשובה.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...